Hop til indhold
Guest Professoren

Ann++ i Vejen

Recommended Posts

Guest Professoren

;) Kombinationen af denne her fra EB:

VEJEN NYSTARTEDE ANN,

giver super cocktail. Tlf. 4056 7621

denne her fra nettet:

http://annsmassage.dk/

og min dagsaktuelle geografiske placering i området 8-)

(og ja, det handler om den samme massageklinik i Vejen)

gjorde mig nysgerrig - og aftalte derfor en tid pr telefon. :)

Fik at vide i telefonen, at yderligere services 'snakker' vi om når jeg kommer... :roll:

Blev taget i mod af en rigtig nydelig thaipige, Ann - slank, smuk, smilende, nok i 30'erne - som forsikrede mig om at hun var uddannet massør fra Thailand. Hun talte perfekt dansk, og fortalte en hel del om hendes tidligere virke i DK. Hun var ivrig efter at udbrodere menukortet, men jeg undlod at aftale yderligere, og sagde blot, at det ville jeg overveje mens hun gav mig en halv times massage (til 300 kr). :P

Massagen var rigtig god, faktisk noget af det bedste i længere tid. Hun var grundig, opmærksom og effektiv. Ingen antydninger af pirring eller andre hints. :D

Jeg blev dog i så godt humør undervejs, at jeg besluttede at gå videre i menuen. Det viste sig så, at 'yderligere' ydelser kunne leveres i det tilstødende værelse - hvor jeg havde spottet en pænt redt dobbeltseng, og at det i så fald blev leveret af hendes veninde. :mrgreen:

Jeg bad om at hilse på den anden pige, og hun viste sig at være et særdeles smukt og noget yngre lille thainips med gode former - måske lidt hjulpet på vej... Et par grimme tatoveringer trak ned, men uden briller er jeg lidt ligeglad. Med en nymasseret krop, gik en halv times tid (til ekstra 800 kr) med denne pige efter alle forventninger, og jeg forlod stedet i godt humør. Det var efter alle mine overbevisninger pengene værd, men jeg ville dog gerne have vidst, at det var en anden pige der leverede de seksuelle ydelser - ikke fordi det ikke var godt, men fordi jeg mentalt havde tunet mig ind på Ann. 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Ja, det er diskret beliggende udenfor byen, ved Skodborghus.

Du kan parkere diskret om i gården, hvor indgangen til klinikken er.

 

Jeg glemte i øvrigt at skrive, at klinikken er rigtig flot indrettet - lyst, god plads og veludstyret.

 

Måske er hjemmesiden en forkert en - jeg spurgte ikke pigen herom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Anns massage. Det er Anns hjemmeside. Hun er vidst bare flyttet.

Jeg kom for thaimassage. Jeg fik mødt i døren af Anns søster Lak.

En køn lidt buttet pige på 25år.

Jeg blev spurgt om jeg kom for sex eller massage. Svaret var massage og blev vidst ind i værelset med en massage briks. På det anet var der en seng.

Bestilte en time til 500.... Er det billigt eller dyrt?

Massage var god men varede desværre kun godt 35min.

Blev spurgt om happy ending for 200 og hvis hun skulle være nøgen 300.

Tog den sidste. Mit bedste HJ til dato.

Lak var rigtig sød og god til både massage og HJ.

Eneste minus var hun ikke brugte tiden.

800 spir fattigere og 50min senere var jeg ude og en glad mand trods jeg ikke fik fuld tid.

Huset som er en lille gård kan man komme til meget diskret. Der er utrolig rent og pæn.

Det kan anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ca. 3 km syd for Vejen mod Ribe......men hvis du vil besøge dem så ring til dem og få adressen af dem. De bider ikke.

Kan se de tilbyder body to body på EB.......,,,lyder frækt......hvis nogen har prøvet må de gerne give en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg havde lidt ledig tid omkring jul og nytår og besluttede mig derfor for at checke Ann's Massage i Vejen ud.
Jeg ringede for at bestille tid, men der var blot telefonsvarer på, der oplyste om adressen og at der var åbent hver dag.
Udvendigt er temmelig rodet, men indenfor er pænt og rent. Stedet giver ikke et bordelagtigt udtryk på trods af annoncen i eb.
 
De ser, når man kører ind i gården, så inden jeg var stået ud af bilen, stod 2 thaipiger og lurede bag vinduerne.
De kom dog frem og åbnede døren, inden jeg nåede helt frem.
 
Den ene - en thaidame omkring de 40 år - førte ordet på dansk. Hun var ikke en, jeg normalt vil kigge efter.
Ønsker du massage? Jo tak!
300 for 1/2 time, 500 for 1/1. Der må mangle konkurrence i området, for det er ret voldsomme priser, men jeg 
sagde intet. Havde besluttet mig for at se, hvad der skete - ellers skulle jeg være gået igen, da ingen af dem 
egentlig passede med mine forestillinger om thaipiger!
 
Det viste sig så, at den yngre noget buttede på vel knap 30 år skulle forestå arbejdet. Jeg blev vist ind i et 
lyst, rent rum med massagebriks. Jeg bekræftede desværre en times massage. Massagen er ikke værd at 
skrive om - ikke himmelråbende dårlig, men heller ikke super. Mens jeg var maveliggende gik hun tæt på
løgposen, men var hurtigt væk igen -også selvom jeg løftede lidt og gav plads til lidt pilleri. Ret hurtigt i forhold til en 
times massage blev jeg bedt om at vende mig. Efter lidt ben-massage kom spørgsmålet så med tillægspriser 
på 2, 3 og 500. Jeg var en del i tvivl, men da jeg ikke tændte på hende overhovedet, havde jeg på 
fornemmelsen, det ville blive kedeligt og blot ende med en endnu dyrere, men stadig flad oplevelse. Hvis jeg 
skulle have ekstra, skulle jeg forøvrigt finde pengene nu, da de skulle afleveres udenfor rummet inden 
påbegyndt arbejde, hvilket også er mega turnoff. Jeg endte med efter massagen at betale for 1 time og uden 
at have nærstuderet uret, var jeg hos dem i vel max. 45 minutter.
 
Stemningen var som sådan ok undervejs og på trods af det negative, småsnakkede jeg hyggeligt på engelsk med 
Lek, som hun hed. Jeg tror, der er en både sød og køn pige indeni, men desværre kan jeg ikke overse hendes
polstring, så jeg blev ikke tændt.
 
Hvis nogen skulle være i tvivl, så holder oplevelsen ikke til en omgang 2. Den havner faktisk nær bunden af mine
oplevelser som thaimassagekunde, især hvis man sammenholder kvalitet, pris og tid.
 
Jeg tvivler forøvrigt på, at   http://annsmassage.dk/  har det fjerneste ud over navnesammenfald med 
klinikken i Vejen at gøre. Hjemmesiden er stadig aktiv med adresse i Sølsted ved Tønder. Andre kan måske 
be- eller afkræfte det?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

...enig i, at 300 for en halv og 500 for en hel time er for dyrt.

Jeg har fortalt dem et par gange, at der både i Varde og i Esbjerg en rigtig gode klinikker, der er noget billigere (fx 1 times massage til 300 og 1000 for hele pakken), og hvor massagen er rigtig god med de fleste af pigerne (har ikke forsøgt dem alle - endnu). Men det ser ikke ud til at de ændrer prispolitikken lige med det samme...

 

Ulempen er nok, at der i trekantområdet er for få gode alternativer - så vidt jeg ved skal man enten til Vejle eller til Åbenrå for at få noget der får en op at ringe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...enig i, at 300 for en halv og 500 for en hel time er for dyrt.

Jeg har fortalt dem et par gange, at der både i Varde og i Esbjerg en rigtig gode klinikker, der er noget billigere (fx 1 times massage til 300 og 1000 for hele pakken), og hvor massagen er rigtig god med de fleste af pigerne (har ikke forsøgt dem alle - endnu). Men det ser ikke ud til at de ændrer prispolitikken lige med det samme...

 

Ulempen er nok, at der i trekantområdet er for få gode alternativer - så vidt jeg ved skal man enten til Vejle eller til Åbenrå for at få noget der får en op at ringe.

Hvor kan man købe ekstra ydelser i Varde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ekstra ydelser i Varde hvor er det? - det vil jeg egentlig også gerne vide, det kan man ikke mig bekendt, men vil da blive glædeligt overrasket :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Ann i sidste uge. Stedet ligger rigtig godt og diskret, der er 2 indkørsler, en smal vej med høje træer og buskads på begge sider, og fra den anden side kan man køre ind på en rasteplads og fortsætte ind bag huset. Og parkere der.

Der stod en Citroën varebil i gården, jeg tror det er ejerens.

Stedet er nydeligt, pænt og rent.

Jeg blev mødt af Minni, som vidste sig at være rigtig sød og en dejlig naturlig pige.

Bestilte efter lidt snak frem og tilbage, en halv time med body to body og afsluttende HJ. Og det blev leveret til fuld tilfredshed.

Efterfølgende gik vi i bad sammen, hyggeligt.

Pris: mener det var 6-700 kr.

Eneste minus var hendes silikonebabser.

Skal jeg på genvisit? Ja, hvis Minni er på job.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, den ‎05‎-‎01‎-‎2014 at 16:36:

...enig i, at 300 for en halv og 500 for en hel time er for dyrt.

Jeg har fortalt dem et par gange, at der både i Varde og i Esbjerg en rigtig gode klinikker, der er noget billigere (fx 1 times massage til 300 og 1000 for hele pakken), og hvor massagen er rigtig god med de fleste af pigerne (har ikke forsøgt dem alle - endnu). Men det ser ikke ud til at de ændrer prispolitikken lige med det samme...

 

Ulempen er nok, at der i trekantområdet er for få gode alternativer - så vidt jeg ved skal man enten til Vejle eller til Åbenrå for at få noget der får en op at ringe.

Er der mulighed for at få gode steder i Esbjerg + omegn, hvor der gives hele pakken?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ringede til Ann i går, og aftalte at jeg kigger forbi i morgen, fredag. 

Selvom jeg forsøgte at spørge ind, sagde hun INTET om andre muligheder end massage, som er beskrevet på siden?

Hvad gør jeg når jeg kommer, for at komme i betragtning til øvrige ting?

 

G-strengen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Tag bare der hen, så får du det hele at vide, hvis du spørger...

Men Ann er en  diskret pige, der altid starter med at vise dig massagebriksen, og giver dig gerne en god gang massage til det jeg synes er i den dyre ende. Herefter vil hun gerne formidle ekstra ydelser som de piger hun har i huset giver. Ingen grænser her :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...