Donkello 2 Skrevet 23. November, 2022 (edited) Er der nogen der har besøgt den kvinde. Ægte nymfoman 46/169/64. i Brøndby glostrup https://annoncelight.dk/profile/LiggerKlarMedBindForØjnen Redigeret 23. November, 2022 af Donkello Link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2154 Skrevet 23. November, 2022 Din tråd skal være i efterlysninger - jeg har anmodet om at den flyttes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donkello 2 Skrevet 23. November, 2022 dhnmdst skrev, for 10 minutter siden: Din tråd skal være i efterlysninger - jeg har anmodet om at den flyttes Jeg er lidt ny her. Tak skal du ha. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notch Johnson 259 Skrevet 24. November, 2022 @Donkello Der er skrevet lidt blandet på annoncenummeret hun bruger 322816 https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=322816&quick=1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 24. November, 2022 Der burde ligge en hel på hende, for hun har da været omtalt en del. Det er ihvertfalt en annonce, som jeg har set mange gange over de sidste mange år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 24. November, 2022 Donkello skrev, for 14 timer siden: Er der nogen der har besøgt den kvinde. Ægte nymfoman 46/169/64. i Brøndby glostrup https://annoncelight.dk/profile/LiggerKlarMedBindForØjnen Hehe, det er sgu en komisk profil Det er en udfordring at få en aftale med hende, da hun (i min dybt personlige mening) er bindegal. Svært lunefuld, og der skal trædes på æggeskaller når man taler med hende - et forkert ord, drejning, eller misforstået kompliment, og du har brændt chancen Hun ta'r 1000,- for en halv time, men guderne skal vide hvad det inkluderer. Spørgsmål om hvad hun tilbyder og er til, er usexet og ikke noget hun tænder på at snakke om - det siger jo sig selv. Held og lykke i al fald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 24. November, 2022 Jeg har besøgt hende et par gange og synes egentlig, at hun var ret ukompliceret og høflig nok. Første gang var jeg så ophidset over set-uppet, at jeg sprøjtede på hende næsten med det samme. Så ville hun kneppes mere, og jeg tømte mig atter ud på hendes ret store klitoris. Jeg husker at jeg var ret skuffet over hendes bryster - mest fordi jeg havde forestillet mig dem større. Anden gang var jeg tømt hjemmefra, så der bollede jeg hende en halv time i samme stilling, inden jeg sprøjte på hendes da meget våde mis. Tænker af og til at besøge hende igen, men spændingen er ligesom væk. Alt kan være øko - t.o. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donkello 2 Skrevet 24. November, 2022 Argent skrev, for 8 timer siden: Hehe, det er sgu en komisk profil Det er en udfordring at få en aftale med hende, da hun (i min dybt personlige mening) er bindegal. Svært lunefuld, og der skal trædes på æggeskaller når man taler med hende - et forkert ord, drejning, eller misforstået kompliment, og du har brændt chancen Hun ta'r 1000,- for en halv time, men guderne skal vide hvad det inkluderer. Spørgsmål om hvad hun tilbyder og er til, er usexet og ikke noget hun tænder på at snakke om - det siger jo sig selv. Held og lykke i al fald. Tak for tilbagemelding, tror sku jeg springer over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ckjfdlh 11 Skrevet 25. November, 2022 ... store ægte bryster med mørke stive brystvorter som er meget følsomme *SF* Glatbaberet med stor klitoris som nyder tunge og kommer ofte i orgasme *SF* SF?? Er det kun medlemmer af SF hun vil have på besøg? Hvad med S? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 25. November, 2022 ckjfdlh skrev, for 7 minutter siden: ... store ægte bryster med mørke stive brystvorter som er meget følsomme *SF* Glatbaberet med stor klitoris som nyder tunge og kommer ofte i orgasme *SF* SF?? Er det kun medlemmer af SF hun vil have på besøg? Hvad med S? *SF* = Smil Frækt (for os boomere ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg