Hop til indhold

Når man ikke lære af sine fejl

Featured Replies

Skrevet

Vi mænd er sgu nogle værre fjollehoveder engang imellem sådan rigtig fjollet faktisk. Og nogle af os lære sgu ikke rigtig af vores fejl, og nogle af os er sgu dummere end lort (inklusivt mig selv) eller jeg er ikke dum men jeg tager nogle gange nogle dumme valg, og det er ikke altid jeg lige lære af dem.

Det der med at knalde uden kondom er rart det er faktisk mega rart. Følelsen af at trænge ind i kvinde og den følelse der er omkring dilleren når man går ind råt er bare fantastisk, men vi skal jo også huske på at sexens svar på cykelhjelm kan forhindre alt muligt, såsom at få børn, sexsygdomme osv og det kan man ikke rigtig når man knepper uden kondom. 

Sidste år kom jeg sgu til at gøre en kvinde gravid, hun valgte så at få en abort fordi hun ikke var klar til at være mor, det var som at få en stor kold og flad lussing og derefter burde man lære noget af det. Jeg har også fået klamydia efter et samleje uden los kondomos, det gjorde nas når man pisser og der burde man også lære af men nej ikke mig.

For ikke så lang tid siden havde jeg endnu en hed omgang med en fræk og lækker dame, men igen uden kondom. Vi ligger og nusser, putter og piller og klokken var lort om natten. På et tidspunkt får hun min ene hånd op til hendes bryster, og den anden ned mellem hendes ben, og så tager det fart derefter…. Hun spørg mig så “har du klamydia ?” Jeg har heldigvis næsten lige været ved den kære doktor og få tjekket og der var ikke noget så det svare jeg nej til. Flaget er hejst og hun hopper op på mig og begynder så at ride derud af. Vi går så igang med en missionær, der er gået cirka et kvarter og jeg ender så med at skyde festfyrværkeriet af oppe i hende…. Ligepludselig går det op for mig at jeg havde sgu da ikke kondom på…. Ups ups ups, jeg bliver lige bleg i ansigtet… faktisk imens jeg skød den af oppe i hende så var der en sang der kørte rundt i hovedet på mig og det var “bjælde klang, bjælde klang, snart skal du være far dagen laaaaang” 

heldigvis var hun så hurtigt til at sige at hun brugte spiral…. Så der var ikke noget at være bange for, men det havde hun sgu ikke lige fortalt mig inden men ja jeg var dum, skulle sgu nok havde spurgt frem for be til vor herre hver gang. men jeg nå vente med at kalde mig daddy gabbana lidt endnu.

moralen er, er du dum ligesom mig og ikke er klar til at få børn eller ikke har lyst til at få en sex sygdom så brug kondom. jeg er skide god til at give råd som jeg iøvrigt aldrig selv følger, men måske burde man overveje kondom næste gang selvom det er nederen, men det er hendes krop og vil hun have man har gummi på, så respektere man det. Og for din egen sikkerhedsskyld. Brug…nu…kondom….

Redigeret af Gabbana

Skrevet
Gabbana skrev, for 5 minutter siden:

Vi mænd er sgu nogle værre fjollehoveder engang imellem sådan rigtig fjollet faktisk. Og nogle af os kære sgu ikke rigtig af vores fejl, og nogle af os er sgu dummere end lort (inklusivt mig selv) eller jeg er ikke dum men jeg tager nogle gange nogle dumme valg, og det er ikke altid jeg lige lære af dem.

Det der med at knalde uden kondom er rart det er faktisk mega rart. Følelsen af at trænge ind i kvinde og den følelse der er omkring dilleren når man går ind råt er bare fantastisk, men vi skal jo også huske på at sexens svar på cykelhjelm på forhindre alt muligt, såsom at få børn, sexsygdomme osv og det kan man ikke rigtig når man knepper uden kondom. 

Sidste år kom jeg sgu til at gøre en kvinde gravid, hun valgte så at få en abort fordi hun ikke var klar til at være mor, det var som at få en stor kold og flad lussing og derefter burde man lære noget af det. Jeg har også fået klamydia efter et samleje uden los kondomos, det gjorde nas når man pisser og der burde man også lære af.

For ikke så lang tid siden havde jeg endnu en hed omgang med en fræk og lækker dame, men igen uden kondom. Vi ligger og nusser, putter og piller og klokken var lort om natten. På et tidspunkt får hun min ene hånd op til hendes bryster, og den anden ned mellem hendes ben, og så tager det fart derefter…. Hun spørg mig så “har du klamydia ?” Jeg har heldigvis næsten lige været ved den kære doktor og få tjekket og der var ikke noget så det svare jeg nej til. Flaget er hejst og hun hopper op på mig og begynder så ride derud af. Vi går så igang med en missionær, der er gået cirka et kvarter og jeg ender så med at skyde festfyrværkeriet af oppe i hende…. Ligepludselig går det op for mig at jeg havde sgu da ikke kondom på…. Ups ups ups, jeg bliver lige bleg i ansigtet… faktisk imens jeg skød den af oppe i hende så var der en sang der kørte rundt i hovedet på mig og det var “bjælde klang, bjælde klang, snart skal du være far dagen laaaaang” 

heldigvis var hun så hurtigt til at sige at hun brugte spiral…. Så der var ikke noget at være bange for, men det havde hun sgu ikke lige fortalt mig inden men ja jeg var dum, skulle sgu nok havde spurgt frem for be til vor herre hver gang. men jeg nå vente med at kalde mig daddy gabbana lidt endnu.

moralen er, er du dum ligesom mig og ikke er klar til at få børn eller ikke har lyst til at få en sex sygdom så brug kondom. jeg er skide god til at give råd som jeg iøvrigt aldrig selv følger, men måske burde man overveje kondom næste gang selvom det er nederen, men det er hendes krop og vil hun have man har gummi på, så respektere man det. Og for din egen sikkerhedsskyld. Brug…nu…kondom….

Da jeg var i din alder, gjorde jeg nøjagtig det samme og jeg er ikke blevet meget klogere, nu som 53 årige desværre .

Jeg vil ikke fortryde noget, det er en del af at være menneske .

Jeg er også ekspert i at gentage nogle af mine fejltagelser, selvom jeg godt ved det er dumt, men igen det er charmen ved livet, at vi blot er mennesker :-) 

Tak for du delte .

Skrevet
Malerkbh skrev, for 4 minutter siden:

Da jeg var i din alder, gjorde jeg nøjagtig det samme og jeg er ikke blevet meget klogere, nu som 53 årige desværre .

Jeg tænkte heller ikke jeg er den eneste, så jeg tænker også du har haft tanken “åh nej nu bliver malerkbh fatter inden længe” 

Malerkbh skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er også ekspert i at gentage nogle af mine fejltagelser, selvom jeg godt ved det er dumt, men igen det er charmen ved livet, at vi blot er mennesker :-) 

Jeg er fuldstændig enig, det er charmen ved at være menneske, nogle gange tænker jeg dog at jeg godt kan bare tage lidt ved lære :wacko: men igen jeg er ung og nogle gange……. Dum :rolleyes:

Malerkbh skrev, for 7 minutter siden:

Tak for du delte

Tak for dit fine indlæg , det er rart at vide man ikke er den eneste. Selvom at jeg godt ved jeg ikke er den eneste der laver fejl, så er det rart at høre andres historier.

Skrevet

Haha, jeg tænker, min største fejl er nok at jeg har begået for få fejl ... :D:D
Forstået sådan, at jeg er aaaaalt for bange for at tage chancer ... 
Ikke mindst i forbindelse med kvinder.

Et eksempel ... 
Jeg mødte for mange år siden, i forbindelse med jobbet, en ung kvinde, intelligent, åben, fantastisk sød og charmerende, og vi faldt hurtigt i snak, og havde en del gode snakke mens jeg kendte hende, hen over det næste års tid ... 
Hun var nok det tætteste jeg har været på en rigtig forelskelse.
Jeg var gift dengang, og vi havde lige fået vores andet barn, så jeg kunne jo ikke rigtig gøre noget, i forhold til omtalte kvinde ... 
Så meget desto værre, som at jeg var i underskud med menneskelig kontakt, min og min kones relation fungerede overhovedet ikke som forhold.
Der var simpelt hen ingen kommunikation.
Så for mig, blev tiltrækningen til den unge kvinde mere og mere intens, og fyldte alt i min bevidsthed i en periode  ... 

Men kontakten med hende ebbede ud da vi ikke mere havde med hinanden at gøre i forbindelse med mit job.

Så, en halv snes år senere, da jeg lige var blevet skilt, tog jeg en formiddag med bussen til eet af mine arbejdssteder.
Da jeg stod på, lagde jeg mærke til en lille, køn yngre kvinde med et kæmpestort, flot sort hår, der smilede venligt til mig.
Der ringede en klokke, mens jeg tænkte, hvem pokker er det ... 
Bussen skulle med en færge, overfarten tog en times tid.
Da jeg sad i salonen, kom kvinden hen til mit bord og kiggede lidt tøvende på mig, og spurgte: "Er du ikke .... ?"
Hvilket jeg jo roligt kunne svare bekræftende til ... 
Så var det hende .. min gamle flamme ... 
Vi havde en times go' snak om gamle dage, på færgen og i bussen indtil jeg skulle stå af ... 
Jeg stod af, hun skulle videre til en destination længere fremme ... 
Da bussen så kørte videre fra stationen, vinkede hun smilende til mig til afsked ...
Og så slog det mig ...

Hvorfor bad jeg ikke om hendes telefonnummer ... !???

Se, det er den slags fejl jeg begår ...
De er få, og det er - altid - udeladelsesfejl ... 
Men de er monumentale, og gennemgribende og med langtidsvirkning .. mine fejl .. ;)
Jeg har dunket hovedet ned i bordet i de tredive år jeg aldrig har haft en kæreste, over dén brøler ...

Hvordan lærer man af sådan en fejl .. ?

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, for 11 timer siden:

Hvordan lærer man af sådan en fejl .. ?

Det har du allerede:

sneræven skrev, for 11 timer siden:

I bagklogskabens ulideligt klare lys ved du nu, hvordan du skal agere, hvis en tilsvarende situation opstår. Hvilket den måske aldrig gør, men du har da stadig lært noget om, at passivitet ikke altid er den bedste løsning.

Skrevet
sneræven skrev, for 16 timer siden:

Det kan jeg ikke svare på. Men jeg kan da anbefale at du googler hende. Så finder du nok hendes nummer, LinkedIN profil eller andet brugbart. Derfra til at kontakte hende, er det kun din egen "udeladelsesfejl" der kommer i vejen.

Good luck

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.