Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Velkommen VL

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Cuddler. Havde du ikke lavet dit indlæg var strengen død. Nu lever den igen - en skam.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor ualmindelig trist læsning!  Nu har jeg ikke fulgt med her, kun læst anmeldelserne. Jeg kom tilfældigvis til denne tråd, fordi jeg søgte efter Venuslogen, da jeg ikke kunne komme ind på det og ville vide, om det var lukket....

Der er ikke andet for end at køre herinde efter de samme principper, jeg var nødt til at adoptere inde på VL - læs KUN anmeldelserne, intet andet. Ellers bliver man bare deprimeret.  Det tager al glæde fra hvad der skulle være en fornøjelig beskæftigelse.

cuddler, hvis der ikke skal mere til for at gøre dig "deprimeret" end at læse en tråd om VL, så er du nok en anelse mere sensitiv end det store brede flertal på Eroguide.. :idea:

Jeg ville ønske, du også havde forsøgt at forstå nogle af de pointer, der er blevet fremhævet i tråden her i stedet for blot at sidde og blive deprimeret :cool:

Når fx VarmePia skriver følgende:

"...Jeg kan godt forstå at mange handles her på EG går op i det røde felt når nogen af deres gamle plageånder fra VL pludselig går efter struben på dem her også. Der er jo rigtig mange som er blevet udelukket for de mest mærkelige ting i hvert fald ifølge de officielle forklaringer og som så har kunnet sidde og se sig jokket på og latterliggjort på den side uden mulighed for at kunne forsvare sig eller tage til genmæle....

For eget vedkommende har jeg i årevis kunnet følge med i de svinske skriverier og totalt tåbelige påstande der har været om mig UDEN at kunne forsvare mig.."

så er det da evident for os, der er i besiddelse af "forforståelsen", at hun benytter lejligheden til at ventilere den frustration, som hun pga. VL-censur gennem 10 år ikke har kunnet komme af med - nu hvor Eroguide har stillet en platform til rådighed, hvor hun og alle andre kan komme til orde!

Jeg ved ikke, hvordan du ville have det med at læse gentagne løgnehistorier om dig selv og det handle, du har valgt at bruge, uden at kunne replicere?!

Måske du er ligeglad - det er VarmePia så ikke, og det ville jeg personligt heller ikke selv være.

Når det så er sagt, er jeg da ret sikker på, at i og med VarmePia nu for første gang har haft lejlighed til at forklare sin side af sagen, så har hun også fået endeligt afreageret og derfor tror jeg heller ikke, du fremover vil se hende spinde en lang ende over VL-konflikter her på debatten.

Der er med andre ord efter min opfattelse tale om en "engangsforeteelse" fra hendes side lige som tilfældet er for flere andre handles.

Før eller siden vil debatten om fortidens "VL-konflikter" forstumme definitivt, fordi folk føler de har fået forklaret, hvad de havde på hjerte.

Det, du har oplevet i denne og andre VL-relaterede tråde, er en variant af Newtons 3. lov: "Aktion = Reaktion".. :cool::idea:

cuddler, måtte du få en fredfyldt søndag fri for tristhed, ærgrelse og depression :):wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...