Hop til indhold

Datingside

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Jeg har altid drømt om at finde mig en thai ,men da reglerne om familiesammenføring er uopnåelig for mig ville det jo være oplagt at finde en herhjemme.  Derfor er mit spørgsmål om der findes en dansk datingside hvor man kan finde thaidamer 

Skrevet

Hvorfor er det uopnåeligt ?

Mangler du en passende bolig, indtægt, arbejde eller været på overførsels indkomst ?

hvis du mangler noget af ovenstående så vil de fleste thaier også fravælge dig. Beklager de hårde ord, men sådan er verden.

jeg ved, af egen erfaring, at reglerne er stramme, men det er ikke uopnåeligt, hvis man vil.

Facebook gruppen “danmark thailand” har lavet en søster gruppe for kontakt mellem thaier og dansker, det var evt en mulighed at tilmelde sig den og se hvad den kan hjælpe med. 

Skrevet
The spoon skrev, 1 time siden:

Hvorfor er det uopnåeligt ?

Mangler du en passende bolig, indtægt, arbejde eller været på overførsels indkomst ?

hvis du mangler noget af ovenstående så vil de fleste thaier også fravælge dig. Beklager de hårde ord, men sådan er verden.

jeg ved, af egen erfaring, at reglerne er stramme, men det er ikke uopnåeligt, hvis man vil.

Facebook gruppen “danmark thailand” har lavet en søster gruppe for kontakt mellem thaier og dansker, det var evt en mulighed at tilmelde sig den og se hvad den kan hjælpe med. 

Hvor finder man den undergruppe derinde?

Skrevet
pdrhan skrev, for 37 minutter siden:

Der er henvist til den i et oar opslag inden for den sidste uges tid. 
prøv at gå tilbage ig søg i opslagene

Skrevet
pdrhan skrev, 1 time siden:

Nu var jeg hjemme og ved en iPad og ikke telefonen

her er linket https://www.facebook.com/groups/dkconnectsth håber det virker

Skrevet
Devildriver skrev, for 5 timer siden:

Hej.

Jeg har altid drømt om at finde mig en thai ,men da reglerne om familiesammenføring er uopnåelig for mig ville det jo være oplagt at finde en herhjemme.  Derfor er mit spørgsmål om der findes en dansk datingside hvor man kan finde thaidamer 

Kære @Devildriver:)

Du har en aaaaalt for krampagtig tilgang til en eventuel thaikæreste m.m.

Du vælger sådan set den værste - datingsider - det kaldes også "Mail Brides" 

Kæreste eller gift er altså ikke noget man bliver sådan bare "per klick" på datingsider. Kærester er noget vi alle ude IRL bliver sådan hen ad vejen - - måske !!! - - det ved du også godt:)

Og du nævner allerede "familiesammenføring" - - det skal åbenbart gå stærkt - "donnerwetter"

Det foregår ude i samfundet - prøv at færdes i Thaimiljøerne: thai butikker - thai restaurant - thai frisører - osv - familie/bekendte hvor der er "ledige" thaikvinder eller viden herom

Du skal vide at thaikvinder overalt i verden har et kæmpe netværk også her i Danmark i de ovennævnte Thaimiljøer, og hvis det rygtes at du er en god mand (OG DET SKAL DU FANDEME VÆRE, ellers er rygte : hold jer fra den idiot) så skal der nok på et et eller andet tidspunkt komme nogle spørgsmål til dig fra nogle thai "mellemmand" kvinder:  øh har du kæreste??

Men hold dig for helved fra massageklinikkerne -   du ender bare som en ATM.

Og husk lige når du du er så trængende så scorer du ikke en thaikvinde ?!?!?!?   - - det er hende der samler dig op - - hvis du er værd at samle op !!!!!!- - til noget længerevarende.

Du skal være realistisk i hele dit kommende projekt??  - -  kig på dig selv og kig også ind i dig selv - - hvad har du at byde hende på ?? - - denne linje er i virkeligheden en kæmpe gave til dig - - tænk på det.

Mange hilsner       og tag den så med ro 

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.