Hunting for beaver 4207 Skrevet 30. November, 2022 Hvis det virkelig vil lykkedes at slå drengene fra down under og måske møde Mr Messi, slå Argentina og komme videre derfra,,, ja så render jeg gerne rundt i bar dolk fra Køge centrum til Roskilde domkirke 3 gange rundt og så tilbage igen Der er krig , krise og meget andet shit lige nu derude i samfundet, lad os nu for helvede stå sammen og så give den allerbedste karma til de danske fodbolddrenge under dette års VM. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 30. November, 2022 Yes.....nu skal vi fandeme igang, drenge........I er meget bedre end det I har vist......er ret skuffet, men nu skal vi altså tjekke ind i denne rådne turnering....vi skal ikke hjem, vi skal videre.........4-0...4-0............4-0!!!!!!...... KOM SÅ, DK!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konstruktøren 125 Skrevet 30. November, 2022 Jeg er sgu mere interesseret i om en af vores søde gp'er herhjemme vil bære en rød-hvid trøje under hele besøget Her ligger min fodbold-interesse god kamp derude! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1989 Skrevet 30. November, 2022 (edited) Konstruktøren skrev, for 1 minut siden: Jeg er sgu mere interesseret i om en af vores søde gp'er herhjemme vil bære en rød-hvid trøje under hele besøget Her ligger min fodbold-interesse god kamp derude! https://annoncelight.dk/showad/329454. Frisk påklædning på dagen Redigeret 30. November, 2022 af 8000 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konstruktøren 125 Skrevet 30. November, 2022 8000 skrev, for 3 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/329454. Frisk påklædning på dagen Ahh jeg er sgu helt ovre i København, ellers var det et smukt bud - Thanks brother Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 30. November, 2022 Knock-Out'ed af Australien... VM slut for Danmark 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 30. November, 2022 Vi blev taget hårdt bagfra. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 30. November, 2022 GIANT COCK skrev, for 2 timer siden: Yes.....nu skal vi fandeme igang, drenge........I er meget bedre end det I har vist......er ret skuffet, men nu skal vi altså tjekke ind i denne rådne turnering....vi skal ikke hjem, vi skal videre.........4-0...4-0............4-0!!!!!!...... KOM SÅ, DK!!!! Det er faktisk lidt sådan jeg har det før et besøg hos en GP ... jeg er fuldstændig klar til kamp ... gejler mig selv godt op .. kom så! .. og så ender det med at jeg er 1000kr fattigere og jeg står tilbage som Hjulmand: "Det bobler af følelser indeni lige nu. Kun frustrationer. Vi kunne sagtens have præsteret bedre...." 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 30. November, 2022 GIANT COCK skrev, for 2 timer siden: Yes.....nu skal vi fandeme igang, drenge........I er meget bedre end det I har vist......er ret skuffet, men nu skal vi altså tjekke ind i denne rådne turnering....vi skal ikke hjem, vi skal videre.........4-0...4-0............4-0!!!!!!...... KOM SÅ, DK!!!! .......Og det var Danmark........ja, der var engang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laurits Betjent 104 Skrevet 30. November, 2022 Vil det sige, at vi alligevel ikke vinder VM i Curling ..... det osse svært i en ørkenstat..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 914 Skrevet 30. November, 2022 ja det er virkelig en sort dag i dag! DR har annonceret at Disney sjov snart lukker og slukker, man skuffer rigtig mange børn (for ikke at tale om hvad Ukraine har i vente - virkelig trist) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 30. November, 2022 Så pivringe indsats....er virkelig flov over denne indsats...........man skulle tro det var OB der var på banen.......intet lykkedes.....så rystende dårligt!!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 30. November, 2022 Havde spillet på både Tunesien og Australien som vinder!! Odds 40.48! Jeg skal have så meget f… nu 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 1. December, 2022 MrLovaLova skrev, for 8 timer siden: Havde spillet på både Tunesien og Australien som vinder!! Odds 40.48! Jeg skal have så meget f… nu Hvor meget har du så spillet? 10.000 og over giver en god jul. Alt andet er vel bare usikkert fedtspilleri Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 1. December, 2022 Så fedt at de tabte. Go woke, go broke. Så er vi da fri for mere fodboldpis december. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 1. December, 2022 Gh0st skrev, for 13 timer siden: ja det er virkelig en sort dag i dag! DR har annonceret at Disney sjov snart lukker og slukker, man skuffer rigtig mange børn (for ikke at tale om hvad Ukraine har i vente - virkelig trist) Tror nok at små børn skal overleve en verden uden Disney Sjov. Specielt med i en tid med streaming tjenester. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 2. December, 2022 udinaturen skrev, den 1.12.2022 at 08:42: Tror nok at små børn skal overleve en verden uden Disney Sjov. Specielt med i en tid med streaming tjenester. Hvor mange ser overhoved flow tv længere. De kan for så vidt fjerne alle programmerne, og kun et fåtal - omend selvfølgelig højrøstet fåtal - vil brokke sig. Alternativerne er jo mangfoldige. "tech-funtionelle analfabeter" er et udtryk jeg hørte for nyligt. Det skulle være de mennesker der sværger til fastline telefoner og flow tv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. December, 2022 tvr skrev, for 18 minutter siden: fastline telefoner Er det G6 telefoner, eller er vi højere oppe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 2. December, 2022 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Er det G6 telefoner, eller er vi højere oppe? Nej, jeg skal bare lære at stave.... Fastlinie eller eller fastnet telefon..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 2. December, 2022 tvr skrev, for 4 timer siden: Hvor mange ser overhoved flow tv længere. De kan for så vidt fjerne alle programmerne, og kun et fåtal - omend selvfølgelig højrøstet fåtal - vil brokke sig. Alternativerne er jo mangfoldige. "tech-funtionelle analfabeter" er et udtryk jeg hørte for nyligt. Det skulle være de mennesker der sværger til fastline telefoner og flow tv Ser stadig en del sport som flow-tv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 3. December, 2022 Hunting for beaver skrev, den 30.11.2022 at 15:20: Hvis det virkelig vil lykkedes at slå drengene fra down under og måske møde Mr Messi, slå Argentina og komme videre derfra,,, ja så render jeg gerne rundt i bar dolk fra Køge centrum til Roskilde domkirke 3 gange rundt og så tilbage igen Det gjorde det som bekendt ikke hvad vil du så gøre? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 914 Skrevet 3. December, 2022 (edited) udinaturen skrev, den 1.12.2022 at 08:42: Tror nok at små børn skal overleve en verden uden Disney Sjov. Specielt med i en tid med streaming tjenester. Ungerne skal nok overleve selvom rigtig mange komme til at savne Disney sjov, men gad vide om 'Hjulemanden og hans taberhold' klarer skærene ? Forbavsende mange (ikke undertegnede) ser stadig flow TV herunder børne kanalerne. Personligt har jeg skoddet 'skodkanaler' som TV og TV3 og ser kun TV via internettet Redigeret 3. December, 2022 af Gh0st Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg