Hop til indhold

Hvilken side er din i sengen?

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil helst sove, så jeg kan ligge med pigen i min højre arm ;-)

Skrevet

Ligger i venstre side, tættest på døren - tilgengæld, så har hunden indtaget højre side :)

Skrevet

Hjemme i venstre side, hos kæresten i højre side

Skrevet

Højre, venstre, diagonalt, og nogle gange vågner jeg i fodenden. 

Sover meget uroligt ;)

Skrevet

Højre side - så når jeg vender mig mod min kone og skal bruge pilfingeren, så er det den på højrehånd, der kommer i spil. :)

Skrevet

Højre side, og det sjove er at det gør jeg også hvis jeg er alene ude at rejse, og konen ligger i venstre, også når hun er alene ude at rejse :)

Skrevet
Stangen skrev, for 2 timer siden:

Højre side - så når jeg vender mig mod min kone og skal bruge pilfingeren, så er det den på højrehånd, der kommer i spil. :)

Kære Stangen:)

Jeg er højrehåndet, og det er også den hånd der livslang har fissefingeren= pegefingeren  (de 20 år med min kæreste/kone fik jeg vide kompetencer med pegefingeren)

Hun lå til gengæld altid på min venstre side (dvs den side med venstre arm), og jeg gør det, at jeg ligger mig på venstre side når jeg har lyst :wub:til andet end SOVE.

Hvis vi sov andre steder end hjemme i vores egen dobbeltseng faldt det helt automatisk i hak, at hun lå til min venstre side - ligesom vi altid plejede, som et gammelt ægtepar der hver især, uden at tænke over det, gør det den anden forventer - det er en af fordelene ved et langt ægteskab - telepati  og i vores lange forhold tilstede i maaaange forskellige situationer udover sex. 

Nu er jeg skilt på 20ende år og det er blevet til et par langtidsholdbare kærester og ellers dating med en del forskellige kvinder også i udlandet. 

Men med nye kvinder kan der gå fuldstændig koks i det for højre hånds kompetencer så det bliver venstre hånd som nærmest er en "lærling"

Kvinder har så sandelig også deres foretrukne side af en dobbeltseng, og det er ikke altid min venstre side - og det er min erfaring at de IKKE sådan lige bytter rundt/ eller slet IkKE.

Jeg synes til gengæld, når det er i hendes egen hjemmelige dobbeltseng, at det er frækt når jeg ligger i samme side hvor hendes mand eller kæreste eller elskere eller bollevenner eller datingknald har ligget eller stadig ligger og knalde -  overtage hende efter andre - dele hendes sex og ikke mindst hendes fisse:wub: med andre mænd

Foretrækker så absolut en kvinde der er godt og grundigt brugt og tilredet af mange ryttere.

Det med at ligge i samme som side som de andre mænd har jeg en gang imellem fortalt - det havde slet ikke tænkt på:)

Mange hilsner 

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Skrevet

Jeg sover i venstre side. Min hund (hanhund) i højre side tættest på døren. Hans beskytter instinkt fejler absolut intet. Han smider sig selv i gulvet ved det mindste unormale lyd og klar til at  smadre alt på sin vej... 

Side info.

Hunden 5.8kg tro at den er "killer machine"

Virkeligheden er  dog hel anden...

Komisk pels kugle ;)

Skrevet

Venstre side  når jeg dover med konen, i midten når kone og kones bi veninde og jeg sover (og har sex) sammen. 

Skrevet

Helst i midten med en skjønhed på hver side :P

Skrevet

Det var da et dyyybt spørgsmål :o

Min side er sjovt nok altid den, som jeg tilfældigvis havner i efter første gang vi har sex. Så bliver jeg åbenbart der. 

Det skifter så fra partner til partner.

Skrevet

Man(d) sksl dybest set blot holde sig fra den våde plet. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.