Hop til indhold
Le courvoisier

Melissa-Århus- Viby - GFE - WOW!

Recommended Posts

Agent0037 skrev, 1 time siden:

Denne gang desværre (for mig) i Aalborg! :(

Det ser ud som om linket / telefon nr- ikke er aktivt- måske skal man vente nogle dage- :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 1 time siden:

Det ser ud som om linket / telefon nr- ikke er aktivt- måske skal man vente nogle dage- :wink:

Ja - nummeret går på telefonsvarer åbenbart. Ærgerligt når nu hun er i byen og det min sidste dag :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig, det var besøget værd: Melissa er fuldstændigt som på billederne, og trods sin alder midt i tyverne er hun totalt ungpigeguf. Petit og ikke mindst helt naturlig, virkelig sød, ret sjov og ikke bare ude på at få det overstået hurtigst muligt. Parkering er nemt ved en nærliggende tankstation, kommunikation ikke helt så smertefri, men hun er åbenbart en travl pige - og det forstår jeg godt. En skøn lille julegave!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Melissa kunne få selv den mest garvede skolepedel til at smide de opvarmede leverpostejmadder tilbage på radiatoren. Hun er rendyrket perfektion for både syn og berøring. Hver eneste af hendes bevægelser forplanter sig direkte i sækkepiben. Det er utroligt sjældent, at man møder nogen så unik og imponerende velskabt.

Eneste minus er, at hun er så populær, at man bogstaveligt talt kan high-five med både tidligere kunde på vej ud og senere med næste kunde på vej ind.

:wub::rolleyes::huh: Q.

Del dette indlæg

Link til indlæg

havde ellers sat Melissa på min bucket list - men er blevet lidt bekymret over hendes CIM skills? Er der nogen, der kan kaste lidt lys over disse? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_T skrev, for 1 time siden:

havde ellers sat Melissa på min bucket list - men er blevet lidt bekymret over hendes CIM skills? Er der nogen, der kan kaste lidt lys over disse? 

Hun giver den bedste BJ, CIM, CIF. Jeg  har aldrig oplevet noget lignende med en GPE.:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Abrakadabra skrev, for 4 timer siden:

Hvordan er hun til at modtage anal? Nogen? 

Jeg havde booket anal da jeg besøgte hende før jul men det kunne hun ikke gennemføre.

Jeg er nok lidt over gennemsnittet men ikke meget.

Men derudover var der fuld valuta for pengene.

/Tutankhamon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vent en måneds tid. Så er fudgeren sikkert udvidet til lidt bedre plads. Hun bliver boret mere end et russisk oliefelt. 

Desværre også så meget, at hun ikke længere har helt styr på aftale-kalenderen.

:( Q.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt hvor stor forskel der er i folks smag og behag. Jeg har også besøgt Melissa, og hun var utrolig pæn og rigtig flink. Til gengæld var agten slet ikke noget for mig. Hun ville kun bolle hårdt og skiftede stilling hvert minut. Det er ikke noget blødt eller ømt over at være i kanen med hende. Prøver ikke at yuck your yum, men det er bemærkelsesværdigt synes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skanderbronx skrev, for 3 timer siden:

Sjovt hvor stor forskel der er i folks smag og behag. Jeg har også besøgt Melissa, og hun var utrolig pæn og rigtig flink. Til gengæld var agten slet ikke noget for mig. Hun ville kun bolle hårdt og skiftede stilling hvert minut. Det er ikke noget blødt eller ømt over at være i kanen med hende. Prøver ikke at yuck your yum, men det er bemærkelsesværdigt synes jeg.

Jeg tror det har noget at gøre med Kemien- Jeg er også mest til GFE. Mine  besøg hos Melissa startede som blød GFE men de sidste besøg blev mere og mere PSE- og ja du har ret -det bliver ret vild sex- men på en lækker måde. Noget lignende har jeg kun oplevet med tidligere kærester, men aldig med en GP- Jeg synes hun er unik og jeg håber hun kommer tilbage. :)

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skanderbronx skrev, for 5 timer siden:

Det ældste trick i bogen, det er for at få dig til at komme så hurtig som muligt. Det er sjældent noget der giver plusser i min bog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 49 minutter siden:

Det ældste trick i bogen, det er for at få dig til at komme så hurtig som muligt. Det er sjældent noget der giver plusser i min bog.

Det gør bare at jeg ikke kommer igen. Jeg beder altid GP om at tage det roligt til at starte med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dagens oplevelse med Melissa:

Sex delen startede stille og roligt som GFE lige pludseligt ændrer sig den til en superintens PSE. .

Sex med Melissa er ret specielt og anderledes.

Det var virkelig godt:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der ved, om tillægget for CIM automatisk også dækker OWO. Dét gør det i min Verden. Men jeg har engang fået guffer af en pige som tog tillægget for begge dele, så jeg er usikker på det. Jeg nævner ingen navne, men hun var virkelig flot, feminin og huserede i Århus. Hun tilbød dejlig anal.

Pft.

Redigeret af Manfredo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...