Hop til indhold
Basse00

"Ingen danske mænd tak"

Recommended Posts

Guest tvr

Århus Boldklub tror jeg. Dem der der spiller i hvidt og altid taber til FCK. Og er fra Århus eller en af Århus's forstæder. Eller ihvertfald et sted helt ovre i Jylland. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Basse00 skrev, den 19.11.2022 at 00:28:

Jeg har aldrig set en GP skrive at hun ikke tager i mod danske/skandinaviske mænd. Men i sugardating-verdenen er det nu 3. gang at jeg ser en SB skrive at hun ikke tager i mod danske mænd. Alle 3 SB'er har haft mellemøstlig baggrund. To af dem har jeg skrevet lidt med og den ene siger at hun ikke tager i mod danske mænd, da mange af dem kan være racistiske og eller mærkelige og have en fetish for brune piger, hvilket var et turn-off for hende. Den anden sagde at hun bare ikke tænder på hvide mænd. Hvad synes I om SB'er som ikke vil have henvendelser fra danske mænd? Er det deres ret? 

Du ved vel godt at anden etniske mænd generelt ( undtagen når de er liderlige ) ser ned på kvinder der sælger sex ik.? Så hvorfor skulle mellemøstlige kvinder turde at modtage deres ligemænd medmindre de er selvmordstruet . Tænker du har en meget livlig fantasi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Frodige Ida skrev, for 22 minutter siden:

Tænker du har en meget livlig fantasi. 

Tænkt det samme da jeg læste TS indspark.

Det lugter af trold......

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

Århus Boldklub tror jeg. Dem der der spiller i hvidt og altid taber til FCK. Og er fra Århus eller en af Århus's forstæder. Eller ihvertfald et sted helt ovre i Jylland. 

Helt ærligt @tvr det er satire ikke. ÅB er Ålborg Boldklup. Som ikke har problemer med at slå FCK.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Basse00 skrev, for 22 timer siden:

Der er også en forskel mellem en GP og SG. De fleste GPer vil have mange kunder, hvor MANGE SB kun søger 1-2 som de kan ses med fast. 

Det undre mig til stadighed fordi de udenlandske piger jeg har mødt i branchen har alle frabedt sig mænd med anden etnisk herkomst fordi de ikke ønsker at det skal spredes rundt i deres omgangskreds.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai connoisseur
Basse00 skrev, den 19.11.2022 at 00:28:

Jeg har aldrig set en GP skrive at hun ikke tager i mod danske/skandinaviske mænd. Men i sugardating-verdenen er det nu 3. gang at jeg ser en SB skrive at hun ikke tager i mod danske mænd. Alle 3 SB'er har haft mellemøstlig baggrund. To af dem har jeg skrevet lidt med og den ene siger at hun ikke tager i mod danske mænd, da mange af dem kan være racistiske og eller mærkelige og have en fetish for brune piger, hvilket var et turn-off for hende. Den anden sagde at hun bare ikke tænder på hvide mænd. Hvad synes I om SB'er som ikke vil have henvendelser fra danske mænd? Er det deres ret? 

Retten til fri association er en af de mest fundamentale frihedsrettigheder i et åbent og liberalt demokrati som Danmark. Med andre ord, naturligvis er det hendes ret til at bestemme hvem hun ønsker at ses med eller ej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Alle der sælger sex må selv  vælge hvem de vil have som kunder, uanset sælgers herkomst. En enkelt har i anden tråd om at danske kvinde nægtede at sælge til MØ og Afika mænd at det bundede i racisme - vedkommende er mwget tavs indenne tråd? Hvorfor mon…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glædespiger har ret til at have lige præcis de præferencer de ønsker mht. til etnicitet, hudfarve, hårfarve, højde, tykkelse, skægføring, osv.
Ingen har ret til at kalde dem for racister eller andet på den baggrund.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I Sverige vil de svenske smukke glaedespiger kun få besog af hvide svensker.

Du tror ikke jeg er ked af det på den måde du er nu? Jeg kalder dem ikke racister for det... jeg kan godt forstå hvorfor de ikke vil ha os, fordi desvaerre opfordrer sig maend fra mellemosten som svin mod piger.

Jeg har selv mellemostlig baggrund og det er ulovligt at kobe sex her i Sverige. Det er derfor jeg ikke vil besoge udenlandske glaedespiger her fordi politiet laver meget resourcer på disse piger og overvåger deres lejligheder. Så jeg meddeler kun svenske piger og de accepterer kun outcalls, og det gor ting meget sikrere for mig at modes i mit hjem i stedet for at besoge nogen gennem incalls. Uanset om pigen er svensk eller udenlandske.

Jeg husker når jeg besogte en GP i kobenhavn i august. Hun er halv brasiliener og halv ungarn. Hun kan ikke lide danske maend men kun udenlandske maend (men ikke sorte mennesker). Jeg tror danske maend ikke kan opfordre sig godt hvis du sammenligner dem med svenske maend. Og det sagde hun selv at svenskerne der kommer fra Malmo er på en helt anden måde end de danske maend. I Sverige vil pigerne kun få besog av svenske maend. Og i Danmark er de danske maend mere åben og ikke berolige som svenske maend. 

Redigeret af skitlandet-sverige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 20.11.2022 at 10:02:

Du ved vel godt at anden etniske mænd generelt ( undtagen når de er liderlige ) ser ned på kvinder der sælger sex ik.? Så hvorfor skulle mellemøstlige kvinder turde at modtage deres ligemænd medmindre de er selvmordstruet . Tænker du har en meget livlig fantasi. 

Det var godt nok noget af en racistisk og generalisering kommentar. Det svare lidt til at jeg skrev, at alle mænd går udenom dig fordi at de alle sammen ikke er til 150 kg overvægtige kvinder :lol: Nu er der forskel mellem piger i GP verdenen og SB og den virkelig verden. Piger i SB kan være selektive og vælge med omhy. Og naturligvis ønsker MØ-kvinder ikke at have sex med racistiske hvide mænd der anser det som en slags hævn mod islam at "kneppe" dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Basse00 skrev, for 1 time siden:

Det var godt nok noget af en racistisk og generalisering kommentar. Det svare lidt til at jeg skrev, at alle mænd går udenom dig fordi at de alle sammen ikke er til 150 kg overvægtige kvinder :lol: Nu er der forskel mellem piger i GP verdenen og SB og den virkelig verden. Piger i SB kan være selektive og vælge med omhy. Og naturligvis ønsker MØ-kvinder ikke at have sex med racistiske hvide mænd der anser det som en slags hævn mod islam at "kneppe" dem. 

Noget siger mig at enten har du har fået for meget sol eller er blevet tabt på gulvet .

Du bliver  personligt men må altså skuffe dig for jeg mangler ikke mænd der gerne vil store kvinder. Meeeen 150:D.

Men for at aflive fordomme så kan du da lige linke til de SB/ glædespiger du henviser til;) Basse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken

@Basse00

Jeg tror du er ude på at provokere og så opfinder du 3 gp/sb til lejligheden. 

Jeg ville kunne forstå hvis der var en enkelt, men hele 3 kvinder der skriver det samme, er simpelthen bare for utroværdigt. 

Men lad os sige at din påstand er rigtig. Så har du vel et link så du kan dokumentere det? 

Jeg tænker at du har ret i at der findes racistiske hvide mænd men de fleste danske mænd er opvokset i en kultur hvor religion ikke gennemsyrer alt. F. eks er kvinden ikke under manden i langt de flestes opfattelse, hvorimod kvinden står under manden i den kultur jeg tror du kommer fra selv. 

Der er ikke helt ligestilling blandt kønnene i skandinavien endnu ( f. eks løn) men vi er godt på vej. Men det med ligestilling blandt køn i den mellemøstlige kultur er jo en by i rusland. Det sætter alt andet lige et stort præg på de mellemøstlige mænd og deres måde at se på kvinder på, og det er en af årsagene til at kvinder i prostitutionsbranchen oplever at de ikke bliver behandlet ordentligt af mænd fra den mellemøstlige kultur

Men derfor har du selvfølgelig ret i at der er svin - også blandt danske mænd. 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Den lille frøken skrev, 1 time siden:

@Basse00

Jeg ville kunne forstå hvis der var en enkelt, men hele 3 kvinder der skriver det samme, er simpelthen bare for utroværdigt. 

Men lad os sige at din påstand er rigtig. Så har du vel et link så du kan dokumentere det? 

Jeg tænker at du har ret i at der findes racistiske hvide mænd men de fleste danske mænd er opvokset i en kultur hvor religion ikke gennemsyrer alt. F. eks er kvinden ikke under manden i langt de flestes opfattelse, hvorimod kvinden står under manden i den kultur jeg tror du kommer fra selv. 

Der er ikke helt ligestilling blandt kønnene i skandinavien endnu ( f. eks løn) men vi er godt på vej. Men det med ligestilling blandt køn i den mellemøstlige kultur er jo en by i rusland. Det sætter alt andet lige et stort præg på de mellemøstlige mænd og deres måde at se på kvinder på, og det er en af årsagene til at kvinder i prostitutionsbranchen oplever at de ikke bliver behandlet ordentligt af mænd fra den mellemøstlige kultur

Du har sikkert ret. Men hvis basse00 nu er en troll, så er diskussionen omsonst. Og hvis han ikke er, får du jo nok ikke dokumentation og link, for korrespondancen mellem ham og pigen, bør jo nok forblive mellem dem.

Men i virkeligheden er det nok heller ikke så slemt. Han spurgte jo bare om det "er deres ret" at ville afvise danske mænd. Og selvfølgelig er det det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 3 timer siden:

@Basse00

Du vinder hermed prisen for det mest oftopic indslag i denne tråd ;) Jeg kan sagtens linke til dem, men jeg har ingen grund til at overbevise dig om at jeg snakker sandt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken
tvr skrev, for 6 timer siden:

Du har sikkert ret. Men hvis basse00 nu er en troll, så er diskussionen omsonst. Og hvis han ikke er, får du jo nok ikke dokumentation og link, for korrespondancen mellem ham og pigen, bør jo nok forblive mellem dem.

Men i virkeligheden er det nok heller ikke så slemt. Han spurgte jo bare om det "er deres ret" at ville afvise danske mænd. Og selvfølgelig er det det. 

Selvfølgelig er det deres ret. 

Jeg tror bare ikke på ham. ( altså trådstarter) for som jeg forstår er det noget pigerne har skrevet i deres annonce. Og han hsr lige skrevet at han sagtens kan linke til annoncen men det gider han ikke. 

Så summa summarum : dokumentationen er der - siger TS - men han har bare ikke lyst til at fremlægge den. 

Troværdigheden er der ikke. Men det er egentlig lidt ærgerligt for emnet er interessant. 

Så du har ret. Uden troværdighed bliver diskussionen omsonst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken
Basse00 skrev, for 3 timer siden:

Du vinder hermed prisen for det mest oftopic indslag i denne tråd ;) Jeg kan sagtens linke til dem, men jeg har ingen grund til at overbevise dig om at jeg snakker sandt. 

Øhh hvad er prisen? 

Nu er det så ikke kun mig der betvivler din påstand. Det gør flere andre her i tråden. Så hvis du gerne vil tages alvorligt og ikke anses som en troll, er det en god ide at fremføre den dokumentstion som du selv påstår at have. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 1 time siden:

Selvfølgelig er det deres ret. 

Jeg tror bare ikke på ham. ( altså trådstarter) for som jeg forstår er det noget pigerne har skrevet i deres annonce. Og han hsr lige skrevet at han sagtens kan linke til annoncen men det gider han ikke. 

Så summa summarum : dokumentationen er der - siger TS - men han har bare ikke lyst til at fremlægge den. 

Troværdigheden er der ikke. Men det er egentlig lidt ærgerligt for emnet er interessant. 

Så du har ret. Uden troværdighed bliver diskussionen omsonst

Ja, ellers handler det bare om at jeg respektere at pigerne har et privatliv, hvilket du tydeligvis ikke gør, siden at du vil have at jeg skal offentligøre deres profiler i et offenlig debatforum. Synes du selv at det er rart at en kunde offentligegøre din profil og hvad du og ham har snakket om privat uden han har din samtykke? 

Redigeret af Basse00

Del dette indlæg

Link til indlæg
Basse00 skrev, for 12 timer siden:

Ja, ellers handler det bare om at jeg respektere at pigerne har et privatliv, hvilket du tydeligvis ikke gør, siden at du vil have at jeg skal offentligøre deres profiler i et offenlig debatforum. Synes du selv at det er rart at en kunde offentligegøre din profil og hvad du og ham har snakket om privat uden han har din samtykke? 

Det gør GÆSTER da hver gang de laver en anmeldelse.. Det gør mig faktisk absolut ingenting.. Jeg siger ikke ting jeg ikke kan står ved, heller ikke overfor gæster.. Det er vel piger der reklamerer for sig selv på sugardating du snakker om ikke.? Jeg tænker personligt at det vel KUN kan være i deres interesse ikke at blive antastet af mænd de alligevel ikke ønsker kontakt med og som vil "kneppe dem som hævn mod islam".. Hvis en særlig gruppe mennesker "kneppede mig" som om de skulle hævne sig over noget så ville jeg da KLART vælge at skrive de var uønsket allerede i min profil.. 

Det ville et eller andet sted faktisk være rimelig dumt at arbejde i Danmark men ikke ønske danske gæster.. Det svarer lidt til når jeg siger jeg meget godt kan lide Tyskland, der bare for mange tyskere:lol:.. Eller hvis jeg tog til Sverige for at arbejde men ikke ville modtage svenskere.. Kan du selv hører det eller skal jeg fortsætte.? 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Umiddelbart vil jeg mene at det er et ligeså stort problem hvis en GP'er fravælger etniske danske mænd som gruppe, på samme møde som hvis en GP'er kun vil have etniske danske mænd som kunder. Hvis der er tale om sugar datere er det en lidt anden situation, da det mindre kan anses som et erhverv. 

Min pointe (også i en tidligere tråd), er at hvis man gerne vil have erhvervet "sexarbejder" accepteret som et erhverv på linie med andre erhverv, kan man ikke samtidig kræve ret til at diskriminere, på baggrund af at man selv vælger sine kunder da det er så intimt det man laver at det ikke kan sammenlignes med andre erhverv. 

Vi ville heller ikke acceptere at bageren eller fysioterapeuten skrev "whites only" eller "no jews" i deres annoncer, vel?

Og så er der nok ikke grund til at genoplive hele diskussionen fra den tidligere tråd ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 22 timer siden:

Det kommer nok bag på dig, men de fleste danske mænd (inkl. dem af "anden etnisk herkomst end dansk") er opvokset i en kultur hvor religion ikke gennemsyrer alt. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 58 minutter siden:

Det gør GÆSTER da hver gang de laver en anmeldelse.. Det gør mig faktisk absolut ingenting.. Jeg siger ikke ting jeg ikke kan står ved, heller ikke overfor gæster.. Det er vel piger der reklamerer for sig selv på sugardating du snakker om ikke.? Jeg tænker personligt at det vel KUN kan være i deres interesse ikke at blive antastet af mænd de alligevel ikke ønsker kontakt med og som vil "kneppe dem som hævn mod islam".. Hvis en særlig gruppe mennesker "kneppede mig" som om de skulle hævne sig over noget så ville jeg da KLART vælge at skrive de var uønsket allerede i min profil.. 

Det ville et eller andet sted faktisk være rimelig dumt at arbejde i Danmark men ikke ønske danske gæster.. Det svarer lidt til når jeg siger jeg meget godt kan lide Tyskland, der bare for mange tyskere:lol:.. Eller hvis jeg tog til Sverige for at arbejde men ikke ville modtage svenskere.. Kan du selv hører det eller skal jeg fortsætte.? 

Det var godt nok en dårlig sammenligning. Der er forskel mellem at en GP har en neutral samtale med en kunde imens hun er på arbejde og en hvad en SB skriver i en privat besked med mig. 

Ja, der er også GP'er der arbejder på Nørrebro og kun vil tage i mod skandinaviske mænd. Det er åbenbart også sjovt for ifølge dig? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Basse00 skrev, for 11 minutter siden:

Det var godt nok en dårlig sammenligning. Der er forskel mellem at en GP har en neutral samtale med en kunde imens hun er på arbejde og en hvad en SB skriver i en privat besked med mig. 

Ja, der er også GP'er der arbejder på Nørrebro og kun vil tage i mod skandinaviske mænd. Det er åbenbart også sjovt for ifølge dig? 

Tror du virkelig ikke jeg har private samtaler med mine gæster.? Jeg kan vitterligt ikke se forskellen nej.. Og igen så svarer du ikke på hvorfor disse piger dog ikke skulle ønske det som værende kendt.? Hvorfor vil de antastes af en masse mænd de alligevel aldrig ville have noget at gøre med fordi "de knepper dem som en hævn mod islam".. Og hvad hævner de såkaldte mænd sig egentlig over.? Der er jo stadig et overtal af danske mænd i Danmark så man må gå ud fra at størstedelen af de henvendelser de få er fra danske mænd.. 

Aaaargh.. Der findes jo stadig danskere på Nørrebro:lol:.. Men jeg kan da fortælle dig at grunden til jeg ALDRIG arbejdede på bordellet der før lå på Nørrebro var fordi jeg fik at vide at 95% af ens klientel ville være udenlandske unge mænd til quickies.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 38 minutter siden:

Tror du virkelig ikke jeg har private samtaler med mine gæster.? Jeg kan vitterligt ikke se forskellen nej.. Og igen så svarer du ikke på hvorfor disse piger dog ikke skulle ønske det som værende kendt.? Hvorfor vil de antastes af en masse mænd de alligevel aldrig ville have noget at gøre med fordi "de knepper dem som en hævn mod islam".. Og hvad hævner de såkaldte mænd sig egentlig over.? Der er jo stadig et overtal af danske mænd i Danmark så man må gå ud fra at størstedelen af de henvendelser de få er fra danske mænd.. 

Aaaargh.. Der findes jo stadig danskere på Nørrebro:lol:.. Men jeg kan da fortælle dig at grunden til jeg ALDRIG arbejdede på bordellet der før lå på Nørrebro var fordi jeg fik at vide at 95% af ens klientel ville være udenlandske unge mænd til quickies.. 

Jeg spurgte dig altså ikke om hvorfor du ikke har arbejdet på Nørrebro. 

Selvfølgelig kan du godt se forskellen mellem at have en privat samtale med en kunde i mens man er på arbejde og hvad en SB skriver i en privat besked til mig...   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Basse00 skrev, for 11 minutter siden:

Jeg spurgte dig altså ikke om hvorfor du ikke har arbejdet på Nørrebro. 

Selvfølgelig kan du godt se forskellen mellem at have en privat samtale med en kunde i mens man er på arbejde og hvad en SB skriver i en privat besked til mig...   

Nej det har jeg heller aldrig påstået du har:rolleyes:.. Du bragte bare selv en del af Danmark på bane.. Selvom der stadig findes danskere på Nørrebro.. 

Nej det kan jeg vitterligt ikke.. Og IGEN svarer du ikke på hvorfor de dog ikke skulle ønske at fravælge de mænd allerede i deres profil.? Eller hvorfor det skulle være et problem at nævne dem herinde.? De eneste sugardaddies de ville miste på det ville jo være de sugardaddies de alligevel ikke vil have:lol:.. 

Du er jo i den heldige situation at du kender dem, alle tre, og kan spørge dem hvorfor de ikke ønsker at det er kendt..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...