Hop til indhold

Anbefalinger Slank (ikke tynd), mørk GP??

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Er der nogen som kan anbefale en god slank (ikke tynd), mørk( gerne meget mørk) GP som er god til massage/b2b/lingam eller lignende?

mvh

gentleman7100

Skrevet
  • Author

Tak for svar Bosse, men hun ser lidt for vild ud til mig :-), er nok mere til det mindre avancerede.

Andre bud??

mvh

Gentleman7100

Skrevet

Hun kan være ganske blid og rar hvis du ønsker det, har selv mest fået den blide sex med hende incl anal et par gange. Du skal ikke lade dig afskrække af billederne

Skrevet
gentleman7100 skrev, for 2 timer siden:

Tak for svar Bosse, men hun ser lidt for vild ud til mig :-), er nok mere til det mindre avancerede.

Andre bud??

mvh

Gentleman7100

Kesa laver også dejligt blide ting

Skrevet
gentleman7100 skrev, for 3 timer siden:

Kesa er vældig sød og rar; jeg er heller ikke til noget meget avanceret. Tag ikke billederne alt for alvorligt. Godt bj. Masserer også hvis du ønsker.

Skrevet
  • Author

Tak til Cords, fila , bb man og bosse jeg prøver at kontakte Kesa, og se om vi kan finde ud af noget.

mvh

Gentleman7100

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.