Hop til indhold
Guest Utilregnlig

At møde en stænkende fisse under slik og hvad gør man så

Recommended Posts

Guest Utilregnlig

Grunden til jeg valgte at lægge den under Generel var bestemt fordi det ej var Hygge men hvad gør man når der er betalt for Fisseslik og opdager den stinker inden man når tæt på, jeg har oplevet det ca 2 gange i mit liv, første gang fortsatte jeg høfligt og nok u viden om hva der var Ok, 2. Gang (fornyeligt) var jeg slet ikk klar på at slikke og hva gør man så i givende situation? Siger til pigen den lugter fælt, næppe, (selvom det måske var på sin plads) men valgte bare at hurtig gå videre til knep og få det overstået på bedste vis og skællende snot fra skrot og abstrahere fra den ildelugtende F men hva gør i mænd i givende situation da det lidt svær at vende om i døren da man faktisk har betalt pigen for F slik mv? Go 2. advent til jer som kan abstrahere mellem snot og skrot, det var så bare min vurdering af hvor galt det kan gå for F slik og så oven i købet i Julemåneden December hvor alle elsker slik :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Utilregnlig skrev, for 29 minutter siden:

Grunden til jeg valgte at lægge den under Generel var bestemt fordi det ej var Hygge men hvad gør man når der er betalt for Fisseslik og opdager den stinker inden man når tæt på, jeg har oplevet det ca 2 gange i mit liv, første gang fortsatte jeg høfligt og nok u viden om hva der var Ok, 2. Gang (fornyeligt) var jeg slet ikk klar på at slikke og hva gør man så i givende situation? Siger til pigen den lugter fælt, næppe, (selvom det måske var på sin plads) men valgte bare at hurtig gå videre til knep og få det overstået på bedste vis og skællende snot fra skrot og abstrahere fra den ildelugtende F men hva gør i mænd i givende situation da det lidt svær at vende om i døren da man faktisk har betalt pigen for F slik mv? Go 2. advent til jer som kan abstrahere mellem snot og skrot, det var så bare min vurdering af hvor galt det kan gå for F slik og så oven i købet i Julemåneden December hvor alle elsker slik :P

Præcis det samme som når vi GP’er møder en , uvasket og ildelugtende pik …… Siger pænt tak for nu ! 

Dårlig intimhygiejne er ofte lig med lige så dårlig personlig hygiejne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest El Caliente
Danskeblondeemma skrev, for 25 minutter siden:

Præcis det samme som når vi GP’er møder en , uvasket og ildelugtende pik …… Siger pænt tak for nu ! 

Dårlig intimhygiejne er ofte lig med lige så dårlig personlig hygiejne 

Der kan jeg kun give dig ret. Problemet er bare, at han har betalt, og får næppe pengene igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
El Caliente skrev, for 12 minutter siden:

Der kan jeg kun give dig ret. Problemet er bare, at han har betalt, og får næppe pengene igen. 

Spørg pænt om hun vil vaske sig :) Tænker da gerne en pige vil have en chance for at “gøre det godt igen” fremfor at få skrevet på nettet at hun lugter forneden :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
El Caliente skrev, for 11 minutter siden:

Næ nok ikke … hvor der handles, spildes der og så er der nok taget større tab :wacko: … men lige der forsvinder lysten da helt .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Tænker som Din Emma spørger om hun evt tilbyder bad og i måske kunne tage et bad sammen. Det fik du nemlig “pludselig” lyst til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Din Emma skrev, for 22 minutter siden:

Spørg pænt om hun vil vaske sig :) Tænker da gerne en pige vil have en chance for at “gøre det godt igen” fremfor at få skrevet på nettet at hun lugter forneden :rolleyes:

Hvis det noget hormonelt ubalance, kan det nok ikke vaskes bort?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Utilregnlig
sweetstone skrev, for 14 minutter siden:

Præcis er det nok ligesom for sent og blot handler om en hurtig afslutning uden forhandling om pris men blot afslutning uden yderlig forhandling pga den lugtede fælt men ellers tilfreds eller dine penge er spildt som netop er Danskers Gp motto :rolleyes: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du beder hende vel bare om at vaske sig^_^.. Siger evt at du bare gerne vil være helt sikker på at den er ren.. Det kan du jo ikke vide medmindre du hører hende gå i bad.. Jeg bader af samme grund normalt altid lige efter at gæsten er ankommet så han kan hører jeg er helt ren og så jeg selv er helt sikker på jeg er ren.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Utilregnlig skrev, for 2 minutter siden:

Præcis er det nok ligesom for sent og blot handler om en hurtig afslutning uden forhandling om pris men blot afslutning uden yderlig forhandling pga den lugtede fælt men ellers tilfreds eller dine penge er spildt som netop er Danskers Gp motto :rolleyes: 

Af hvad for noget? Er det de danske pigers motto at få en utilfreds kunde ud af døren så hurtigt som muligt? I så fald har man da ikke en forretning ret længe :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Din Emma skrev, for 5 minutter siden:

Af hvad for noget? Er det de danske pigers motto at få en utilfreds kunde ud af døren så hurtigt som muligt? I så fald har man da ikke en forretning ret længe :wacko:

Der er tabte sjæle herinde der mest har en adfærd der minder om incel og dem kan du aldrig få til at hverken forklarer eller noget lignende.. Utilregnelig er en af dem.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
sweetstone skrev, for 31 minutter siden:

Det har du så helt ret i, men et bad er da er forsøg værd. Med mindre stemningen jo allerede er ødelagt. 
Og det er naturligvis pigens ansvar det er i orden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Jeg kan ikke lade være :-)

Er en stænkende fisse ikke det vi andre kalde at kussen sprøjter ? :-)  Og det er da fedt :-).

Men kan godt regne ud at der menes 'stinkende' og det er jo ikke rart. Kunne udover renlighed skyldes igangværende eller tilstundende menstruation.

Men det burde kvinden vide og ikke være så grådig at hun inviterer sagesløse mænd på fræk leg.

Jeg ville nok finde på en ikke særlig elegant tilbagetrækning og skrive de betalte penge på GP tabskontoen. :-( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 54 minutter siden:

om hun evt tilbyder bad og i måske kunne tage et bad sammen.

Bad sammen har jeg ALTID aftalt på forhånd, dels fordi det bare er dejligt og dels for at vi begge er helt nyvaskede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Men det korte af det lange på dette punkt er kvindens fisse også et mysterium. Lugt kan som en nævner opstå i forbindelse med menstruation før/efter. Men også omkring ægløsning. Men det kan faktisk også opstå pga overdreven hygiejne hvor den naturlige bakterie kultur ødelægges. Pga. For mange kondomer, pga for lidt omgang med uindpakket pik, som er basen til kvindens sure væsker. Og selvfølgelig pga sygdom. 
En go regel inden dagens kunder, 2 finger op i fissen, kan man selv udholde lugt og smag, kan kunderne nok også. Man kan i løbet af dagen snildt få ønsket om af sutte, efter pikken har været inde. Så for alles skyld kontroller kvaliteten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 8 minutter siden:

Men det korte af det lange på dette punkt er kvindens fisse også et mysterium. Lugt kan som en nævner opstå i forbindelse med menstruation før/efter. Men også omkring ægløsning. Men det kan faktisk også opstå pga overdreven hygiejne hvor den naturlige bakterie kultur ødelægges. Pga. For mange kondomer, pga for lidt omgang med uindpakket pik, som er basen til kvindens sure væsker. Og selvfølgelig pga sygdom. 
En go regel inden dagens kunder, 2 finger op i fissen, kan man selv udholde lugt og smag, kan kunderne nok også. Man kan i løbet af dagen snildt få ønsket om af sutte, efter pikken har været inde. Så for alles skyld kontroller kvaliteten. 

Men.... Hvorfor 2:P:lol:.. Nummer 2 må næsten være for fornøjelsens skyld:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Men.... Hvorfor 2:P:lol:.. Nummer 2 må næsten være for fornøjelsens skyld:lol:.. 

Kan man smage sig selv ,kan andre vel også. Syntes det var et godt fif.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 9 minutter siden:

Kan man smage sig selv ,kan andre vel også. Syntes det var et godt fif.

Jaja det bestrider jeg ikke.. Jeg lavede bare en spøj omkring hvor mange fingre der er nødvendig at stikke op i sig selv for at kunne lugte til om man er ren.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
JenniferRomantica skrev, for 48 minutter siden:

Tja tilfældigt tal mellem 1-10 :D

Fornøjelsen kommer for alvor hvis kvaliteten ikke er i orden. Hos mig virker det ofte at give mig selv et par gode orgasmer, så safterne flyder, så bliver der renset ud og helt friskt. 
Det fif kan jeg så ikke garantere virker for alle. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 3 minutter siden:

Tja tilfældigt tal mellem 1-10 :D

Fornøjelsen kommer for alvor hvis kvaliteten ikke er i orden. Hos mig virker det ofte at give mig selv et par gode orgasmer, så safterne flyder, så bliver der renset ud og helt friskt. 
Det fif kan jeg så ikke garantere virker for alle. ;)

Så har man jo også tyvstartet med de første 2 fingre:P:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Så har man jo også tyvstartet med de første 2 fingre:P:lol:.. 

Ja :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Så vandt humoren over et dystert emne stor tak til d'damer :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et råd til ham der spørger kunne være, at kneppe lidt inden han slikker. Dem der smager eller lugter lovlig kraftigt i starten, er ofte dem der får en inspirerende duft og smag, når safterne begynder at flyde. I sammenligning er dem der bare “lugter rent” fra starten nærmest lidt kedelige.
Men selvfølgelig kan lugten være så skrap, at man aldrig når frem til at den virker inspirerende. Det tror jeg kun jeg har oplevet en enkelt gang, og så blev det et kikset besøg. Derimod er jeg en hel del gange blevet lidt overrasket eller forskrækket af en kraftig fisselugt, hvor det endte med at blive ret forrygende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
ekek skrev, 1 time siden:

. I sammenligning er dem der bare “lugter rent” fra starten nærmest lidt kedelige.

Ja sådan er der også nogen der har det. Oplever kunder der gerne vil have mig ubadet som den første om morgenen. Eller den første efter min pause. Så naturlig duft er mere til stede. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 12 timer siden:

Tænker som Din Emma spørger om hun evt tilbyder bad og i måske kunne tage et bad sammen. Det fik du nemlig “pludselig” lyst til.

Som jeg læser der var ts allerede langt inde i forløbet da han stødte på problemet og man plejer da at tage bad ved ankomsten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...