Hop til indhold

Cream Pie Gang Bang?

Featured Replies

Skrevet
Kink skrev, den 28.11.2022 at 16:08:

Jeg synes det er vildt frækt. Også at slikke hende ren bagefter. 

Ville ønske så meget at jeg kunne dele din lyst, men er virkelig sippet og lider af homofobi. Det er virkelig ødelæggende for grænseløs leg mellem voksne mennesker. 

Men men en domina som jeg har givet grænseløst magt over min krop vil i det nye år i scene sætte en "voldtægt" af mig udført af en mand mens hun ser på

En meget spændt på min egen reaktion

Skrevet
LystTilSM skrev, for 40 minutter siden:

Ville ønske så meget at jeg kunne dele din lyst, men er virkelig sippet og lider af homofobi. Det er virkelig ødelæggende for grænseløs leg mellem voksne mennesker. 

Men men en domina som jeg har givet grænseløst magt over min krop vil i det nye år i scene sætte en "voldtægt" af mig udført af en mand mens hun ser på

En meget spændt på min egen reaktion

Jeg tror aldrig jeg har været efterladt så forvirret over at læse ca 2 linjer på Eroguide før. 

Skrevet
underdog40 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tror aldrig jeg har været efterladt så forvirret over at læse ca 2 linjer på Eroguide før. 

Helt enig ...
Seksualitet er indbegrebet af universets humoristiske sans ... 

(Det er ikke sjældent jeg får grineflip af indlæggene og varianterne herind .. og det er faktisk ret imponerende når man er på min alder ... 
Men pyt, det skulle jo være sundt at grine ... )

Redigeret af sneræven

Skrevet
goodfuck skrev, den 28.11.2022 at 15:59:

Er der tale om en special fetish, eller er det for nogen bare helt naturligt,

Det ene udelukker vel ikke det andet? For nogle det ene for andre det andet. For atter andre:

goodfuck skrev, den 28.11.2022 at 15:59:

mig der er lidt sippet?

Folk har altså forskellige holdninger til eller præferencer for forskellige ting. Et universalsvar du kan bruge til alle holdnings-/præference-spørgsmål.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.