Lusty 0 Skrevet 20. November, 2013 Hej Alle ! Jeg er helt ny i dette her. Jeg leder efter en sød køn/smuk voksen pige som tilbyder Erotisk tvang til mig. Hun må ikke være overvægtig og må meget gerne have lak/læder eller Latex. Jeg ønsker IKKE s/m. Det skal være med blid sex dog krydret med tvangs delen. Jeg håber på jeres hjælp Mvh Lusty. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen,8000 59 Skrevet 21. November, 2013 Vil foreslå Lady Cherie Hej Alle ! Jeg er helt ny i dette her. Jeg leder efter en sød køn/smuk voksen pige som tilbyder Erotisk tvang til mig. Hun må ikke være overvægtig og må meget gerne have lak/læder eller Latex. Jeg ønsker IKKE s/m. Det skal være med blid sex dog krydret med tvangs delen. Jeg håber på jeres hjælp Mvh Lusty. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lusty 0 Skrevet 29. November, 2013 Hej, og tak for dit svar, har set på hende før, men er der også sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8082 Skrevet 29. November, 2013 Ja, Cherie tilbyder også sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 29. November, 2013 Jeg kan ikke se hvor du er fra, - men. Søstrene Illona og Sandy-Q Villabella.dk i Odense, - kan du få kærligheden at føle på den hårde måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eromon 54 Skrevet 29. November, 2013 Jeg ville IKKE vælge en decideret SM pige som dem der foreslåes ovenfor. Nu skriver du ikke hvor du søger, men jeg ville finde en klinik med danske piger. Se på deres menu hvad de tilbyder og de tænder dig fysisk. Ring og snak med dem om hvad du søger, så tror jeg du får den bedste oplevelse. Er du i KBH ville jeg anbefale Luca fra Cassiopeia. Du kan se min anmeldelse på hendes profil. http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?cmd=desc&id=520 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. November, 2013 Jeg kan varmt anbefale www.madame-helene.dk!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg