AH1985 10 Skrevet 16. November, 2022 Hej alle Jeg har desværre set nogle dårlige reviews herinde, dem kan jeg slet ikke følge. https://annoncelight.dk/showad/341963 Jeg aftalte en halv time idag med en sød kvinde. Hun skrev meget godt engelsk og jeg fandt ud af ved ankomst, hun også snakker utroligt godt engelsk. Udover det en meget fræk og sexet kvinde. Jeg fik lyst til at trække tøjet af hende med det samme. Efter aftale bj og dansk, Blowjob kunne jeg ikke holde til ret længe, det er en hot kvinde med en virkelig fræk mund og fantastisk krop. Derfor blev jeg nødt til at gå i gang med doggystyle, det er for lækker en røv og det gav mig mulighed for at nyde både de lækre tatoveringer og indlevende stønnelyde. Desværre var det for frækt en krop til, at jeg kunne undgå at komme efter kort tid, men alt i alt en super oplevelse, og det var selvom jeg havde læst, at andre havde en dårlig oplevelse. Det forstår jeg slet intet af, en sexet, fræk kvinde og jeg havde kun en positiv oplevelse og kun anbefaling herfra. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TimTool 0 Skrevet 16. November, 2022 AH1985 skrev, for 2 timer siden: Hej alle Jeg har desværre set nogle dårlige reviews herinde, dem kan jeg slet ikke følge. https://annoncelight.dk/showad/341963 Jeg aftalte en halv time idag med en sød kvinde. Hun skrev meget godt engelsk og jeg fandt ud af ved ankomst, hun også snakker utroligt godt engelsk. Udover det en meget fræk og sexet kvinde. Jeg fik lyst til at trække tøjet af hende med det samme. Efter aftale bj og dansk, Blowjob kunne jeg ikke holde til ret længe, det er en hot kvinde med en virkelig fræk mund og fantastisk krop. Derfor blev jeg nødt til at gå i gang med doggystyle, det er for lækker en røv og det gav mig mulighed for at nyde både de lækre tatoveringer og indlevende stønnelyde. Desværre var det for frækt en krop til, at jeg kunne undgå at komme efter kort tid, men alt i alt en super oplevelse, og det var selvom jeg havde læst, at andre havde en dårlig oplevelse. Det forstår jeg slet intet af, en sexet, fræk kvinde og jeg havde kun en positiv oplevelse og kun anbefaling herfra. Tak for den gode anmeldelse. hvad gav du for en halv time? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AH1985 10 Skrevet 16. November, 2022 Jeg gav 800. Det var muligt også at få super fransk for 1000, men jeg valgte desværre med.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Antonia 345 10 Skrevet 17. November, 2022 Thank you very much for the coment,I hope I was pretty good, and was what you wanted, Have a nice day and thankyou again 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
monkeydome 38 Skrevet 17. November, 2022 AH1985 skrev, for 15 timer siden: Hej alle Jeg har desværre set nogle dårlige reviews herinde, dem kan jeg slet ikke følge. https://annoncelight.dk/showad/341963 Jeg aftalte en halv time idag med en sød kvinde. Hun skrev meget godt engelsk og jeg fandt ud af ved ankomst, hun også snakker utroligt godt engelsk. Udover det en meget fræk og sexet kvinde. Jeg fik lyst til at trække tøjet af hende med det samme. Efter aftale bj og dansk, Blowjob kunne jeg ikke holde til ret længe, det er en hot kvinde med en virkelig fræk mund og fantastisk krop. Derfor blev jeg nødt til at gå i gang med doggystyle, det er for lækker en røv og det gav mig mulighed for at nyde både de lækre tatoveringer og indlevende stønnelyde. Desværre var det for frækt en krop til, at jeg kunne undgå at komme efter kort tid, men alt i alt en super oplevelse, og det var selvom jeg havde læst, at andre havde en dårlig oplevelse. Det forstår jeg slet intet af, en sexet, fræk kvinde og jeg havde kun en positiv oplevelse og kun anbefaling herfra. Jeg har længe luret på Antonia, og din beskrivelse gør bestemt ikke lysten mindre. Det afhænger selvfølgelig af anmeldelsen, men generelt får en dårlig en af slagsen mig ikke nødvendigvis til at afholde mig fra at besøge en pige hvis jeg virkelig vil. Og Antonia kommer jeg til at besøge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Antonia 345 10 Skrevet 17. November, 2022 Hallo I would like to tell something about myself With each person it is totally different because each one has his pleasures, some are the romantics, others need Wild sex is different for everyone They are exactly what you want but there are things that I have no way of knowing and you should help us too 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja-mand 118 Skrevet 17. November, 2022 Jeg har luret på hende i et stykke tid. Jeg tror jeg vil høre om et besøg næste gang jeg er i Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg