Hop til indhold

Recommended Posts

Kan da godt være, at du ikke kan finde ud af at linke - men så kunne du måske skrive lidt mere info om damen - f.eks. hvor du har fundet hende, eller hvad du helt præcist har søgt på 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Kælepotten skrev, 1 time siden:

Kan da godt være, at du ikke kan finde ud af at linke - men så kunne du måske skrive lidt mere info om damen - f.eks. hvor du har fundet hende, eller hvad du helt præcist har søgt på 

Det er delt under efterlysninger af sugarbabes, så det er jo hvor hun er, og massage , hm jo det er nok ikke en oplysning som kan bruges til meget, med mindre man tar det bogstaveligt, at det er hvad hun tilbyder, og er hendes navn
god dag
Hun er iøvrigt fra horsens

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er som på billederne, og hun er kun til massage, som hun selv styrer.

Hun var vist noget overrasket over, at jeg ikke kom af hendes massage.

Det er nogle år siden,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, den 13.12.2022 at 11:14:

Hun er som på billederne, og hun er kun til massage, som hun selv styrer.

Hun var vist noget overrasket over, at jeg ikke kom af hendes massage.

Det er nogle år siden,

Var det godt - selvom du ikke om af hendes massage ?

Hvor meget gav du for det ?

Er der andre måder at kontakte hende på, når man ikke lige er medlem af sugardaters - f.eks. en mailadresse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, den 27.12.2022 at 10:43:

Var det godt - selvom du ikke om af hendes massage ?

Hvor meget gav du for det ?

Er der andre måder at kontakte hende på, når man ikke lige er medlem af sugardaters - f.eks. en mailadresse ?

Det var godt.

Jeg kan ikke huske, hvad jeg gav  1000-1500.

Jeg mener at have set hende et andet sted, men husker ikke hvor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper12 skrev, den 26.11.2022 at 09:06:

Er der nogen som kan berette om hende. ?. Hun er fra Horsens. Jeg kan ikke linke.

Det er mere en behagelig healing/langsom berøring end massage. Den intime del er ikke så lang og handler ikke om at du SKAL have udløsning.
85% får det siger hun. Jeg fik det ikke.

Da jeg spurgte til mere, var svaret nej.

Hvis min krop ikke havde været så låst var det sket, sagde hun.

Til gengæld fik jeg en personlighedsanalyse fra den synske dame. Men jeg vidste jo godt i forvejen, at min barndom ikke altid var lige sjov.

Hun er i øvrigt fuldt påklædt.

Det foregår i stuen på en god briks.

Man skal også være forberedt på at der både er en mindre hund og fire papegøjer i voliere i lokalet.

Måske kommer jeg igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
lucullusb skrev, for 34 minutter siden:

Personlighedsanalyse, 4 papegøjer, 1 hund, healing og låst krop….Lyder ikke som et mega fedt koncept… 

hvor mange papegøjer kan der sidde på pinden ) er da altid spændende

Del dette indlæg


Link til indlæg
lucullusb skrev, for 4 timer siden:

Personlighedsanalyse, 4 papegøjer, 1 hund, healing og låst krop….Lyder ikke som et mega fedt koncept… 

Det var ikke helt det jeg havde ventet, men jeg kan ikke afvise, at jeg kommer igen på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lucullusb skrev, for 16 minutter siden:

Altså, det lyder lidt som et cirkus i min optik, men det kan da også være sjovt til en afvæklsimg :)

Haha..men det værste var, at hun ikke ville gi’ en hånd til en trængende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Horseman skrev, for 18 timer siden:

Haha..men det værste var, at hun ikke ville gi’ en hånd til en trængende

Hun gjorde en ihærdig indsats på mig, men jeg kommer sjældent (som i 2 gange ialt ved gp) ved oral eller håndjob

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 11 timer siden:

Hun gjorde en ihærdig indsats på mig, men jeg kommer sjældent (som i 2 gange ialt ved gp) ved oral eller håndjob

Jeg var nok bare uheldig at fange hende på det forkerte ben. Hun troede ikke at jeg kom som aftalt en uge i forvejen, men havde forventet en besked kort inden aftalen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har været der for nyligt  ?.  Jeg blev tilbudt gensidig oral og hende nøgen. Men hun vil ha betaling forud. Det bruger jeg helst ikke.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er godt nok en temperamentsfuld kvinde. Jeg er blokeret. Forstår ikke helt hvorfor. Men nu tilbyder hun body to body. Nogen der har noget nyt ?. Evt. Hvor man ellers kan finde hende.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...