Hop til indhold
gentleman7100

anbefalinger til lingam, b2b og Nuru massage?

Recommended Posts

Hej.

Jeg har været på jagt efter lingam, b2b og nuru massage i et stykke tid nu.

Har prøvet mange forskellige thai steder, samt også alm. steder som reklamerer med det.

Synes dog tit det ender med mere eller mindre almindelig massage med halvhjertede forsøg på andet end et bj/hj.

Er der nogen i dette forum som har haft gode erfaringer med de nævnte typer, vil jeg sætte pris på et tip.

Har søgt på eroguide men ikke helt fundet det jeg leder efter, mange siger de har disse ydelser på programmet, men i virkeligheden er det i bedste tilfælde et godt forsøg.

mvh

gentleman 7100

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke prøvet, men for nu at tage en af tingene du efterspørger, nemlig Nuru-massage. Det ser ud til at kræve en del udstyr som fx. et gummilagen og ikke mindst den ægte nuru-gel, så hvis det omtales i annoncen er det vel ikke så nemt at bruge uden at det tilfører massagen et element, man næppe underdriver for at give et halvhjertet hj. Har du prøvet det? 

Redigeret af Hedonis
rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg giver Hedonis ret i at Nuru massage kræver en del udstyr, ved det fordi jeg selv tidligere har tilbudt det, det var en laxte lagen indbygget med en oppustelig kant rundt, så man ikke gider ned på gulvet, dertil pumpen, nuru gel, og en bowle skål til gel, med håndtag så man kan have et fast greb i den. Ikke billig udstyr samlet. Og løbende købe ny dyr nuru gel. 

Der skal tænke på bad før og efter. Nuru gel er køligt og fandt ud af den ikke er en god massage om vinteren.  Nuru b2b massage var meget hårdt ved mine håndleds jeg kunne Max have 2 om dagen til det.  Efter jeg stoppe med at rejse rund i landet solgte jeg alt udstyr. 
Som nævnt er den hårdt for pigen fordi hun skal holde sig lidt oppe og ikke lade sin fulde vægt på sin gæst, også holde sig lidt oppe for at kan styre gliden frem og tilbage. Jeg anbefales kun kæreste par har nuru massage en gang i mellem, der vil det jo også kunne være skiftende hvem der ligger øverste :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...