Hop til indhold
udinaturen

Underkategori til digitale sexoplevelser.

Recommended Posts

Hej Eroguide. 

Er det muligt at oprette en kategori kaldet digitale ydelser? Vi kan få sorteret rigtig meget indhold fra og til ved at oprette sådan kategori. Det vil være til gavn for pigerne, som tilbyder dette. 

I øjeblikket er der ekstrem meget scam og svindel på området, og det er ikke alle som tænker over, at de er ved at blive snydt.  

Det var specielt savnet under nedlukningen i 2020 og 2021. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 4 timer siden:

Er det muligt at oprette en kategori kaldet digitale ydelser?

Tror jeg ikke at du skal regne med, da det er forbudt at annoncere for den slags ydelser her på site'et  Du har vel læst retningslinjerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 48 minutter siden:

Tror jeg ikke at du skal regne med, da det er forbudt at annoncere for den slags ydelser her på site'et  Du har vel læst retningslinjerne?

Nu mener jeg, at der skal være en kategori for det. Et sted hvor der kan gives anmeldelser, præcis på denne type af ydelser. Der skal ikke være en annonce eller promovering af ydelser - men en måde, at advare hinanden mod dårlige oplevelser og scam på, eller tale personer op, som giver en rigtig god oplevelse. Præcis på samme måde som en fysisk oplevelse, blot digitalt. 

Du har vel læst, det jeg skriver? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 3 minutter siden:

Du har vel læst, det jeg skriver? 

Så du vil lave et forum for anmeldelser for det man ikke må annoncere for?

Good luck :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 50 minutter siden:

Så du vil lave et forum for anmeldelser for det man ikke må annoncere for?

Good luck :D

Du kan vel godt kende forskel på en anmeldelse og en annonce? Du kan vel også se forskel på en banan og en pære? Det er virkelig simpelt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
udinaturen skrev, for 19 timer siden:

eller tale personer op, som giver en rigtig god oplevelse.

Må være enig med @Dinosdk69, tror ikke det kommer til at ske. At tale go service op er indirekte reklame. Ligesom det giver ekstra kunder i den fysiske butik at blive omtalt positivt herinde. 
Det er ikke foreneligt med EG’s regler. 
Ved slet ikke hvor digitale ydelser promoveres for på AL er det heller ikke tilladt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden:

Ved slet ikke hvor digitale ydelser promoveres for på AL er det heller ikke tilladt. 

Det er ikke længere forbudt, jeg reklamerer i hvertfald med onlineydelser både på Al og her, men måske er det tilladt hvis man også tilbyder fysiske møder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Liv skrev, for 2 timer siden:

Det er ikke længere forbudt, jeg reklamerer i hvertfald med onlineydelser både på Al og her, men måske er det tilladt hvis man også tilbyder fysiske møder?

Ja har lige læst “betingelserne” som de kalder det på begge sites. På AL er det stadigt tydeligt forbudt. Så nok held du ikke har fået lukket din profil. (Da jeg kortvarigt solgte camsex, på opfordring fra en bruger her på EG, og annoncerede det ud på bla AL blev jeg efter få uger lukket ned, men lagde mig fladt ned og beklagede at jeg ikke havde tjekket reglerne og bare havde tilføjet det til min annonce og blev genåbnet, uden camsex).
Herinde hedder det sig man ikke udelukkende må sælge digitalt. Så enten har det altid været sådan eller de har ændret det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 5 timer siden:

Må være enig med @Dinosdk69, tror ikke det kommer til at ske. At tale go service op er indirekte reklame. Ligesom det giver ekstra kunder i den fysiske butik at blive omtalt positivt herinde. 
Det er ikke foreneligt med EG’s regler. 

Vi lukker den bare her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...