Hop til indhold
Titommeren

Melon Frederikshavn - svinsk behandling.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/326036

Jeg har læst rigtig gode anmeldelser af Melon, der huserer forskellige steder i Nordjylland og det skulle jeg da prøve. Vi sms’er hurtigt frem og tilbage og aftaler tidspunkt for en time, hvor jeg også får adressen, Stenstrupsgade xx i Frederikshavn. Jeg kører til stedet 2 minutter før det aftalte tidspunkt og sætter bilen ved siden af huset, da det er mere diskret end at parkere udenfor huset. Der bliver skrevet, at jeg skal stille mig foran huset - altså mere eller mindre til offentlig udstilling og der bliver sendt et billede af et hvidt hus, der overhovedet ikke er det hus, jeg står foran. Jeg skriver undrende tilbage og så kommer der en ny adresse, Damvej XX, et husnummer, der slet ikke eksisterer, da højeste husnummer på vejen er 22. Så skriver hun “Hallo komme du ja eller nej” og jeg skriver, at adressen ikke giver mening. “Ja fordi dit nr ikk godkendt!! - Jeg skal se hvem du er “ er svaret. Det ville jeg da godt have vidst inden jeg kørte fra Hjørring til Frederikshavn. Og ja. Jeg har hemmelig nummer. Jeg ønsker da ikke, at alle skal vide, hvem jeg er, når jeg besøger GPere. Respekt til dem, der ønsker det, men så skriv det da i annoncen eller i det mindste når vi sms’er eller ringer sammen. “Men. Lige meget aflyst - Bloket - Du sikke nok perker” er den sidste svada jeg får fra Melon eller hvem det nu er, jeg skriver med. Finder efterfølgende ud af, at det hvide hus slet ikke ligger på Stenstrupsgade men på Damvej, så jeg har parkeret ved siden af et helt andet hus med en intetanende familie boende. Det hvide hus ligger 500 meter væk fra hvor jeg har parkeret. Hvis det er måden, man behandler sine kunder på kan jeg godt undvære Melon og kompagni. Sikke et menneskesyn…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi er mange der har hemmelig nummer... af forskellige årsager. - Vil en GP ikke tage imod opkald fra hemmelig nummer, ja så er jeg ikke kunde.

Og jeg er da slet ikke kunde hvis hun vil have billede på forhånd. Med de skrubbelløse bagmænd, som mange af GP'erne har, ved man jo aldrig hvad de kan finde på med et billede.

Måske man bare, som mange af GP'erne gør, tage et tilfældigt billede fra nette og sende.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titommeren skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/326036

Jeg har læst rigtig gode anmeldelser af Melon, der huserer forskellige steder i Nordjylland og det skulle jeg da prøve. Vi sms’er hurtigt frem og tilbage og aftaler tidspunkt for en time, hvor jeg også får adressen, Stenstrupsgade xx i Frederikshavn. Jeg kører til stedet 2 minutter før det aftalte tidspunkt og sætter bilen ved siden af huset, da det er mere diskret end at parkere udenfor huset. Der bliver skrevet, at jeg skal stille mig foran huset - altså mere eller mindre til offentlig udstilling og der bliver sendt et billede af et hvidt hus, der overhovedet ikke er det hus, jeg står foran. Jeg skriver undrende tilbage og så kommer der en ny adresse, Damvej XX, et husnummer, der slet ikke eksisterer, da højeste husnummer på vejen er 22. Så skriver hun “Hallo komme du ja eller nej” og jeg skriver, at adressen ikke giver mening. “Ja fordi dit nr ikk godkendt!! - Jeg skal se hvem du er “ er svaret. Det ville jeg da godt have vidst inden jeg kørte fra Hjørring til Frederikshavn. Og ja. Jeg har hemmelig nummer. Jeg ønsker da ikke, at alle skal vide, hvem jeg er, når jeg besøger GPere. Respekt til dem, der ønsker det, men så skriv det da i annoncen eller i det mindste når vi sms’er eller ringer sammen. “Men. Lige meget aflyst - Bloket - Du sikke nok perker” er den sidste svada jeg får fra Melon eller hvem det nu er, jeg skriver med. Finder efterfølgende ud af, at det hvide hus slet ikke ligger på Stenstrupsgade men på Damvej, så jeg har parkeret ved siden af et helt andet hus med en intetanende familie boende. Det hvide hus ligger 500 meter væk fra hvor jeg har parkeret. Hvis det er måden, man behandler sine kunder på kan jeg godt undvære Melon og kompagni. Sikke et menneskesyn…

De senere år der det blevet almindeligt at klinikkerne ikke oplyser den rigtige adresse i første omgang. Standart proceduren er at man via sms får oplyst en adresse omtrent overfor deres lejlighed - altså på den anden side af gaden. Når så du meddeler at din ankomst til den adresse som du har fået oplyst, så står damen over i lejligheden og ser dig an, og hvis du bliver godkendt, så får du nu den rigtige adresse tilsendt via sms. På den måde har de mulighed for at sortere uønskede kunder fra - du kan se i deres annonce på annonce light hvem de uønskede kunder typisk er. Jeg har besøgt Melon da hun var i Ålborg, og jeg kan fortælle at du har gået glip af en dejlig serviceminded silikonefri dame som bruger ægte billeder. Jeg bruger ikke hemmeligt nummer - jeg har forståelse for at nogle af damerne ønsker den sikkerhed som de kan få. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GLstodder skrev, for 15 minutter siden:

Jeg bruger ikke hemmeligt nummer - jeg har forståelse for at nogle af damerne ønsker den sikkerhed som de kan få. 

Vi kunder har vel også krav på sikkerhed ved ikke at skulle udgive vores billede, navn og adresse til eventuelle skruppelløse bagmænd… Og hvilken sikkerhed er der i at kigge på en person, der står på den modsatte side af gaden? Skulle man så kunne sortere eventuelle psykopater fra??? Men helt i orden med de GPere, der forlanger dette. Men så bør man i det mindste gøre opmærksom på dette i sin annonce eller ved henvendelse og ikke, når man står på - en i øvrigt i det her tilfælde - forkert oplyst adresse 500 meter fra stedet…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ovenstående strategi er ryggesløst irriterende og ville resultere i, at jeg ville afbryde mit forehavende, så snart jeg fik en anden adresse oplyst.

Det passer bedre på en amerikansk action, hvor kidnapperen får de stakkels pårørende til offeret til at darte rundt til forskellige steder, før de kan aflevere løsesummen i en skraldespand, hvorefter en beatnick på et skateboard suser forbi og snapser kufferten med penge.

Dramatisk, fortærsket og .... pisse irriterende, rent faktisk.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titommeren skrev, for 4 timer siden:

Vi kunder har vel også krav på sikkerhed ved ikke at skulle udgive vores billede, navn og adresse til eventuelle skruppelløse bagmænd… Og hvilken sikkerhed er der i at kigge på en person, der står på den modsatte side af gaden? Skulle man så kunne sortere eventuelle psykopater fra??? Men helt i orden med de GPere, der forlanger dette. Men så bør man i det mindste gøre opmærksom på dette i sin annonce eller ved henvendelse og ikke, når man står på - en i øvrigt i det her tilfælde - forkert oplyst adresse 500 meter fra stedet…

Thai klinikkerne gør rent faktisk opmærksom på i deres annoncer på annoncelight hvilke kunder de ikke ønsker. I halvdelen af thai annoncerne oplyses der at "Dark skin persons" er uønskede kunder. Og de begrunde også hvorfor denne kundegruppe er uønsket - det drejer sig ikke om at thai kvinderne har noget imod "dark skin", men problemet er at damerne desværre har erfaret at den kundegruppe for tit ikke har kunnet finde ud af at opføre sig ordentligt. Derfor er det blevet nødvendig først at oplyse en falsk adresse, og først efter at de uønskede kunder er sorteret fra, så kommer den rigtige adresse. Den fremgangsmåde kan jeg kun bakke op om - jeg finder den helt OK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GLstodder skrev, for 13 minutter siden:

Thai klinikkerne gør rent faktisk opmærksom på i deres annoncer på annoncelight hvilke kunder de ikke ønsker. I halvdelen af thai annoncerne oplyses der at "Dark skin persons" er uønskede kunder. Og de begrunde også hvorfor denne kundegruppe er uønsket - det drejer sig ikke om at thai kvinderne har noget imod "dark skin", men problemet er at damerne desværre har erfaret at den kundegruppe for tit ikke har kunnet finde ud af at opføre sig ordentligt. Derfor er det blevet nødvendig først at oplyse en falsk adresse, og først efter at de uønskede kunder er sorteret fra, så kommer den rigtige adresse. Den fremgangsmåde kan jeg kun bakke op om - jeg finder den helt OK.

Ja ja GLstodder. Du har vældig travlt med at retfærdiggøre det, der er sket. De har bare ikke gjort opmærksom på noget som helst. Hverken i deres annonce eller ved henvendelse. Og jeg er heller ikke dark skin person, hvilket jeg i øvrigt tror at lige netop denne her person, jeg skrev med har noget imod, når jeg blivert kaldt perker. Så bak du bare op - det er du i din gode ret til - det giver bare ikke mening i det her tilfælde, hvis du læser mit indlæg ordentligt…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet et par gange at blive anvist en adresse lige over for hvor de holder til, for lige at blive set an, og når jeg efterfølgende spørg ind til det, er begrundelsen at de har haft nogle meget dårlige episoder, med nogle kultur beriger, som sommetider dukker op selv om de har frabedt sig, og en da fler på engang, så de piger der bruger denne taktik har min fulde forståelse for denne praksis, og sådan var det også med Melon første gang jeg besøgte hende i Aalborg, men efterfølgende får jeg den rigtige adresse, og hun er en fantastisk pige, og skal forbi snart, hun får 11 ud af 10 point  fra mig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den-dovne-elektriker skrev, for 18 timer siden:

Jeg har prøvet et par gange at blive anvist en adresse lige over for hvor de holder til, for lige at blive set an, og når jeg efterfølgende spørg ind til det, er begrundelsen at de har haft nogle meget dårlige episoder, med nogle kultur beriger, som sommetider dukker op selv om de har frabedt sig, og en da fler på engang, så de piger der bruger denne taktik har min fulde forståelse for denne praksis, og sådan var det også med Melon første gang jeg besøgte hende i Aalborg, men efterfølgende får jeg den rigtige adresse, og hun er en fantastisk pige, og skal forbi snart, hun får 11 ud af 10 point  fra mig :-)

Det har jeg ligesom forstået, men det ændrer ikke ved at jeg fik en svinsk behandling med opgivelse af forkert adresse 500 meter fra stedet, hvor jeg skulle møde hende. Det fandt jeg ud af efterfølgende vha. det billede hun havde sendt af huset overfor en kendt adresse på Damvej. Det hus hun sendte billede af lå slet ikke på den adresse hun havde sendt til mig og da jeg gjorde opmærksom på det… ja gider ikke gentage mig selv igen igen… læs mit indlæg!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Honestly is very unprofessional! I was working on stenstrupsgade and the Thai girls was giving my addres for their appointment. Also one time klient showed up at the neighbour house.People are starting to complain as is not the first time.There are diffrent ways to agreed or figured out what kind of customers are taken in. It's okay to give a street name where you can see the klient before you let him in but giving full addresses of other people is just crossing a line! Me and other girls have contact them and they promisse not to do it again unfortunately they did it again today where  customer showed up at our door for appointment with melon.so sick and tired of this!! So correct this they addres is Damvej and is the white blok!

Redigeret af Keeper
Adr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...