Vixenida 1610 Skrevet 20. November, 2022 (edited) Om et par uger har første gang, hvor jeg tager penge for en ydelse (udover en sugardating). Det er gennem brugere herfra, og de virker respektfulde. Føler mig egentlig ret afklaret, da min flirten med det her “glædespige”(lyder lidt sjovt), univers, har været længe under vejs og nu skal det altså ske! Har holdt mig til at det “kun” skal være blowjobs, da det også var tilfældet med min sugardate, og det er brugerne også indforståede med. Er meget mere spændt end nervøs, så lidt ligesom hvad jeg allerede har prøvet, men det faktum at det helt kynisk, er en vare jeg leverer til en kunde, gør jo at det er noget helt andet end den “virkelige verden” jeg kender. Nok også det der tænder mig.. Mit spørgsmål går så til glædespiger herinde; Har I nogle råd til hvordan man kan forberede sig bedst muligt før møderne? Noget man bør være ekstra opmærksom på? Redigeret 20. November, 2022 af Vixenida Formulering 8 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oliekongen 207 Skrevet 20. November, 2022 Held og lykke Vixenida. Vi skal nok tage godt imod dig. Jeg tror generelt danske mænd der besøger GP'er er ganske fornuftige og hensynsfulde, og gør alt for at det bliver en gensidig fornøjelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skitlandet-sverige 54 Skrevet 20. November, 2022 (edited) Nu er jeg ikke nogen glaedespige men en almindelig kunde fra Sverige der vil sporge dig nogle sporgsmål. Kommer du til at arbejde i Kobenhavn i fremtiden? Har du flere billeder? Hvorfor vil du kun saelge blowjobs og ikke almindelig sex? Er du bange? Redigeret 20. November, 2022 af skitlandet-sverige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1610 Skrevet 20. November, 2022 1. Jeg har base i Aarhus, så heromkring 2. Ja. 3. Jamen fordi det føler jeg mig nok mest tryg ved. Hellere starte langsomt og sikkert ud, end at fortryde noget senere, tænker jeg. Men lysten er der klart ! Tak for det Oliekongen! men men men, kun glædespiger svar tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johndoee 0 Skrevet 20. November, 2022 (edited) Jeg kunne godt være interesseret i at lave et frækt setup. Jeg har godt set dig på scor, skriv en pm hvis du er blevet helt afklaret med at gøre det. Ungoghorny Redigeret 20. November, 2022 af johndoee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 20. November, 2022 (edited) Dine grænser.. Det er egentlig en af de få ting man kan stadfæste inden man har prøvet det.. Jeg ved jo teoretisk set ikke hvilken person du er.. Men det allervigtigste for mig er at jeg ikke stresser op til selve mødet så sørg for at have masser af tid mellem dine aftaler så det ikke skal ødelægge oplevelsen for dig.. Det kan være fristende at lige smide en ekstra gæst ind i kalenderen men for mig ødelægger det ikke bare den ene aftale men alle før og efter hvis jeg kan se jeg har presset mit skema.. Men det er svært at guide fordi jeg ville jo automatisk starte ud med at sige til alle nye i branchen at man skal bruge det der kondom til ALT også oral.. Men det er efterhånden blevet normalt at man sutter uden og det er nok bare min gamle klinik hjerne der taler.. Så det eneste jeg kan sige er "gør hvad du føler er rigtigt for dig".. Redigeret 20. November, 2022 af JenniferRomantica 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14463 Skrevet 20. November, 2022 Jeg er enig med Jennifer. Fornuftigt at du lægger blidt ud med kun blow. Emnet har været oppe før, så der er en masse guldkorn rundt omkring, hvis du leder lidt. Jeg fandt denne tråd Derudover vil jeg kun sige, at du skal passe på dig selv, hold dine grænser, pas på dine personlige oplysninger, arbejd ikke hjemme fra privaten, tænk i sikkerhed, find en glædespige eller to at sparre med. Dette er ikke for alle, så mærk efter om det er godt eller skidt for dig, og naviger efter det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
random user 29 Skrevet 20. November, 2022 Velkommen i dette univers. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy Flora 301 Skrevet 20. November, 2022 Helt klart som de andre siger, at du skal sætte grænser for dig selv, gør KUN hvad du har lyst til og gør tingene på din måde, hvad der føles rigtigt for dig Når du skriver med mænderne, så mærk efter om det føles rigtigt, hvis nogen prøver at presse dig til noget på besked, så afvis kunden, hvis der er nogen som skriver den mindste smule ubehageligt til dig eller hvis det virker som om de ikke læser hvad du skriver, når du forklare om grænser eller lignende, så afvis dem. Det er din krop og DINE regler der gælder, husk altid det Og fald ik for når de prøver at presse prisen, du er præcis det værd som du vil ha for at gøre det. De skal nok betale alligevel Jeg har afvist nogle stykker på besked, fordi de var pressende eller virkede ubehagelige i deres måde at skrive på, jeg skriver bare simpelt at vi ikke er noget for hinanden, jeg kan ikke give det han vil ha, han må finde en anden pige og god dag til ham Jeg lullede os mig selv ind i det her, startede ikke med den store menu, ik engang en annnoce, for jeg vidste ik helt hvad jeg begik mig ud i. Men jeg kan sige at jeg faktisk kun er blevet positivt overrasket, langt de fleste mænd er virkelig søde 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy Flora 301 Skrevet 20. November, 2022 Jo og så lige dem der brænder dig af, bare bloker dem, så får du tyndet ud i de useriøse Samt der har været en mand, ved ik om han stadig er aktiv med sine tosserier, men han har vist kontaktet samtlige glædespiger der er at finde og skriver nogle rigtig grimme ting og truer med at melde til kommune og skat osv. Sker det for dig, bare bloker ham, det er ubehageligt, men han bliver ved hvis man svare. en rigtig tosse... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 20. November, 2022 (edited) En vigtigt ting ingen har skrevet endnu. Du skal være mentalt forberedt på, ikke alle dukker op til deres aftaler. Og du kan få hadefulde beskeder bare for at være gp. Men tag det med et smil og nyd de søde kunder. Jeg har brudt alle “regler” for jeg spurgte ikke nogen før jeg gik igang. Anede intet om Eroguide dengang. Havde bare lyst til uforpligtende sex og det kom der så en go forretning ud af. Jeg arbejder uden nogen at spare med irl. Jeg har arbejdet fra privaten. Og jeg tilbyder uden kondom. Men alt er gået godt alligevel. Så gør hvad du føler for. Og som alle siger lad ingen overskride dine grænser. Velkommen og held og lykke ( ok sexy flora skrev mens jeg indtastede men lader mit stå alligevel) Redigeret 20. November, 2022 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy Flora 301 Skrevet 20. November, 2022 SweetMilf6630 skrev, for 1 minut siden: Jeg har brudt alle “regler” for jeg spurgte ikke nogen før jeg gik igang. Anede intet om Eroguide dengang. Havde bare lyst til uforpligtende sex og det kom der så en go forretning ud af. Jeg arbejder uden nogen at spare med irl. Jeg har arbejdet fra privaten. Og jeg tilbyder uden kondom. Men alt er gået godt alligevel. Så gør hvad du føler for. Og som alle siger lad ingen overskride dine grænser. Velkommen og held og lykke Samme her hehe det er nu os gået meget godt, men jeg ville da ønske jeg havde haft en med erfaring at spare med da jeg startede Jeg lære stadig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 20. November, 2022 Sexy Flora skrev, for 2 minutter siden: Samme her hehe det er nu os gået meget godt, men jeg ville da ønske jeg havde haft en med erfaring at spare med da jeg startede Jeg lære stadig Jeg er nysgerrig på mange ting jeg læser herinde, så på den møde lærer jeg vel også. Men har ikke ændret min måde at gøre tingene på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amanduh 166 Skrevet 22. November, 2022 Slap af og nyd turen Mærk dig selv hele vejen igennem og vær ærlig over for dig selv - hvad har du og har du ikke lyst til, hvordan har du det undervejs og bagefter. Der er mange måder at gøre tingene på. Bare gør det på din måde. Sørg for at have god tid mellem hver kunde. Man undervurderer hvor lang tid det tager at få tøj af og på, afrunde ordentligt, transport osv. Jeg reagerer lidt på du skriver det er "kynisk" at sælge en seksuel ydelse. Det behøver det ikke være. For mig er der meget omsorg, nærvær og ømhed i sexarbejde. Men hvis du kan lide tanken om det kyniske, så gå endelig til den For mig er det bare ikke sådan. Held og lykke 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1882 Skrevet 22. November, 2022 Amanduh skrev, for 9 minutter siden: Slap af og nyd turen Mærk dig selv hele vejen igennem og vær ærlig over for dig selv - hvad har du og har du ikke lyst til, hvordan har du det undervejs og bagefter. Der er mange måder at gøre tingene på. Bare gør det på din måde. Sørg for at have god tid mellem hver kunde. Man undervurderer hvor lang tid det tager at få tøj af og på, afrunde ordentligt, transport osv. Jeg reagerer lidt på du skriver det er "kynisk" at sælge en seksuel ydelse. Det behøver det ikke være. For mig er der meget omsorg, nærvær og ømhed i sexarbejde. Men hvis du kan lide tanken om det kyniske, så gå endelig til den For mig er det bare ikke sådan. Held og lykke Omsorg, nærhed og ømhed. Og selvfølgelig dejlig sex. Præcis sådan oplever jeg det hos top GPs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2565 Skrevet 25. November, 2022 (edited) Amanduh skrev, den 22.11.2022 at 22:54: For mig er der meget omsorg, nærvær og ømhed i sexarbejde. Tak. Lige netop dét område betyder meget for mig. Jeg synes de fleste piger, jeg har besøgt, er gode til dén del. Men vi mangler noget dialog om hvordan vi forholder os til det - en dialog måske både mellem pigerne indbyrdes, og mellem pigerne og de af os gæster, der har behov af den art. Et par af de mere voksne piger, jeg har snakket med, siger at omkring halvdelen af gæsterne på een eller anden måde er 'i underskud' og tit slet ikke går efter det seksuelle. Den ene af de to har jeg haft mange møder - mest samtaler - med, hen over de sidste par år. Hun prøver, så vidt jeg forstår hende, mere eller mindre at sætte omsorgsdelen i system - og hun er rigtig god at snakke med, det er mest på dét punkt jeg selv bruger hende. Desværre er der ikke så mange af de mænd der ytrer sig herinde. Det var lige et kort 'indspark', lidt 'off topic' men håber det går - emnet er vigtigt for mig. Redigeret 25. November, 2022 af sneræven 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1610 Skrevet 2. December, 2022 Af hjertet tak for alle de gode råd!! Jeg fik sat et møde op til blowjob og det var egentlig vildt frækt at opleve, hvordan der blev lagt penge på bordet og jeg så skulle yde en service.. altså det tændte mig 100% det her ludersetup, og var også lækkert, men han var ikke helt indforstået med, at det var uden snak, og synes lidt det blev akavet med den, ellers fine, samtale vi så havde. Det er jo det fine ved at tage det i eget tempo, at jeg ligesom kan finde ud af, hvor mine grænser er… for mig er det klart mere grænseoverskridende, at have en samtale med en fremmed mand og nærmest mærke hinanden personligt, end “bare” at give et blowjob helt kynisk uden de der personlige aspekter. Men! Dejlig mand og fræk oplevelse generelt, så taaak for opbakningen! 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hanhansen 0 Skrevet 19. December, 2022 Mon denne tråd er løbet ud i sandet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1610 Skrevet 19. December, 2022 Jeg har haft første “glædespige” møder med blowjob, så der er ikke så meget mere at kommentere på fra nu ! Udover at min profil på scor blev låst pga. mit betalingsmøde derigennem, så nu spiller jeg efter reglerne derinde, så jeg ikke bliver låst igen.. og så må jeg se herigennem for betalingsaftaler .. Er ihvertfald tændt, så igen, tak for råd alle sammen! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 799 Skrevet 19. December, 2022 Vixenida skrev, for 2 timer siden: så nu spiller jeg efter reglerne derinde, så jeg ikke bliver låst igen.. og så må jeg se herigennem for betalingsaftaler .. Fedt med en go' start. Det er vel bare at oprette en (gratis) annonce på f.eks. Annoncelight. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 20. December, 2022 Vixenida skrev, for 16 timer siden: g så må jeg se herigennem for betalingsaftaler jeg tænker at din indbakke lyser op som et amerikansk juletræ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 358 Skrevet 21. December, 2022 Vixenida skrev, den 19.12.2022 at 20:55: Udover at min profil på scor blev låst pga. mit betalingsmøde derigennem, så nu spiller jeg efter reglerne derinde, så jeg ikke bliver låst igen.. Hvordan opdager de sådan noget? De har vel ikke folk, der sidder og overvåger alle brugeres samtaler? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1610 Skrevet 22. Juni, 2023 (edited) Emptyman skrev, den 21.12.2022 at 23:27: Hvordan opdager de sådan noget? De har vel ikke folk, der sidder og overvåger alle brugeres samtaler? Tror vel der screenes i chatten :)? Jeg er skiftet fra ikke at bruge scor til ludermøder, men Instagram istedet.. men måske jeg skal prøve mere her. Virker jo dedikeret. Redigeret 22. Juni, 2023 af Vixenida Rettelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 705 Skrevet 22. Juni, 2023 Vixenida skrev, for 10 minutter siden: Tror vel der screenes i chatten :)? Jeg er skiftet fra ikke at bruge scor til ludermøder, men Instagram istedet.. men måske jeg skal prøve mere her. Virker jo dedikeret. Du kan jo prøve her på EG, det koster vist ikke noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg