Hop til indhold

Modne kvinder med naturlig behåring

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Nogen der kender til nogle modne kvinder med naturlig behåring på fyn?

• 1 month later...
Skrevet

Hej

Jeg er på udkig efter det samme. Er det lykkedes dig af finde nogen?

Mvh.

Thomas

• 4 weeks later...
Skrevet

Det kunne være rart, hvis der var flere runde naturlige kvinder der der tilbyd en omgang husmor, frem og tilbage. 

Skrevet

Vi findes nu altså - også på Fyn - ikke så rund igen men naturlig og med behåring ; )

Skrevet
Sofie-slikkemis skrev, for 3 timer siden:

Vi findes nu altså - også på Fyn - ikke så rund igen men naturlig og med behåring ; )

Dejligt. Jeg har ikke set din profil ? 

Skrevet

Det er nok fordi, jeg lige har oprettet min profil og fordi man kan ikke betale og lave annonceprofil i øjeblikket, så jeg kan heller ikke få min profil lavet færdig eller svare på beskeder! Men det lader jo så til, at jeg kan deltage i samtaler i tråde herinde - herligt nok ; ) 

Skrevet
Sofie-slikkemis skrev, Lige nu:

Det er nok fordi, jeg lige har oprettet min profil og fordi man kan ikke betale og lave annonceprofil i øjeblikket, så jeg kan heller ikke få min profil lavet færdig eller svare på beskeder! Men det lader jo så til, at jeg kan deltage i samtaler i tråde herinde - herligt nok ; ) 

Snedker skrev, for 16 minutter siden:

Dejligt. Jeg har ikke set din profil ? 

Det er nok fordi, jeg lige har oprettet min profil og fordi man kan ikke betale og lave annonceprofil i øjeblikket, så jeg kan heller ikke få min profil lavet færdig eller svare på beskeder! Men det lader jo så til, at jeg kan deltage i samtaler i tråde herinde - herligt nok ; ) 

Skrevet
weber skrev, for 11 minutter siden:

Det ser ud til vi har et match. :rolleyes:

Ja Ok. Dejligt med moden kvinde med behåring. 

Skrevet
Sofie-slikkemis skrev, den 9.2.2023 at 12:05:

naturlig og med behåring ; )

Tillod mig at tjekke din profil af interesse,  men fandt dog svært ved at se den natulig behåring på billeder men uanset så held og lykke med din nye profil <3

Skrevet
Sofie-slikkemis skrev, den 9.2.2023 at 16:04:

Det er nok fordi, jeg lige har oprettet min profil og fordi man kan ikke betale og lave annonceprofil i øjeblikket, så jeg kan heller ikke få min profil lavet færdig eller svare på beskeder! Men det lader jo så til, at jeg kan deltage i samtaler i tråde herinde - herligt nok ; ) 

SKal man skrive til dig herinde?? virker ikke til du svare du på dine mails :)

Redigeret af TheDude69

Skrevet
TheDude69 skrev, 1 time siden:

SKal man skrive til dig herinde?? virker ikke til du svare du på dine mails :)

Hmmm, jeg prøver at svare alle på min mail. Du må gerne prøve at skrive en mail igen, jeg kan ikke rigtig kommunikere herinde, før jeg får min profil godkendt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.