Rejsenetværk 8695 Skrevet 18. November, 2013 Vi får jo et brev logo når vi har fået en pm, men nu står der med rødt hos mig: 2 ulæste beskeder Mig bekendt kan jeg ikke se om der er beskeder modtageren ikke har læst, eller jeg ikke har læst - såvidt jeg kan se har jeg læst alle de beskeder jeg selv har modtaget? Hvordan skal denne nye meddelelse forstås, og hvordan kan jeg selv konstatere hvilke beskeder der er tale om? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12892 Skrevet 18. November, 2013 Vi får jo et brev logo når vi har fået en pm, men nu står der med rødt hos mig: 2 ulæste beskeder Mig bekendt kan jeg ikke se om der er beskeder modtageren ikke har læst, eller jeg ikke har læst - såvidt jeg kan se har jeg læst alle de beskeder jeg selv har modtaget? Hvordan skal denne nye meddelelse forstås, og hvordan kan jeg selv konstatere hvilke beskeder der er tale om?Prøv at gå din indbakke igennem og åbn alle beskeder, du ikke er sikker på om du har åbnet/læst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 18. November, 2013 Hvis du ser et rødt icon som dette til venste for emnelinjen, så er det fordi beskeden er ulæst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 8695 Skrevet 18. November, 2013 Tak skal I have Der var 2 beskeder i indbakken markeret med et rødt icon, men dem havde jeg faktisk allerede læst. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg