Hop til indhold
Roadkill

Sugerbabe dos and donts ?

Recommended Posts

Guest daddyo

du har en aftale ?
vær dig selv, pral ikke, vær rolig, fortæl om dig, og spørg mere. Og hvis i skal bolle, så spørg om hun har lyst, gå ikke bare i gang pludseligt, med mindre hun ligger tydeligt op til det selv
spørg om hun vil have pengene inden , eller hav dem fremme på sengebordet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olympus

Pas på det ikke er en svindler som står bag profilen.

Lad dig ikke logge over på en anden platform, hvis vedkommende ønsker at forsætte dialogen med dig et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Olympus skrev, for 41 minutter siden:

Pas på det ikke er en svindler som står bag profilen.

Lad dig ikke logge over på en anden platform, hvis vedkommende ønsker at forsætte dialogen med dig et andet sted.

snap er da fin, har mødt en del efter snak der. 

 

pdrhan skrev, for 1 time siden:

Og ALDRIG betale noget forud!!

inden soveværelset er da helt normalt, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1) Lad være med at lave aftaler med nogen, som du ikke stoler nok på til at ville betale før ydelsen.

2) Din belønning er, at hun slipper for usikkerheden om, at du vil lave en "Torben Madsen" på hende, og i stedet kan koncentrere sig om at give jer begge to en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Casten skrev, for 12 timer siden:

1) Lad være med at lave aftaler med nogen, som du ikke stoler nok på til at ville betale før ydelsen.

2) Din belønning er, at hun slipper for usikkerheden om, at du vil lave en "Torben Madsen" på hende, og i stedet kan koncentrere sig om at give jer begge to en god oplevelse.

ja , jeg betaler da heller ikke min slagter, når jeg har spist bøffen derhjemme ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olympus
daddyo skrev, for 1 time siden:

ja , jeg betaler da heller ikke min slagter, når jeg har spist bøffen derhjemme ?

 

mi.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Olympus skrev, for 4 timer siden:

 

mi.png

ja der er meget du ikke forstår, som f eks at man betaler , i danmark, for en vare inden man modtager den. 
 

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fundet en skøn SB, der næsten er alt det jeg søgte. 

Jeg er primært til lidt længere møder, og her tager vi det fuldstændigt som hvis det var med en normal date. 

Dog er sugar delen lidt uklar for mig. 

Hun ønsker slet ikke at tale om sugar, og vil helst bare det efterlades diskret. Og vil slet ikke have noget inden. 

Så tænker det kan være lidt forskelligt hvordan det fungerer. 

Men groft sagt tror jeg du kan finde alt fra en gade GP til fuldblown kærsteoplevelse når du søger SB. Det virker på mig som meget differentieret. Dine does and don't tilpasser du så dertil, når du forhåbentlig samtidig finder lige det du søger. 

Det sidste tror jeg godt kan være en ide at være helt tydelig omkring når du skriver med en. Personligt har jeg det i min profil tekst, hvilket sortere de fleste fra, men har landet mig hvad jeg søgte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Newbie01. skrev, for 35 minutter siden:

Har fundet en skøn SB, der næsten er alt det jeg søgte. 

Jeg er primært til lidt længere møder, og her tager vi det fuldstændigt som hvis det var med en normal date. 

Dog er sugar delen lidt uklar for mig. 

Hun ønsker slet ikke at tale om sugar, og vil helst bare det efterlades diskret. Og vil slet ikke have noget inden. 

Så tænker det kan være lidt forskelligt hvordan det fungerer. 

Men groft sagt tror jeg du kan finde alt fra en gade GP til fuldblown kærsteoplevelse når du søger SB. Det virker på mig som meget differentieret. Dine does and don't tilpasser du så dertil, når du forhåbentlig samtidig finder lige det du søger. 

Det sidste tror jeg godt kan være en ide at være helt tydelig omkring når du skriver med en. Personligt har jeg det i min profil tekst, hvilket sortere de fleste fra, men har landet mig hvad jeg søgte. 

ja , enig, det er meget forskelligt, jeg har sjældent betalt inden, ofte lagt pengene frem på bordet i soveværelset, og enkelte gange først betalt inden de fik ud af bilen når jeg afleverede igen. tre gange har de glemt at få pengene, så afslappet og kæresteagtigt/venneagtigt har det været, og jeg har grinende gået ud af bilen og give dem pengene
Jeg har en gang , oplevet at blive snydt, hun skulle pludselig ud i bilen efter noget, men jeg gad ikke stå med to piger i slagsmål, hvis en nabo kunne komme forbi, men jeg blev fanget i situationen. Men det er yderst sjældent. Så det er lidt kedeligt, at folk herinde skriver om at være bange for at blive snydt og ligger negative forventninger ned over det hele. Det siger mere om hvilke piger de normalt omgås, end siden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest andrew1000
daddyo skrev, den 21.11.2022 at 09:34:

snap er da fin, har mødt en del efter snak der. 

Hvordan bruger du snap til det? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
andrew1000 skrev, for 3 timer siden:

Hvordan bruger du snap til det? :)

Mn går over på snak i stedet for sugardaters, og laver aftaler 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...