Hop til indhold

Gadepiger

Featured Replies

Skrevet

Er det til at finde piger mere på gaden ? Sidst jeg rundede istegade osv kunne jeg ikke umildbart se dem.

Skrevet
Big dk skrev, 1 time siden:

Er det til at finde piger mere på gaden ? Sidst jeg rundede istegade osv kunne jeg ikke umildbart se dem.

De er der skam. Du skal nok bare komme om aftenen. 

Skrevet

Oftest er det psykisk syge / retarderede / barndomstraumatiserede / misbrugere (og/eller).

Hvorfor træde mere på de mennesker, end livet allerede har gjort? Det giver da ikke andet glæde end indkomst til pimps, pushere og de læger, der skal behandle din kønssygdom.

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 9 timer siden:

@Den lille frøken @Ikke Utro 

Kunne i komme med andet end reaktioner?

Min kommentar var ganske enkelt et svar til TS, grundet jeg har bevæget mig på den gade om aftenen.

Jeg har samme holdning som @Quatermain ^^ 

Så giv dog din holdning til kende, stedet for at opfordre ham til at komme om aften eller gøre ham opmærksom på dette !!!!

Skrevet
Big dk skrev, for 14 timer siden:

Tænker du nogensinde på andre en dig selv ? 

Du har aldrig skænket det en lille bitte tanke at det er sølle stakkels sjæle som står på gaden styret af en pimps ?

Skrevet
Ikke Utro skrev, for 7 timer siden:

Så giv dog din holdning til kende, stedet for at opfordre ham til at komme om aften eller gøre ham opmærksom på dette !!!!

Skru lige ned for charmen, makker. 

Det var nu mere et statement end en egentlig opfordring. (Og nok os logisk tænkning fra min side)

Men igen, man læser tingene som man selv gerne vil læse dem. :) 

Ikke Utro skrev, for 7 timer siden:

Tænker du nogensinde på andre en dig selv ? 

Du har aldrig skænket det en lille bitte tanke at det er sølle stakkels sjæle som står på gaden styret af en pimps ?

Han stiller et spørgsmål, på et forum for købesex. :rolleyes:

Hvem siger han har i sinde at besøge en af dem? Hvem siger han nogensinde har gjort det?

Prøv at lade være med at angribe manden, men måske spørge ind til hvorfor han søger denne viden, på en saglig måde.

Skrevet
  • Author

Hvis de krænkelses parate er færdige med at kaste op , så gik mit spørgsmål ud på om der stadig er gadepiger , udviklingen at Kbh c , istegade, Skelbækgade osv har ændret en del på bybilledet.  Og jeg kommer ikke jævnligt i Kbh , derfor min nysgerrighed. 

hvis ikke man bryder sig om det spørgsmål på denne site og Forum , så bør man overveje at være krænkelses parat et andet sted som passer bedre til ens moral. 

hold jer munter 

Skrevet

Der står østeuropæere og afrikanere på Istedgade om aftenen i den ende af gaden tættest ved Hovedbanegården frem til krydset ved Thai corner. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.