Krill 63 Skrevet 22. November, 2022 Er der nogen der har besøgt denne lille godte. https://annoncelight.dk/profile/hottie+me Vil gerne høre om hun er som på billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krill 63 Skrevet 22. November, 2022 Jeg har fundet et indlæg om Valeria. Så har fået svar på det jeg søgte God dag til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hottie 386 Skrevet 22. November, 2022 Good evening, without being rude... ... I would appreciate it if this lady would change her user name, without advertising on my name. "hottie+me" Thank you... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelknark 16 Skrevet 22. November, 2022 Pas på Valeria - og hendes pimps. hun misbruger navnet og hvis I ringer op - er det en af hendes pimps, der svarer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dillermanden 16 Skrevet 23. November, 2022 Gammelknark skrev, for 21 timer siden: Pas på Valeria - og hendes pimps. hun misbruger navnet og hvis I ringer op - er det en af hendes pimps, der svarer. Jeg er nysgerrig på, hvad du mener. Hvis navn misbruger hun? Hvem er hendes pimps og hvad gør de udover at tage tlf? Jeg har haft et positivt besøg hos hende før, og overvejer en tur mere, men skal lige forstå om der er noget som jeg skal tage højde for først? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 30. November, 2022 Hottie skrev, den 22.11.2022 at 18:20: Good evening, without being rude... ... I would appreciate it if this lady would change her user name, without advertising on my name. "hottie+me" Thank you... None of us have exclusive rights on names.. Unfortunately.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg