Hop til indhold
Guest Utilregnlig

At møde en stænkende fisse under slik og hvad gør man så

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Jaja det bestrider jeg ikke.. Jeg lavede bare en spøj omkring hvor mange fingre der er nødvendig at stikke op i sig selv for at kunne lugte til om man er ren.. 

Så kommer du osse godt omkring :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden:

Du beder hende vel bare om at vaske sig^_^.. Siger evt at du bare gerne vil være helt sikker på at den er ren.. Det kan du jo ikke vide medmindre du hører hende gå i bad.. Jeg bader af samme grund normalt altid lige efter at gæsten er ankommet så han kan hører jeg er helt ren og så jeg selv er helt sikker på jeg er ren.. 

Hyggelig detalje Jennifer, der er også noget særligt æggende ved at høre en kvinde tage bad, mens man ligger nøgen med en stivert og ved hun om lidt kommer op i sengen til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Utilregnlig

Lige lidt info til gavn for tråden måske, jeg var sammen med pigen en uge inden dette indtræf hvor jeg slikkede hende uden nogen form for dårlig lugt dog bemærkede jeg at hun ej blev naturlig våd og hun fortalte mig at hun ej ku få orgasme hvilket jeg jo naturligvis måtte acceptere, da vi så var sammen en uge senere bemærkede jeg at hun blev våd ved finger i missen hvilket undrede mig lige indtil min næse kom for tæt på og valgte så derfor blot at gøre ende på det besøg men men min tråd handlede blot om og spørger hvordan i andre tackler en sådan situation på en pæn måde, mere var der som sådan ikke i det mit skriv men må så acceptere at jeg er ganske go til at sætte Danske Gpér P i kog hvilket er en hel anden historie som egentlig slet ej var tilsigtet med min tråd men sådan gik det atter engang på dette sitet :rolleyes: i hvert fald for min tråd 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Utilregnlig skrev, for 43 minutter siden:

Danske Gpér P i kog hvilket er en hel anden historie som egentlig slet ej var tilsigtet med min tråd men sådan gik det atter engang på dette sitet :rolleyes: i hvert fald for min tråd

Hvis det ikke var meningen at sætte folks pis i kog så du simpelthen nødt til at forklarer hvad din mening var med den kommentar om "dine penge er spildt" som værende danske pigers motto..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Utilregnlig
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

værende danske pigers motto..

Ro på frøken altid fremme i skoende for at fremme de danske pigers velfærd samt deres Bær altid sider for højt men nu handlede tråden dog ej om som sådan dk Gp men blot en ikke tiltalende F. Dog var min sidegevinst dog ej berømmet på dk Gpèr men blot en frustration over at i altid forsvare hinanden fremfor at holde jer til tråden hvilket du mestre men nok om det, jeg har som sådan ej noget personligt imod dk Gp og i øvrigt var/er hun dk Gp, kys dine sko Ro :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Utilregnlig skrev, den 4.12.2022 at 20:02:

Præcis er det nok ligesom for sent og blot handler om en hurtig afslutning uden forhandling om pris men blot afslutning uden yderlig forhandling pga den lugtede fælt men ellers tilfreds eller dine penge er spildt som netop er Danskers Gp motto :rolleyes: 

@UtilregnligDet er da noget af en påstand du kommer med Jeg forstår da godt at bl.a. @JenniferRomanticareagerede på din mening om “de danske piger’s motto” er

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg skulle sutte en pik som lugtede, så ville jeg venligt spørge om han ikke lige ville gå ud og vaske den eller jeg kunne gøre det for ham. Det er et krav at man har været i bad inden så det synes jeg ville være fair. Omvendt så har jeg også selv altid været i bad inden, men skulle min så lugte alligevel, ville jeg da hellere ha at kunden spurgte pænt om jeg ikke kunne tage en ekstra vasketur,  end at kunden bare gik sur ud ad døren :) jeg er nemlig ikke så smidig at jeg selv kan få hovedet ned og smage mig selv hehe. Men håber da ikke at jeg lugter hehe ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Flora skrev, for 11 minutter siden:

Hvis jeg skulle sutte en pik som lugtede, så ville jeg venligt spørge om han ikke lige ville gå ud og vaske den eller jeg kunne gøre det for ham. Det er et krav at man har været i bad inden så det synes jeg ville være fair. Omvendt så har jeg også selv altid været i bad inden, men skulle min så lugte alligevel, ville jeg da hellere ha at kunden spurgte pænt om jeg ikke kunne tage en ekstra vasketur,  end at kunden bare gik sur ud ad døren :) jeg er nemlig ikke så smidig at jeg selv kan få hovedet ned og smage mig selv hehe. Men håber da ikke at jeg lugter hehe ;) 

Der er et bud på en mulig løsning på den manglende smidighed længere tilbage i tråden:lol:.. 

Jeg har faktisk et par gange oplevet at gæsten har nået at spørge mig, sådan lidt halv undskyldende omkring deres ocd eller parfumeskræk pga konen derhjemme, om jeg vil have noget imod lige at tage et bad inden jeg har fået sagt "jeg snupper lige en skyller".. Så har jeg bare svaret "det gør jeg altid" med et stort smil.. Så hvis man vil være helt sikker så kan man jo bare sige sådan når man ankommer til adressen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Utilregnlig skrev, for 15 timer siden:

Ro på frøken altid fremme i skoende for at fremme de danske pigers velfærd samt deres Bær altid sider for højt men nu handlede tråden dog ej om som sådan dk Gp men blot en ikke tiltalende F. Dog var min sidegevinst dog ej berømmet på dk Gpèr men blot en frustration over at i altid forsvare hinanden fremfor at holde jer til tråden hvilket du mestre men nok om det, jeg har som sådan ej noget personligt imod dk Gp og i øvrigt var/er hun dk Gp, kys dine sko Ro :)

Jeg forsvarede os da kun fordi du kom med en noget negativ ladet hentydning adresseret direkte imod danske piger total umotiveret.. Inden da skrev jeg faktisk et ganske normalt svar til din tråd med et bud på en mulig løsning.. 

Jeg kan dog godt nu se at din kommentar kan læses på 2 måder som værende "danske gæsters motto" og som flere andre har læst det som værende "danske pigers motto".. Jeg beklager min fornærmelse hvis det var det første der var din mening med din kommentar:ph34r:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 4.12.2022 at 20:04:

... så han kan hører jeg er helt ren og så jeg selv er helt sikker på jeg er ren.. 

Husk at ikke gøre det, fra september måned til maj, hvis du har en aftale med en Nordmand eller en Svensker. For der går Ren jagten nemlig ind.

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg rendte engang ind i en på papiret helt almindelig dansk pige og vi lavede en date med at skulle overnatte i en shelter, før den date var jeg slet ikke klar over hvor dårligt en fisse kan lugte..det var seriøst helt ekstremt. Jeg kunne lugte den bare jeg lettede lidt på dynen :razz:

Undre mig stadig, altså gå meget op i ens tøj og hår og parfume osv. og så rende rundt med sådan et utrolig ildelugtende skræv ? :blink:

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...