Hop til indhold
The W0manizer

Anbefaling: Monika fra Letland

Recommended Posts

Hej, så er det tid til min personlig mening om hende: Hun er 100% den kvinde på billeder og ser i virkeligheden det sammen ud.

Jeg betalte for en hele time(normal service) og gud det var det værd! Hun ved simpelhen hvad hun laver, er fokuseret på arbejdet, holder god smalltalk ind i mellem og har MEGET energi.

Hun er imodkommende, nemt til at snakke med og sympatisk, i hverfald for mit smag. Vi har haft sådan en fantastisk tid at vi begge to har glemt tiden... :D

Personlig vurdering: Kvinde: 10/10   Service: 8/10   Stedet: 7/10(Kolding)

Link til hende: [email protected] - Annoncelight

Redigeret af The W0manizer

Del dette indlæg

Link til indlæg
The W0manizer skrev, for 1 time siden:

Hun er imodkommende, nemt til at snakke med og sympatisk, i hverfald for mit smag

Hold da helt ferie!!....jooooh, det skrevne danske sprog er sgu svært..(uden google translate :twisted:)......held og lykke med det hele herfra.....;)

Forresten, hvad fik du af ydelser hos Monika?...Hvad var hendes pris og hvor ca. kan man møde Monika?

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 27.11.2022 at 20:10:

Hold da helt ferie!!....jooooh, det skrevne danske sprog er sgu svært..(uden google translate :twisted:)......held og lykke med det hele herfra.....;)

Forresten, hvad fik du af ydelser hos Monika?...Hvad var hendes pris og hvor ca. kan man møde Monika?

Jeg synes altså at mit dansk er ganske fint for nogen der bor næsten 5 år i denmark. Og det gør mange andre også. ;-)

Men nu skal vi jo back to the topic:

Jeg har valgt: 1 almindelig time(1500kr) plus brusebad(200kr). Man kan møde hende i øjeblikket i Århus C.

Ydelser og priser: annoncelight.dk/showad/351310

Godaften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...