Hop til indhold

Babydoll92 - Vejle (aldrig igen)

Featured Replies

Skrevet

Ærede EG! Først og fremmest tak for at have luret med uden en bruger i mange år og de gode anmeldelser! Har flittigt brugt siden til at finde ud af hvem der var et besøg værd! 
Desværre så opretter jeg min bruger fordi jeg igår var nede forbi denne pige - som på billederne ser yderst fin ud! 

link: https://annoncelight.dk/profile/Babydoll92

Jeg følte tiden var til at genbesøge det asiatiske “køkken”. Da ingen af de fortrukne var ledige tog jeg en for holdet og prøvede en pige jeg ikke kunne finde anmeldelser på. 

Stedet 8/10: dejlig diskret lejlighed i en opgang væk fra de store veje. Indenfor var det vel som så mange andre steder med en seng i et hjørne.

Pigen 7/10: Det er hende på billedet. Dog er de billeder enten blevet redigeret eller gamle og hun er noget mere rund end billederne giver udtryk for. 

Massagen 2/10: Massagen var under bedste forudsætninger dårlig. Jeg lå flere gange og trøstede mig selv med at sexen nok vil blive betydeligt bedre. Hun kan intet / meget meget få ord på engelsk. 

Den sjove del 0/10: Aldrig har jeg haft så dårlig en oplevelse ved en thai pige. Som i… den stakkels pige har på ingen måde lyst til det hun laver. Ingen pirren under massagen. Bevars… det sker. Da vi ligesom skulle til og igang, var det som at få et øko blow af en som aldrig havde haft en pik i munden før. Altså vi snakker kun spidsen af pikken, ingen bevægelse, hverken med mund eller hænder. Gummi røg på og hun forsøgte at sætte sig til at ride. Kunne se på hende at det overhovedet ikke var rart for hende da det lykkedes at på pikhovedet op. Fik hende om på ryggen, trykkede masser af ekstra glidecreme ud over både hende og mig selv og forsøgte langsomt at trænge op i hende. Hun lå og kiggede ned mod den ene skulder og forsøgte at skjule hendes ubehag. Spurgte flere gange om det var okay og forsøgte at få øjenkontakt med hende, i korte sekunder kiggede hun op og sagde “ok ok” og lukkede så øjnene og kiggede væk igen. Forsøgte at kærtegne hende og få hende lidt i stemning, men intet lykkedes. 
Da det gik “bedst” tror jeg måske tæt på halvdelen af lillemand som var kommet ind i varmen. 
Efter udløsning spurgte hun om jeg vil have lidt ekstra massage og tænkte at det multicum vi havde aftalt på sms måtte blive en hånder eller BJ. For jeg følte virkelig at hun ikke var der af fri vilje. 
Da jeg så hentydede at hun da kunne spille den af på mig mente hun at hun skulle have 200 ekstra for at jeg måtte komme igen - selvom vi havde aftalt dette på sms. 

Alt i alt: nok den dårligste oplevelse jeg har haft med en thai. Og har ellers været flittig bruger og gæst hos mange af de søde piger. 

Havde simpelthen så ondt i ryggen efter den massage og gik ud af lejligheden med en følelse af at jeg nærmest havde indvilget i at hun begik overgreb på sig selv ved at have sex med undertegnet. Det var i det øjeblik jeg besluttede at det var tid til at jeg selv måtte oprette en bruger. For den oplevelse ønsker jeg ikke andre udsættes for og spilder penge på. 

Endnu engang - tak for alle de super anmeldelser og råd I kommer med! De er guld værd! 

Skrevet

Velkommen til, og mange tak for din anmeldelse. Personligt havde jeg sgu nok taget mit tøj og skredet hvis jeg havde den mindste mistanke om at pigen ikke gjorde det frivilligt, men kan forestille mig det er svært når man står i situationen. 7/9/13 har jeg ikke haft den fornemmelse endnu med nogen.

Skrevet

Sjov som oplevelse kan være forskellige. Der er en del om hende bl a ved søgning på annonceid

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=301941&search_and_or=or

Jeg er nu altid gået glad derfra, ved en time ingen problem at sexe 2 gange uden ekstra betaling. Hun tager velvilligt imod i alle stillinger. Billeder er nye og retvisende, ikke længe siden jeg var der. Men det er ikke GFE hun leverer hvilken heller ikke er normalt hos en Thai. 

Trist du havde en dårlig oplevelse. Måske kemien og forventninger ikke passede sammen.  

Skrevet

Den nuværende Thai-GP på Babydoll92 profilen - er ikke den sammen som havde annoncen for noget tid tilbage - vel ca. 2-3 mdr. ! 
Den "oprindelige" Cherry Big Boob - fik som regel OK anmeldelser... Jeg nåede desværre ikke forbi ved Cherry Big Boob - men håber på hun måske kommer igen :P

Skrevet
Tranporter skrev, for 2 timer siden:

Den "oprindelige" Cherry Big Boob - fik som regel OK anmeldelser..

I starten - da hun var sammen med S i Vejle var hun vældig sød - og gav en særdeles god service. Da hun flyttede til andet sted i byen, var det ligesom gassen gik af hende. Efter 2 dårlige besøg droppede jeg hende. Hun har senere været rundt her på Fyn, for så at vende tilbage til Jylland.  Ved ikke hvad der er sket med hende, men nok desværre kørt helt træt og flad. Tragisk eksempel.  Er ret sikker på, at det er den samme pige - selvom tatoveringerne ikke er synlige.

Skrevet
Tranporter skrev, for 5 timer siden:

Den nuværende Thai-GP på Babydoll92 profilen - er ikke den sammen som havde annoncen for noget tid tilbage - vel ca. 2-3 mdr. ! 
Den "oprindelige" Cherry Big Boob - fik som regel OK anmeldelser... Jeg nåede desværre ikke forbi ved Cherry Big Boob - men håber på hun måske kommer igen :P

Jeg besøgte hende for 3 mdr siden og der havde profilen Babydoll92 de samme billeder på som i dag, og de billeder stemte 100% overens med dén pige jeg mødte, nogle af dem er endda taget i det rum hvor jeg tilbragte tid med hende.

Skrevet
Tranporter skrev, for 7 timer siden:

Det er samme person, for mig var  hun til et suverænt 10 tal 4 år siden,  det er så siden gået ned af bakke til en middel oplevelse,

En sød lille pige men hun trænger vist til rekreation efter hun vel har haft 5-6000 besøg over de seneste 4 år og har vel kneppet med utallige mænd

Skrevet

Tja, hvis hun er blevet kneppet af 5-6000 mænd, så må hun være godt brugt og burde give sig selv et sabat-år på Maldiverne ;)

Skrevet
Tranporter skrev, for 14 timer siden:

Jo det er fuldstændig samme pige som var med S og Ice i den 2 etagers thai massage lejlighed i en mindre gade i Vejle. Jeg er kommet der fra starten. Og kommer ved hende endnu i ny og næ.

Skrevet

Ja, har også været med fra starten, hvor Lisa også var på stedet. Der var gang i cherry i gamle dage, men har ikke haft fornøjelsen i nyere tid.

Lurik, hvad er din erfaring med Mutter i lejligheden ? Har hørt forskellige beretninger, godt og mindre godt….

Skrevet
Del7100 skrev, den 14.11.2022 at 22:57:

Lurik, hvad er din erfaring med Mutter i lejligheden ? Har hørt forskellige beretninger, godt og mindre godt….

Jeg har kun prøvet mutter een gang og det er efterhånden noget tid siden, så at komme med en anbefaling nu her ville være forkert. Men som jeg husker min oplevelse fik jeg absolut hvad jeg kom efter men er nok mere til de lidt yngre piger der er lidt mere stramme i huden. Men hun er en absolut pæn dame der holder sig pænt. 

Skrevet
Del7100 skrev, den 14.11.2022 at 22:57:

Ja, har også været med fra starten, hvor Lisa også var på stedet. Der var gang i cherry i gamle dage, men har ikke haft fornøjelsen i nyere tid.

Har I link til mutter?

Skrevet

God præference… Hun har ikke annonceret her på det sidste..

Skrevet

Nu er der er ny BabyDoll  på denne annonce. Kalder sig Small Lady. Nogen der har mødt hende?

Skrevet

Det er samme pige!

• 1 month later...
Skrevet

I am small Thai girl, er igen i Vejle, tror hun snart skal visiteres igen, nogen der har været forbi?

Skrevet

Mon jeg møder den lækre storbrystede thai der er på annoncen idag 8. Januar? Mon hun knepper uden gummi?

Skrevet
sejer skrev, for 3 timer siden:

Mon jeg møder den lækre storbrystede thai der er på annoncen idag 8. Januar? Mon hun knepper uden gummi?

Det gør du og det gør hun ikke.

Redigeret af Max Power

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.