Hop til indhold
Ector

Endnu en skøn fræk oplevelse med Lady Cherie

Recommended Posts

 

Ector havde igen fået lavet en aftale med Slaven`s smukke frække Lady Cherie.
Lady Cherie og Ector mødtes på en rasteplads tæt på Næstved. Ector var kommet i god tid så stod og ventede på at Ladyen skulle ankomme, da Ladyen ankom steg Ladyen ud frækt klædt med en lang åben frakke  sminket dejligt frækt og med skarpe røde negle. Ector fik besked på at ta sin taske og sætte sig ind ved siden af Ladyen. (i tasken var slavens halsbånd og stilleter som Ladyen havde forlangt)
Så gik turen mod Næstved, for som Lady Cherie sagde så skulle vi jo ud at handle lidt og bruge Ectors dankort. Som sagt så gjort og Ladyen fik handlet lidt tøj og make up.
Tilbage i bilen fik Ector en maske trukket ned over hovedet og der blev snøret godt til, nu kunne Slaven jo ikke se noget, men som Lady Cherie sagde så var der jo heller ikke nogen grund til at Slaven vidste hvor vi kørte hen. Efter nogen tid stoppede Ladyen bilen og Ector fik besked på at stige ud trække af alt sit tøj og sætte sig ind i bunden af bilen , stadig iført maske. Med Ector siddende nøgen kun iført maske i bunden af bilen kørte Ladyen videre, Slaven blev nogen gange nevet i brystorterne og andre gange fik Ector en lussing alt imens Ector kunne høre at Ladyen nød det. Efter nogen tid stoppede bilen.
Ector blev hevet ud af bilen og Lady Cherie tog masken af Slaven, og så fik Ector en syngende lussing, for som Lady Cherie sagde ved Slaven godt at Ladyens støvler skulle kysses, Ector faldt på knæ og kyssede Ladyens støvler. Så blev Ector trukket over i Ladyens fyrrum og fik Slavens nosser og pik stramt bundet op, i fyrrummet  stod et hunde bur som Slaven blev låst inde i og Ladyen gik. Ector ved ikke hvor lang tid der gik inden Lady Cherie kom tilbage med en hundeskål med leverpostegs madder skåret ud i små tern og vand skålen blev fyldt med de gyldne dråber direkte fra Ladyen, Ladyen lagde også en mega kort kjole som Ector fik besked på at iklæde sig når Slaven havde drukket og spist op, Slavens stillerter blev sat uden for buret. Ector fik spist og drukket det hele og iførte sig den lille kjole. Igen gik der for Slaven lang tid.
Endelig kom Ladyen, Fantastisk frækt og smukt iført en læder heldragt og stilleter... pegede på Ector, slog en ordentlig latter op, og sagde, sikke da en latterlig lille Slave. Buret blev låst op og Ector kravlede ud for at kysse Ladyens støvler, Slaven fik besked på at tage stilleterne på og Lady Cherie bandt en længere snor i Slavens nosser og trak så afsted med Slaven.
Ector blev trukket med om i haven hvor Lady Cherie har et stort kirsebær træ, så skulle Ector danse om "juletræet" og synge "Højt fra træets grønne top" Slaven skulle synge højt og tydeligt, Lady Cherie stod på et sted med en pisk i hver hånd og hver gang Ector kom forbi var der pisk til Slaven. Problemet for Slaven var at Ector kun kunne 1 vers af sangen så den blev sunget mange gange. Ector havde set at der lå en lille pakke under træet, hvad er det mon???
Da Lady Cherie ikke gad høre mere på Ectors sang og hylen over piskene, blev Ector bundet til træet og så fik Slavens brystvorter en ordentlig tur af Ladyens frække skarpe negle.
Ector blev løsnet og fik besked på at tage pakken og pakke den op ( det var en fantastisk lækker blød flot haltørklæde som Ladyen selv havde strikket til Ector)  Tak lady Cherie
Så blev Ector sminket som en rigtig fræk tøs med øjenskygge,kind rødt og en meget rød læbestift. Lady Cherie gav Slaven halsbåndet på, som Ector jo jo selv havde medbragt. Slaven fik besked på at tage sit alm tøj på uden på den lille kjole og til slut det lækre halstørklæde til at skjule halsbåndet. Lady Cherie trak igen hætten over Slavens hoved og så gik turen tilbage til rastepladsen og Ectors bil.
Ector gav Ladyen en stor krammer og blev sent hjem stadig med meget sminke i hovedet. Ladyen sluttede af med at true Ector med at næste gang skulle der også neglelak på
Skøn dejlig fræk oplevelse igen med den Smukke Lady Cherie
Mens dette skrives sidder Ector med opbundne pik og nosser klemmer i Slavens brystvorter halsbånd og halstørklæde..
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ector skrev, den 29.11.2022 at 19:54:

en hvor Lady Cherie har et stort kirsebær træ, så skulle Ector danse om "juletræet" og synge "Højt fra træets grønne top" Slaven skulle synge højt og tydeligt, Lady Cherie stod på et sted med en pisk i hver hånd og hver gang Ector kom forbi var der pisk til Slaven. Problemet for Slaven var at Ector kun kunne 1 vers af sangen så den blev sunget mange gange. Ector havde set at der lå en lille pakke under træet, hvad er det mon???
Da Lady Cherie ikke gad høre mere på Ectors sang og hylen over piskene, blev Ector bundet til træet og så fik Slavens

Fed beretning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ny slave

Fedt og fræk beretning. Bliver da lidt tændt på skulle mødes lady ude i byen og blive ført rundt. Damm frækt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Home alone skrev, for 10 timer siden:

Hun må snart være meget gammel?

 

Hun har været i branchen i +25 år?

 

Jeg kan sagtens forstå hvordan en dominas alder kan hænge sammen med den tilfredstillelse man får ud af sit besøg hos en domina. Det er også en faktor for mig.

Det jeg ikke forstår er, at du føler et behov for at kommentere det på en tråd, der er startet af et individ der tydeligvis har nydt seancen.

Er det mangel på opdragelse? Har du et horn i siden på Cherie? Eller hvad er formålet med din kommentar?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Home alone skrev, for 17 timer siden:

Hun må snart være meget gammel?

 

Hun har været i branchen i +25 år?

 

Nu er jeg efterladt med tanken om at " Kevin"  er alene hjemme og ikke har nogle banditter at kæmpe med ???

I hvilket år er du selv født ??  1980 eller deromkring  ?? 

Nå man har været 25 År på min arbejdsplads bliver man fejeret , jeg tænker det er fordi man har ydet en god indsats og har en stor erfaring som der sættes pris på eller var man nok opsagt .

Jeg vil ikke bedømme nogens alder men jeg vil til stadighed holde fast i venner og andre forbindelser jeg har som giver noget brugbart til vores fællesskab ( unge som gamle )

Jeg har ikke selv mødt Ector  og kan derfor ikke ikke udtale mig om hvor meget erfaring han har på mange punkter men kan med sikkerhed læse at Lady Cherie hygger sig når de er sammen så derfor tænker jeg !! det må da være det vigtigste !! 

Jeg har også selv mødt et dejlig menneske som jeg har haft en del Hygge skriverier med før at der i min super fyldte kalender var plads / mulighed for at tage en dag til drømme land .

Og Ja jeg kan berette om at jeg også fysiks møder en meget behagelig personlighed som bestemt gav mig et par hyggelige timer som der nok skal komme mange flere af .

Faktisk syntes jeg at dit indlæg tager fokus væk fra slavens gode oplevelse med sin super dejlige medspiller " Lady Cherie "

Jeg har også læst andre som også skriver om fynske skønheder som også får på panden for deres alder . Hos dem er jeg også blevet mødt af super dejligt selskab og vil gerne genbesøge . .

 

!!  STOP venligst op og tænk hvad omhandler den tråd man skriv i !!

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Home alone skrev, den 23.2.2023 at 22:22:

Hun må snart være meget gammel?

 

Hun har været i branchen i +25 år?

 

Hej Home Alone

Ja, Cherie er en erfaren dame, men har sidste år - gennem mine 25 år i BDSM - leveret mig en af de fineste sessioner nogen sinde !! (Og jeg har prøvet mange - ikke alle)

Cherie praler ikke med at være 29 mere som andre gør, til gengæld er hun i stand til at levere en af de fineste mentale oplevelser jeg har haft. Hvis du læser min tidligere anmeldelse og Ector’s kan du se at hun er meget avanceret, ekstrem kinky og meget velplejet. Hun er meget raffineret klædt og med den mest pinligt rene mis jeg har slikket og oplevet meget længe - i sammenligning med tøser på halvdelen hendes alder der nogen gange har lugtet som at åbne en dåse makrel !

At Cherie så har det sødeste lille intime brazilianske intimbarberede juletræ får bare mig til at sige: “wauu” når hun slipper sin champagne direkte i min mund !!

Cherie drev mig klart ud over min grænse - efter mit eget ønske - og hun gjorde det så godt at jeg kampsvedte i 90 minutter og gik direkte hjem og sov i tre timer - mentalt og fysisk flad. Jeg har haft latterlige oplevelser med “Forestillede” dominaer på halvdelen af hendes alder - der mentalt ikke har nået Cherie til lilletåen og slet ikke kunne drive mig så langt. Cherie er som en ældre japansk Sensei-mester i BDSM, der med teknik vrider kæmpen i knæ ved at dreje hans lillefinger - der er ikke nogen del af din krop som Cherie ikke kan bruge til BDSM - hun er den mest kinky og perverse mester.

Hvis du giver hende muligheden i en lang session vil hun drive dig længere end så mange andre - og da i nøje skriver sammen skal hun nok melde ud om dine ønsker er noget hun selv syntes er sjovt. Hvis de er det skal hun nok give dig en oplevelse af de aller bedste.

Bemærk Ector og Cherie har lært hinanden at kende og så er der altså frit spil for meget avancerede, kinky og dybt perverse oplevelser med Cherie. Men tro ikke de rammer skabes første gang - det kræver samarbejde over gentagne sessioner.

Hun fik mig til at tænke over at kvinder oppe i alderen kan ha’ levet et ekstremt farverigt sexliv - og stadig nyder at trække en mand rundt ved næsen - uanset hans måske yngre alder.

Accepter Cherie for hvad hun er og hun vil ikke skuffe dig - og hun kan være jern-hård !!

Går du efter en ung pige der kun tænker på hvornår du har fået nok gummidildo for pengene - så glem Cherie.

For Cherie er det en hobby, en livsstil og hun nyder klart selv at du lider og kommer i en eksplosion som et såret dyr.

Kun få når hendes udvalg af kinky forspil - det er for mig personligt det bedste ved BDSM - frygten og glæden ved at blive trukket rundt i næsen - reelt kun for at give mig en super oplevelse - som hun nyder at give selv !!!

Nu ved du lidt om hvad hun er - hun står højt på mit menukort !

KH W

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...