Harley30 6 Skrevet 12. Januar, 2023 smukkepiksolrød skrev, 1 time siden: En håndnuller til 700kr. det er da det dummeste som jeg hørt. Jeg kan få engang megafransk med slug for 400kr, flere forskellige steder i KBH. Når men, hver sin lyst men jeg syntes at dette skriv virker lidt som flask reklame desværre. Hvorhenne får man det for 400kr , det lyder da super 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 12. Januar, 2023 smukkepiksolrød skrev, for 2 timer siden: En håndnuller til 700kr. det er da det dummeste som jeg hørt. Jeg kan få engang megafransk med slug for 400kr, flere forskellige steder i KBH. Når men, hver sin lyst men jeg syntes at dette skriv virker lidt som flask reklame desværre. Håndnuller Nu er prisen jo 500, men jeg kan forstå at du også synes det er dyrt. Fair nok. Det er kun hvis man skal mødes et andet sted at hun gerne vil have lidt for ulejligheden. Det er vel ganske normalt. Hvis det stadig er det dummeste du har hørt, så har du vel ikke hørt det hele - og jeg kan godt fortælle noget af det, for jeg har godt nok betalt mine dumme penge (det må blive til en anden gang). Ja, det er faktisk vigtigt, det med hver mand sin lyst. Det er overraskende mange ting der foregår oppe i hovedet som er bestemmende for oplevelsen. Det er jo ikke alle der synes at megafransk er noget der tænder sådan helt vildt (jeg takker ikke nej hvis det bliver tilbudt ). Jeg er feks en af dem, så jeg bruger ikke så meget tid på anmeldelser som omhandler megafransk. Derimod forskellige opslag om lingam massage, pirring og let dominering hvor svensk er med bla bla. det tænder mig, så der hænger jeg ud. Reklame - jo, det kunne man måske godt kalde min anmeldelse, men er alle positive anmeldelser ikke det? Falsk? Den havde jeg sku ikke set komme. Vi har haft nogle fede oplevelser, Helene og jeg, og dem kommer vi til at have mange! Jeg har bare forsøgt at beskrive min oplevelse så præcist som muligt. Nogle gange er det svært at få det hele med, det der sker oppe hovedet. Forsat godt dag derude. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bartone 9 Skrevet 13. Januar, 2023 Vovse, fin du har haft et par gode oplevelser. Dine oplevelser er dog meget langt fra min. Fin annonce hun har og i kombination med vovses anmeldelse fik mig på krogen. Men sjældent har jeg erfaret så stor afstand mellem anmeldelse/annonce og så den faktiske oplevelse. Derfor min kommentarer på tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 75 Skrevet 7. April, 2023 Har også prøvet konceptet. Havde forestillet mig noget lidt andet i forhold til beskrivelse i annoncen og kommunikationen op til mødet. måske mine forventninger var for høje, men jeg synes sgu det var lidt kedeligt og ensformigt - jo der var da en eller anden form for edging over det men min oplevelse var samlet set en middelmådigt hånder. Men fik da en god læring med mig, fedtcreme er det nye sort men ærligt er min egen hånder bedre end hendes , haha 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 3. Maj, 2023 Aloha skrev, den 7.4.2023 at 22:37: Har også prøvet konceptet. Havde forestillet mig noget lidt andet i forhold til beskrivelse i annoncen og kommunikationen op til mødet. måske mine forventninger var for høje, men jeg synes sgu det var lidt kedeligt og ensformigt - jo der var da en eller anden form for edging over det men min oplevelse var samlet set en middelmådigt hånder. Men fik da en god læring med mig, fedtcreme er det nye sort men ærligt er min egen hånder bedre end hendes , haha Jeg må indrømme at jeg er overrasket over så store forskelle der er i oplevelsen. Jeg ved at der er nogle andre end mig selv, der er kommet flere gange hos Helene og de har et "forhold" som udvikler sig, så som jeg og Helene har. Hvorfor det ikke lukkes for andre kan jeg kun gisne om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vovse2 3 Skrevet 20. Maj, 2023 Hej, Debatten er en anelse afsporet her og jeg bidrager her med mine erfaringer med Helene. Vi har som andre nævner, set hinanden igennem et stykke tid og jeg er en del af den faste gruppe hun ser. Det man skal forstå her er at hendes ydelse på ingen måde ligner en alm prostituerede og hun i den grad gør dette af lyst. Den ærlighed og det hun giver kommer med en pris. Prisen nævner hun ganske tydeligt i sin annonce og den skal man naturligvis både forstå og købe ind på. Her får man, i min optik og til en billig penge, en indlevende og ærlig oplevelse hvor ens hovedopgave sådan set bare er at læne sig tilbage, lade hende styre og give udtryk for det, om jeg så må sige, eminente håndværk af en spiller man får...overgiv dig, vis det og adlyd...så får du en total unik oplevelse jeg ikke har prøvet andre steder. Forstår du ikke konceptet, så tag en håndspiller i stedet, vær tilfreds og hold dig væk...Hendes ydelse er ikke for alle men unik for dem der byder ind og forstår. Bh Ps. Når Helene på et tidspunkt til sommer skal mødes med mig i mit sommerhus i Rørvig blir hun naturligvis kompenseret herfor økonomisk. Alt andet ville være urimeligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 23. Maj, 2023 (edited) Vovse2 skrev, den 20.5.2023 at 09:23: Hej, Debatten er en anelse afsporet her og jeg bidrager her med mine erfaringer med Helene. Vi har som andre nævner, set hinanden igennem et stykke tid og jeg er en del af den faste gruppe hun ser. Det man skal forstå her er at hendes ydelse på ingen måde ligner en alm prostituerede og hun i den grad gør dette af lyst. Den ærlighed og det hun giver kommer med en pris. Prisen nævner hun ganske tydeligt i sin annonce og den skal man naturligvis både forstå og købe ind på. Her får man, i min optik og til en billig penge, en indlevende og ærlig oplevelse hvor ens hovedopgave sådan set bare er at læne sig tilbage, lade hende styre og give udtryk for det, om jeg så må sige, eminente håndværk af en spiller man får...overgiv dig, vis det og adlyd...så får du en total unik oplevelse jeg ikke har prøvet andre steder. Forstår du ikke konceptet, så tag en håndspiller i stedet, vær tilfreds og hold dig væk...Hendes ydelse er ikke for alle men unik for dem der byder ind og forstår. Bh Ps. Når Helene på et tidspunkt til sommer skal mødes med mig i mit sommerhus i Rørvig blir hun naturligvis kompenseret herfor økonomisk. Alt andet ville være urimeligt. Jeg må lige pointere, og inden noget for den tanke, og det er nok nærliggende, at til trods for brugernavnet, så er Vovse2 IKKE = Vovse (altså mig) Uhummm lyder sgu frækt med besøg i sommer huset. Jeg havde jo Helene på besøg i sejlbåden, mens der var folk der hyggede i en sejlbåd 2 både ved siden af. Det var frækt Redigeret 23. Maj, 2023 af vovse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den gasblå hævner 0 Skrevet 12. Juni, 2023 Fik det lækreste håndjob foleden aften. Fuck hun var fræk. Kølig, kontant og rigtig ferm med sine hænder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 676 Skrevet 29. August, 2023 vovse skrev, den 24.11.2022 at 20:25: Senest jeg stod til rådighed, ja så var hun blevet til "fruen"... denne gang havde hun lyst til at sutte, sutte meget - det var råt, varmt, vådt, vildt. Jeg blev ikke spurgt, men hun gjorde lige som hun havde lyst til. Den første gang hun besøgte dig, havde hun også bedt dig om at være klar med en ekstra sum, såfremt hun skulle få løst til at sutte, måtte du så også dét, da hun så endelig fik lyst til at sutte og i givet fald, hvor stor skulle den sum så være? eller gjorde hun det bare uden beregning denne gang, bare fordi hun havde lyst og måske fordi du var blevet stamkunde. Hun skiver også at forsøg på gramseri og kyssen diskvalificerer én øjeblikkeligt, har du stadigt ikke fået lov til det, efter alle disse besøg du har haft? Hun lyder som en fræk kvinde og de billeder der er, af hendes hånd og krop, antyder jo også hun er en smuk kvinde, er hun det? ansigtet tænker jeg på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 29. August, 2023 Sutteri var ikke på tale den første gang vi mødtes, og jeg skal indrømme at jeg ikke kan huske om det var allerede efter første eller først efter anden gang vi mødtes, hvor fruen udtrygte sig så begejstret for min pik og meddelte “at fruen vil sutte næste gang, så sørg for at have penge med”. Jeg har forstået at hun ikke mødes med “hvem som helst” mere end én gang. Man skal tænde hende. Nu påstår jeg ikke at jeg er noget specielt, en ganske almindelig mand lidt over mik bedste alder, ok form osv osv, men en eller anden kemi har vi. Vi har en fælles forståelse for rammerne og hvilke lege vi begge tænder på. Hun nyder mandens pik, og tænder på mandens nydelse (bevægelser og lyde), så tænder din pik og dik nydelse hende, og du ellers opfører sig respektabelt, og du selv tænder på setupet, så er ser mulighed for at du bliver genindkaldt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg