Hop til indhold
fila

Nelly, Randers C

Recommended Posts

Jeg trængte til kvindelig berøring, så jeg prøvede Nellys erotiske massage til 400kr.

Jeg forventede ikke det helt store, men gik tilfreds derfra efter godt en halv time.

Jeg vidste ikke helt, hvad det gik ud på, så jeg lagde mig på ryggen, hun nussede mig på overkrop og lår inden pikken blev kærligt behandlet stille og roligt. Efter aftørring med papir og vådserviet troede jeg det var slut, men hun bad mig om at vende om på maven så jeg kunne få massage. Det var meget behageligt, en blanding af blid massage og kærlig berøring. Det hele tog en halv time og var en bedre oplevelse end meget af det thaimassage man får for 600 for en halv time.

Jeg tror ikke det er hende på billederne, men hun er køn og sød. Stille, tålmodig og behagelig. Roste mig for min duft, som jeg ikke synes er noget særligt, men havde da været i bad efter svedigt arbejde. En selvfølge for mig, men hun møder nok mange typer. Jeg synes hun taler forståeligt engelsk med østeuropæisk accent. 

Hun er i byen et par dage i et diskret byhus i centrum. Hvis hun kommer tilbage, vil jeg gerne gentage besøget.

https://annoncelight.dk/showad/358424 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, den 4.12.2022 at 18:47:

Jeg trængte til kvindelig berøring, så jeg prøvede Nellys erotiske massage til 400kr.

Jeg forventede ikke det helt store, men gik tilfreds derfra efter godt en halv time.

Jeg vidste ikke helt, hvad det gik ud på, så jeg lagde mig på ryggen, hun nussede mig på overkrop og lår inden pikken blev kærligt behandlet stille og roligt. Efter aftørring med papir og vådserviet troede jeg det var slut, men hun bad mig om at vende om på maven så jeg kunne få massage. Det var meget behageligt, en blanding af blid massage og kærlig berøring. Det hele tog en halv time og var en bedre oplevelse end meget af det thaimassage man får for 600 for en halv time.

Jeg tror ikke det er hende på billederne, men hun er køn og sød. Stille, tålmodig og behagelig. Roste mig for min duft, som jeg ikke synes er noget særligt, men havde da været i bad efter svedigt arbejde. En selvfølge for mig, men hun møder nok mange typer. Jeg synes hun taler forståeligt engelsk med østeuropæisk accent. 

Hun er i byen et par dage i et diskret byhus i centrum. Hvis hun kommer tilbage, vil jeg gerne gentage besøget.

https://annoncelight.dk/showad/358424 

Du tror ikke, at det er hende på billederne - men var hendes krop som på billederne? Tykkere eller tyndere - bryster større/mindre?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt tyndere end billederne, bryster omtrent som billeder. Jeg har også prøvet blow, hvor jeg kunne studere hendes ansigt. Ret sikker på det ikke er hende, men pæn krop og ansigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...