Hop til indhold
Madame Illona

Til alle “Glædespiger” Er I blevet krænket idag ?…

Recommended Posts

Jeg er tilbageholdende med at sige at jeg føler mig "krænket", da ordet pga den nuværende samfundsdebat er meget ladet. Men jeg kender godt til de problemer du fortæller om.

99% af mine gæster er søde, venlige, har respekt for mig og samtaler undervejs i vores seance for at sikre at alle er enige om det der foregår og at det føles godt. Det kan tælles på én hånd hvor mange decideret ubehagelige oplevelser jeg har haft i min tid i sexbranchen - det er nok ca det samme antal ubehagelige oplevelser jeg har haft på de ti år jeg har været i branchen (on/off) som jeg havde på en måned da jeg arbejdede i hjemmeplejen. Det sætter tingene lidt i perspektiv. Så overordnet set er jeg meget tilfreds med de mænd som køber seksuelle ydelser (af mig).

Når det er sagt, så oplever jeg af og til at folk prøver på at se om de kan få mere for pengene end der er aftalt. Jeg er ret tydelig i min annonce og henviser også til at man hellere skal spørge ind en gang for meget end en gang for lidt. Og jeg oplever også at det kan være svært at sige fra når der er betalt og man mærker en forventning fra den anden.

Selvom man ønsker at give god service og en dejlig oplevelse til alle, så er det ikke til at komme uden om at vores hverv har meget med kemi at gøre. Og det fungerer bedre når man har god kemi og en eller anden form for gensidig sympati for hinanden. Når det så bare ikke klikker, eller der er et eller andet helt skævt ved det møde mellem to mennesker, så er det klart at man ikke har lyst til at give lige så meget af sig selv som man har med andre. Og dér kan det være svært at sige fra. Det er en stadig øvelse for mig at sætte tydelige grænser og mærke med mig selv om det der foregår er ok og så sige fra så godt jeg kan. Og tilgive mig selv når jeg enten ikke får mærket mine grænser ordentligt eller bare ikke er i stand til at sige fra i situationen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...