Hop til indhold
Young Punter

Sophia - en bizar oplevelse

Recommended Posts

Lad os starte ud med det positive: der er et 1:1 forhold mellem billeder på Sophias profil og virkelighedens Sophia. 

Dialogen forud for mødet gled godt og helt uden vanskeligheder. 

Problemerne startede da jeg stod ved døren til hendes opgang. Her oplyser hun pludseligt, at hun kun er aktiv (i strid med hun tidligere havde oplyst). Jeg er ved at aflyse, men bliver lokket af liderlighed og en lovning om at vi ville finde en løsning. 
 

Hun er utroligt sød og flirtende - lige til pengene har skiftet hænder. Hun smider sig så på sengen og forventer at jeg sutter hende. Jeg spørger til muligheden for at blive suttet eller en 69’er, hvortil hun svarer at hun kun er aktiv. Ikke engang en håndtrold kan det blive til.

Jeg begynder at sutte hende (et eller andet skal jeg have for min surt opsparede og inflationsramte lønkroner). Jeg har dårligt fået hende i munden, før hun modtager den første besked. Hun griber telefonen og begynder at besvare beskeden. 

Over de næste 30 minutter får hun besvaret yderligere 5/6 beskeder. Jeg får at vide at tiden er gået og bliver lukket ud ige , uden at hun overhovedet har rørt mig. 
 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter.den.store

Tak for anmeldelsen/advarslen.. Det var bestemt ikke i orden 

Du må op på hesten igen, der er heldigvis mange søde ts piger der giver en langt bedre oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Young Punter skrev, for 3 timer siden:

Her oplyser hun pludseligt, at hun kun er aktiv

Øhhhh ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annenym

Jeg har gjort mig til vane, at aflæse pigernes ansigtsudtryk, når de åbner døren. Hvis jeg kan se, at de er skuffede over mig (udseende, alder må det typisk være), siger jeg pænt farvel igen. En dårlig start leder aldrig til noget godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Young Punter skrev, den 9/11/2022 at 08:30:

Lad os starte ud med det positive: der er et 1:1 forhold mellem billeder på Sophias profil og virkelighedens Sophia. 

Dialogen forud for mødet gled godt og helt uden vanskeligheder. 

Problemerne startede da jeg stod ved døren til hendes opgang. Her oplyser hun pludseligt, at hun kun er aktiv (i strid med hun tidligere havde oplyst). Jeg er ved at aflyse, men bliver lokket af liderlighed og en lovning om at vi ville finde en løsning. 
 

Hun er utroligt sød og flirtende - lige til pengene har skiftet hænder. Hun smider sig så på sengen og forventer at jeg sutter hende. Jeg spørger til muligheden for at blive suttet eller en 69’er, hvortil hun svarer at hun kun er aktiv. Ikke engang en håndtrold kan det blive til.

Jeg begynder at sutte hende (et eller andet skal jeg have for min surt opsparede og inflationsramte lønkroner). Jeg har dårligt fået hende i munden, før hun modtager den første besked. Hun griber telefonen og begynder at besvare beskeden. 

Over de næste 30 minutter får hun besvaret yderligere 5/6 beskeder. Jeg får at vide at tiden er gået og bliver lukket ud ige , uden at hun overhovedet har rørt mig. 
 

 

 

havde I ikke skrevet sammen inden og hørt pm aktiv og passiv? Ved godt mange siger de er begge og når der så skal leges er de helst aktive da det er nemmest for dem...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...