Hop til indhold
newbee

Pattay 2022 - tur

Recommended Posts

Pattaya Turen 2022 vel overstået - Pigerne (Nogle af dem)

 

Som lovet laver jeg et lille skriv om min tur vi starter med det de fleste vil vide noget om det er pigerne.

Gai - den første pige - har kendt hende i lidt over et år - hun arbejdede ren massage før men af forskellige årsager nødt til at blive tjener i en sportsbar.

Vi snakkede sammen på line og hun spurgte om hun ikke skulle komme over.

Hvorfor ikke jeg var lige landet i Pattaya (Fly direkte - taxa direkte) Så ville jeg lige skynde mig at tage et bad. Hun bor 5 min gang bag mit hotel lol-

 

Ældre kvinde men super sød og en dejlig tur i høet.

 

Samme aften deltog jeg i privat party i en bar hos min ven Kevin (Han er manager i baren)

Det var super fedt med lukkede døre og nøgne piger.

Jeg blev lidt fuld må jeg indrømme så Jang og jeg smuttede tidligt hjem. Første omgang var lort vi var begge for fulde.

Så jeg fik 2 timer på øjet og hun smuttede retur til baren for at fixe noget.

Hun var tilbage 23.15 ca, 2 timer senere så fik den en tur mere og det var straks bedre -  Turen om morgen var også nice.

Jang - 23 år - Biseksuel så hvis du vil have en 3 kant så tag hende først og få hende til at finde pige 2.

 

Jang er pigen til højre - Mint er pigen til venstre og er gift med Kevin nu. Dog havde jeg fornøjelsen af hende sidste år :P

 

Så er der Lion en ældre dame men møg fræk og en sindssyg vildkat i sengen. Har kendt hende i 7 år

Lion napser jeg altid et par gange hver tur når det er muligt - hendes mis og min pik er som skabt til hinanden.

(Tror billedet fejler så måske vedhæfter jeg i næste post)

Lion2.jfif

 

Fra TF var der 4 forskellige damer.

Nicha var den bedste og lækrest af dem hende blev det til flere gange og hun kommer når hun siger. Sjældent med Thai piger.

 

 

Yaya den anden bedste virkelig lille piger for dem som elsker dem extra små. Ville godt igen men der var bare så mange piger at jeg ikke fik tid.

 

 

Rainy - var ok men det virkede til at hun kun gjorde det fordi hun manglede penge og vi havde bare ikke kemi.

 

 

Katty - til sidst bare for lige at sige gogo piger er til tider også på TF og hun fik 1500 baht ST af mig hvis jeg havde samlet hende op i Tantra gogo på WS ville det have kostet mig ca. 5.000 baht total.

Katty ville jeg egentlig også gerne have napset igen men hun startede på en ny kontrakt og faldt på scooter så det gik bare i vasken.

 

 

Fra LK metro var der en del piger.

Nam først 27 år 1 barn max lækker og troede slet ikke jeg var hendes type. Hun var sammen med min kammerat sidste år.

Men 1 drink til hende og min hånd på hendes lår og så var hun all over me.

 

Billedet viser slet ikke hvor max lækker en lille sag Nam er.

 

Ammy & Orn.

Orn var kun ST da hun bliver umulig når hun bliver fuld og det er hun klar over.

Super fin og god oplevelse inden hun bliver fuld og hun var rigtig glad for mig. De andre piger sagde hvad gjorde du ved Orn vi har aldrig set hende så glad før.

Ammy var LT samme aften fra samme bar. Eneste pige i mange år der fik mig til at komme ved BJ hun brugte 35 minutter uden pause. Hun var nemlig for træt og fuld til sex sagde hun så det skulle vente til i morgen tidlig.

Super fin sex om morgen - men Ammy og jeg er ikke designet til hinanden nedenunder så selvom hun er old school take care og godt selskab blev det ved 1 gang.

Ammy er til venstre og Orn til højre.

 

 

Game - Hun ligner præcis det jeg elsker ved Thai kvinder og jeg ville gifte mig på stedet med hende. (Nej hun har nogle mental ting men udsendsmæssigt er hun lige rigtig)

 

 

 

Soi 6 piger - begge 2 var 21 år gamle og max lækre.

Tom & Wan.

Tom var rigtig into me fra starten af og jeg kom tilbage efter hende fordi første aften fungerede ikke da musikken var for høj og jeg var bare ikke i humør.

Så da jeg kom ind dagen efter var det bare 1 drink og upstairs.

 

 

Wan var mere kølig til at starte med og krævede lidt opvarmning. Jeg er ikke gudsgave til kvinder. Jeg er ikke grim men ikke smuk og ikke den mindste mand i verden.

Men jeg vil bare sige da vi kom ned igen hang hun på mig og var også villig til en anden aften at gå LT og hun går ikke LT særlig tit fortalte min kammerat som bor i Pattaya. Det er faktisk vildt sjældent hun gør det. Hun har nemlig faste kunder der sender hende drinks og penge så det er ikke for pengene hun går med kunder.

 

 

Sidste pige jeg har billeder af. Hun er lidt en enhjørning.

Pattaya har ødelagt mig jeg skal bruge en ny pige næsten altid ellers har jeg virkelig svært ved at komme. Men denne pige igen en som jeg aldrig troede ville kigge min vej da hun er tidligere gogo pige fra Phuket. Hun formåede alle 3 gange jeg tog hende LT at få mig over målstregen både om aften og om morgen.

Mam er 28 år 1 barn og havde en falang boyfriend i 6 år indtil det faldt fra hinanden.

 

Redigeret af Bryan Mills
Billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pattaya, Hvordan og hvorledes samt priser.

Jeg er kommet i byen siden 2015. Det er mega fedt at se den næsten er tilbage til før covid.

Alt er næsten åbent der er masser af piger.

Dog kan det være lidt svært til tider at finde en pige hvis du er lidt sent ude. Altså hvis vi taler om beer bars og ikke gogo samt natklubber.

Jeg er bare blevet for gammel til at være ude til kl. 4 om morgen. Eller retter jeg gider ikke.

At finde en pige som er under 50 år og ikke over fed kan være lidt vanskeligt hvis du er sent ude.

Thailand er desværre virkelig blevet ramt af fedme epidemien jeg håbede ellers at covid og nedlukning af MacD osv. i den periode ville have gjort en forskel.

Det er ikke fordi jeg har sindssyg høje krav det er faktisk kun 2 under 50 år og ikke fed.

Kvaliteten af piger siden December sidste år 2021 er steget kraftig også siden April i år sagde mine kammerater der var afsted der også.

En af de store udfordringer nu er mange piger er helt nye så de forstår slet ikke hvad de skal gøre. Der mangler erfarende piger der kan guide dem.

Kort sagt så kan en del af dem 0 engelsk - de forstår ikke at de skal bade med dig ved short time - at de skal have kondomer til short time. Det gælder også managers på Soi 6 at de ikke har lært pigerne op eller fået mamasans til det er underligt. (Ved en del selv har kondomer med)

Det positive er dog at man sjældent føler at en pige er ved snyde en og man føler sig mere velkommen fordi de endnu ikke er blevet "jaded"

Walking Street er på vej tilbage men er den gade der er længst væk fra før Covid. Der er dog alt for mange diskoteker/klubber der er simpelthen nogle af dem som skal dø.

Soi Buakhao ser virkelig stærkt ud og det virker til bare at vokse og blive bedre hele tiden det samme gælder LK Metro.

Soi Boomerrang er ny med masser af lukket Gentlemens Clubs og det er et stærkt sted. Soi Bongkot er også tilbage i fuld swing med samme type klubber.

 

Priserne for piger, drikkevare og mad er nærmest det samme som før det er virkelig små justeringer og det er på mad og drikke.

Barfine er der hvor priserne er gået amok specielt på Long time barfine.

Det er endda så skidt at piger på Soi 6 bliver trukket i løn hvis de acceptere longtime før kl. 21.

 

Pattaya ser stærk ud og jeg tror kun på det bliver bedre og bedre fremadrettet.

 

Drikkevare til dig selv:

Øl: 55-185 baht de fleste steder 85-115 baht

Drinks: 85-200 baht fleste steder 130 baht og mange lige omkring 100 baht

Lady drinks:

130-200 baht fleste steder 150 baht

Barfines:

ST: 300-400 baht hvis du tager et rum over baren

LT: 300-1000 (1500-2000 gogo)

Stederne hvor jeg kommer mest er 1.000 baht. Jeg havde også en beerbar til 300 baht og et andet sted til 800.

Jeg betalte 1500 baht LT et sted men jeg ved at Soi 6 efter kl. 21.00 er 1250 og gogo er 2000-1500 alt efter tidspunktet.

Den største forskel er at pigerne har ændret sig. At få longtime er blevet sværere pigerne fortrækker short time eller du kan longtime men så vil de blive i baren og du kan hente dem efter kl. 23.00 fordi de ønsker flere drinks. De tjener 50 baht per drink.

Penge til pigen:

Fleste gentlemen clubs - 800-1000 baht + drinkepenge hvis hun er god

Soi 6 - 1.000 baht - Jeg blev aldrig tilbud noget til en højere pris. (Havde en newbee ven som fik at vide prisen var 1.500 - Jeg fortalte pigen klart og tydeligt at hun skulle stoppe med det og så fortalte hun ham straks at prisen var 1.000 baht). Alle rygterne om at Soi 6 og priserne er steget til 1.500 og 2.000 baht short time er ikke korrekt hvis du ved hvad du gør. Du spørger aldrig til prisen du siger til pigen short time upstairs you and me? Så går i oven på hygger jer efter sex og badet efter sex ligger du 1.000 baht ved pigens taske + drikkepenge hvis du mener hun var det værd.

ST i bare på LK Metro: 1.000 bath + drikkepenge

LT: Jeg betaler mine piger 1.500-2.500 alt efter bar type og alder.

Piger fra LK og Soi 6 normalt 2.500 long time og aldrig drikkepenge - Jeg taler aldrig pris på forhånd jeg ligger bare pengene næste dag ved deres taske og de har alle sammen været glade og vil gerne gå long time med mig igen.

Beerbar 1.500 baht longtime + drikkepenge hvis hun var god.

Jeg har aldrig haft en pige til at sige: cheap charlie eller at hun ikke gerne vil gå longtime med mig igen aldrig. Jeg overbetaler ikke men jeg betaler dem en fair pris og jeg behandler dem med respekt. En ting jeg altid gør er at tage dem med i 7/11 hvor jeg siger find det du mangler eller gerne vil have. Så smutter jeg selv over og finde et eller andet også selvom jeg ikke vil have noget så føler de sig ikke til besvær og de føler det mere komfortable at tage noget.

Jeg tog: Jang, Game, Mam, Amy, Orn fra samme bar og Nam fra nabo baren. Alle pigerne var glade for mig og kom over og sagde hej når jeg kom ind. De var altid glad på vegne af den pige jeg valgte også selvom det ikke var dem.

Være sød og klar i mæglet om hvem du er og hvordan du er så løber du ikke ind i problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sliksen skrev, 1 time siden:

Hvad står LT og ST for?

Jeg overvejer selv at skulle afsted, og har derfor brugt lidt tid på youtube.

Her er nogle kanaler der kan bruge til at få lidt viden inden man tager afsted. Fx. så man ikke laver nogle dumme fejl omkring beertap, barfine mm.

Buzzin pattaya:

Han laver ikke nightlife, men holder sig til dags timerne. Han walkabout pattaya er geniale.

Buzzin Pattaya - YouTube

David Strachan:

Han cykler igennem de mest kendte "gader"  i pattaya. Men gør det omkring 22.00 om aften, så han viser "nightlife" men tidlig om aften.

David Strachan Pattaya - YouTube

Everything Pattaya:

Hans videoer er lidt mere info om Hoteller og Gogo bare osv. Han tager dig med ind og hilse på nogle soaby, gogo samt beerbars. Besøger hoteller og undersøger priser osv.

everything Pattaya - YouTube

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tungekys og Megafransk

Tak men når man klikker på dit link efter at have registreret sig siger den "Oops! You do not have permission to view this topic."

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Tungekys og Megafransk ja det er derfor jeg skriver at man desværre også skal være advanceret medlem af PA.

PA har almindelig medlemmer og advanceret. Advanceret koster ikke penge det kræver bare at man har deltaget på forummet aktivt over en given periode så kan man ansøge om medlemskabet og så bliver man og ens indlæg vurderet af en admin som så acceptere eller afviser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvinet skrev hvad hans tur havde kostet total så måske det var en god ide.

20 dage

Flybillet: 4.300 hvis det skulle være economy men jeg upgradede den ene vej så 8.000 kroner total

Hotel: 4.000 kroner 200 per dag

Piger, drikke, mad, massage og transport: 40.000 kroner total (Mit budget er 10.000 baht per dag) 2 kvinder i gennemsnit per dag sex ca. 3 gange om dagen.

Total: 52.000 total kunne have været ca. 4.000 kroner billigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, den 1.12.2022 at 20:15:

LongTime

ShortTime

Og hvor lang tid er disse så?

ST=én udløsning og LT=hele natten uanset antal gange du kan komme?

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
DFyr_36 skrev, den 1.6.2023 at 13:15:

Og hvor lang tid er disse så?

ST=én udløsning og LT=hele natten uanset antal gange du kan komme?

/DFyr_36

ST = ca. 1 time og 1 udløsning - og jeg erindrer ikke at de har pushed på med at få det hurtigt overstået i løbet af 10 min, som man kan opleve det herhjemme, selvom man har betalt for en halv time/eller mere.

LT = hele natten og normalt 2 udløsninger -  men nogle piger kan finde på at spørge om de må gå tidligere (med mærkelige undskyldninger: veninde har ingen nøgle til lejligheden/værelset de deler, en har en syg søster, en har børn, der kommer på besøg osv. osv. - og så kan de heller ikke forlange fuld betaling eller penge til taxa - især ikke, hvis man har betalt barfine for LT ;-) ) - og andre bliver til op ad formiddagen og man får 3 udløsninger, hvis kemien er til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, den 14.8.2023 at 22:21:

Smukke piger der og en super service de gange jeg har været der .

Jo, men man skal nogen gange søge længe og udsættes for høj musak - før man endelig finder en pige, der er værd at tage med hjem til condoen - og der kan stadig være nitter imellem - så finder man endelig en - så er det med at få hendes LINE og holde kontakten ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...