Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Undskyld drenge, nu bliver denne tråd også afsporet. Der er en ny pige hos Em, Amina

Er selv bortrejst den næste uges tid, så jeg kommer ikke forbi. Måske en af jer tager chancen. 

Skrevet

Har så fået besøgt EM her i dag, og det var en fin oplevelse.

Blev mødt af en pige som havde 1. arbejdsdag hos Em, og fik 1 times superdejlig oliemassage m.m.:P

Em mødte jeg på vej ud, hun ser nu fortsat ganske godt ud - synd at hun ikke tilbyder "ekstra".

Priserne for standardvare er meget fine, men vil du have ekstra, så koster det...:blink:

Pigen skal helt klart genbesøges.

Skrevet
Tomsen T skrev, den 2.12.2022 at 13:49:

Har så fået besøgt EM her i dag, og det var en fin oplevelse.

Blev mødt af en pige som havde 1. arbejdsdag hos Em, og fik 1 times superdejlig oliemassage m.m.:P

Em mødte jeg på vej ud, hun sårenårer nu fortsat ganske godt ud - synd at hun ikke tilbyder "ekstra".

Priserne for standardvare er meget fine, men vil du have ekstra, så koster det...:blink:

Pigen skal helt klart genbesøges.

Giver dig ret ,  god massage,   ektra her koster , men det gør jo tit og ofte , at får bliver skilt fra Bukken !  Hun <    menes EM  , er  proff,  og har ben i næsen 

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Fik endnu en omgang hos Em.
Det var endnu bedre denne gang, hun er fantastisk. 
Ja hun er pro men det er på den fede måde, hun går faktisk op i hvor du har ondt og har magiske hænder og albuer.
Hun er også vældig sød og behagelig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.