Hop til indhold

Betaling

Featured Replies

Skrevet

Jeg har booket to timer hos en GP. Hvad plejer I at gøre? Betale det fulde beløb med det samme? To timer er jo lang tid, hvis det ikke lever op til det forventede…

Skrevet
Kalithai skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har booket to timer hos en GP. Hvad plejer I at gøre? Betale det fulde beløb med det samme? To timer er jo lang tid, hvis det ikke lever op til det forventede…

Hvis du har booket to timer, så betaler du for to timer. Hvis du er i tvivl, så har du nok ikke besøgt hende før og så er det jo et sats, men pengene er hendes for hun har sat tiden af til dig.

Du betaler så snart i mødes.

Om ikke andet er du en erfaring rigere.

Skrevet

Tja det er meget forskelligt … hvordan gp’erne vil ha det .. nogen vil helst vente til bagefter og andre vil ha forud .. men at komme bagefter og sige det lever ikke op til forventningerne .., ? Det tror jeg Blir op ad bakke for dig :-) 

Skrevet
  • Author

Tak for jeres svar. Blot for at præcisere: Jeg kunne aldrig drømme om at løbe fra en aftale.

Med mit spørgmål mente jeg, om I har rejst jer fra briksen inden tiden er gået?

Skrevet
Kalithai skrev, for 37 minutter siden:

Med mit spørgmål mente jeg, om I har rejst jer fra briksen inden tiden er gået?

Welcome aboard @Kalithai

I get your question and you will probably get as many answers as there are users on EG and you will still not be any wiser.

Every experience is subjective. I have left and I have stayed the whole time just to see if it gets better.

you WILL spend some learning money on the wrong horse. But once you get the hang of it you will be a better spotter of the right horse.

happy hunting

brgds

Buddha

Skrevet
Kalithai skrev, for 1 time siden:

Så starter du ud med 1 time. ;) 

Og ja fuld betaling fra start, du har jo booket en aftale på 2 timers varighed.
De GPer der venter med betalingen, er dem man har besøgt flere gange og de ved hvem du er, og stoler på dig.

Men hvis det er første gang, så ville jeg nok vælge 1 time, også derfra kan du skalerer op fra besøg til besøg.

Skrevet

Som regel betaler man før, men har også nogle gange oplevet betalingen først skulle falde efter.
Det sidste har jeg faktisk oplevet overraskende mange gange nu jeg tænker lidt over det, det har for det meste været hos thai hvor massagen har udviklet sig til fuld pakke, men har også oplevet det ved en "alm" pige hvor hun insisterede på pengene først faldt efter den aftalte time.

Skrevet

Hvis man booker 2 timer første gang ved en gp -er det noget af en chance at tag, specielt hvis man læser med herinde, hvad mange bliver udsat for -bliver hurtigt gjort færdig også ud af vagten -efter meget kort tid selv om de har betalt for f.eks. 1 time. Men er det 2 timers massage -og massagen er ringe -er det sgu også længe, at ligge -har prøvet det nogle gange -og har også sagt stop efter kort tid, hvis de er helt umulige og snakker i mobil/sms mere end de giver massage... Har også fået penge tilbage flere gange -da jeg bad om det -og ikke ønskede de skulle forsætte -det er det så nogen der bliver meget sure over... -og de kan pludselig ikke forstå, hvad man siger selv om de talte ok. engelsk el. dansk i starten... (man lære af sine erfaringer ellers bliver man straffet "big time")

Skrevet

2 timer er en del hvis der ikke er kemi.

Jeg tilbyder det aldrig først når jeg har haft besøg af gæsten før. 

start med 1 time eller spørg om du kan booke 1 time og evt udvide tiden undervejs . Hvis hun er som forventet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.