Hop til indhold
Bramfri

"Din" - Det er hendes overskrift

Recommended Posts

Jeg benytter mig aldrig af denne del af EroGuide, men... Jeg er faldet over denne tøs. Hun er en drøm. Jeg har sendt hende en beskrivende fantasi (og krydret den med en god pris), som jeg håber vil kunne vække hendes begær - men jeg kan kun forstille mig, at hun er ved at drukne i henvendelser. Så jeg må væbne mig med tålmodighed - selv om at det kan være svært.

Men grunden til at jeg skriver... jeg ved godt at det er et langskud, men er der en herinde som har nogen former for kendskab til hvem, den geniale mand hun nu på fredag skal mødes med er? Han lyder som my-kind-of-guy og jeg vil meget gerne træffe ham - så han kan lære mig at spille poker.

Link: https://annoncelight.dk/showad/356211

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bramfri skrev, for 22 minutter siden:er faldet over denne tøs. Hun er en drøm. Jeg har sendt hende en beskrivende fantasi (og krydret den med en god pris), som jeg håber vil kunne vække hendes begær - men jeg kan kun forstille mig, at hun er ved at drukne i henvendelser. Så jeg må væbne mig med tålmodighed - selv om at det kan være svært.

Men grunden til at jeg skriver... jeg ved godt at det er et langskud, men er der en herinde som har nogen former for kendskab til hvem, den geniale mand hun nu på fredag skal mødes med er? Han lyder som my-kind-of-guy og jeg vil meget gerne træffe ham - så han kan lære mig at spille poker.

Link: https://annoncelight.dk/showad/356211

Jeg tænker det er en mand, er der nogle der har haft en telefon samtale med hinde? 
At hun evt vil gøre det for 5 kr og på fredag 15.000 kr hmm 

Fisk efter hinde tlf nr og høre hinde stemme, ellers sidder der nok en mand bag den annonce, ses hinde billeder et andet sted på nette? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Husk nogen måske har budt 10kr. 
Meget praktisk ikke at have en prisliste. Og hele tiden kunne presse prisen op ved at sige en anden har budt mere. 
Lad mig gætte der er forudbetaling inden “hun” vil køre hjemmefra. 
Pas på dig selv. Og dine penge. 
15.000kr blot er eksempel. Så andre byder lige så højt …??!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 17 minutter siden:

Jeg tænker det er en mand, er der nogle der har haft en telefon samtale med hinde? 
At hun evt vil gøre det for 5 kr og på fredag 15.000 kr hmm 

Fisk efter hinde tlf nr og høre hinde stemme, ellers sidder der nok en mand bag den annonce, ses hinde billeder et andet sted på nette? 

De 5 skal ikke tages bogstaveligt - det er en del af legen. En måde at sige "hvis du gør dig umage, så er det ikke pengene som skal skælde os fra hinanden". Jeg kan selvfølgelig ikke sige, at det ikke er en mand som står bag - men hvis det er en rigtig kvinde, så leger hun ikke efter de gængse regler.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tvivler nu stærkt på, at dette er ægte. Hendes planlagte aftale på fredag lyder jo helt vanvittig (et kosteskaft i røven??). Tror I skal drømme videre, gutter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vasker hun gulv med et kosteskaft i numsen? Så kan Tvshops reklamer med at få rødvin og olie væk med en tryllemoppe da godt pakke sammen.

Hvis det er rigtigt det der står i den tekst så vil jeg ønske god poker aften til den heldige mand +venner!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis noget lYder for godt til at være sandt er det for det meste fordi, at det er hvad det er : for godt til st være sandt.

men man skal selvfølgelig give sig selv muligheden for at være heldig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er mest rystet over det billede hvor hun har en tallerken på ryggen. Nutella mad, chilinødder, tegnefilm og cola? Kæft det er taberagtigt. Ihvertfald tættere på 5 kr end 15.000,- Bare min mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder i min optik som et meget tvivlsomt lotteri med uendeligt mange ubekendte i ligningen.....helt enig i billedernes meget usexede udtryk...totalt turnoff..virkelig ikke noget der på nogen måde tænder mig...... Tror jeg ville holde mig langt væk fra dette yderst tvivlsomme setup....lugter langt væk!:twisted:

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 2 timer siden:

Jeg er mest rystet over det billede hvor hun har en tallerken på ryggen. Nutella mad, chilinødder, tegnefilm og cola? Kæft det er taberagtigt. Ihvertfald tættere på 5 kr end 15.000,- Bare min mening.

Ej der er da også lidt ost:ph34r::lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har undertegnede fået en aftale med den "mystiske kvinde". Ud fra hendes evner på skrift, så vil jeg gå så vidt og kalde hende en begavede sjæl. Hun er heller ikke en traditionel luder som inviterer indenfor, for at få råd til varmeregningen eller den smarte håndtaske - hun er i hvert fald meget fortørnet over, hvordan et utal af fantasiløse mænd tilsyneladende blot har skrevet "kom og knep mig (adresse, tidspunkt og et beløb)" og så i ramme alvor har forventet at hun stod klar - "men der skal måske ikke mere til, for at komme i lag med en kvinde, som driver det som hendes rigtige erhverv?" som hun spurte mig. Men det kunne jeg ikke svare på - jeg gør mig altid umage. 

Kald mig bare naiv, men jeg er af den opfattelse, at den uartige kvinde som nu har indvilliget i at sælge sig til mig (uden forudbetaling), at hun slet ikke gør det for pengene. Det er en fantasi/leg for hende. Det er ikke så meget pengene, men mere den beskrevet fantasi som køber hende. Man skal jo huske, at en kvinde også kan have et behov og en lyst til sex. Det kan måske forvirre nogen, men hvis du aldrig har oplevede en kvinde som kun har lyst til sex eller måske er du blevet så vant til denne købmandsverden, at du helt har glemt, at en kvindes fisse kan blive våd, uden at du først skal putte en mønt i automaten. Så syntes jeg, at du skal prøve at snuse lidt rundt på noget som vi voksne kalder "Fetlifte". Er der luder derinde? Bestemt, men der er og de andre kvinder. 

Så kald mig bare naiv, men jeg glæder mig i hvert fald til på Søndag.

Du skal huske, at de seksuelt kedeligste piger som regel er dem, der tager penge for det - men de er også de nemmeste at komme i seng med, så det opvejer for den kedelig sex, hvis du spørg mig... Det skal der nok være en enkel eller to GP´er som kan blive fornærmet over at læse. Men inden tøsen påbegynder sit hidsige modsvar, så skal tøsen huske på, at tøsen ikke ved hvem jeg er - måske har jeg allerede være hos dig. Men uanset hvad, så er jeg aldrig længer væk end et høfligt opkald/besked og et for mig ubetydeligt pengebeløb. Og så ligger du pludselig på alle fire foran mig og spreder dine ben, så jeg med et lumsk smil på læben kan bruge dig; velvidende at du ikke ved hvem jeg er, men jeg ved hvem du er.   

Fortsat god dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sentinel skrev, den 11.11.2022 at 04:18:

Jamen spændende at høre hvad det hele ender ud med - God fornøjelse hvis i får gennemført :)

Det er ikke bare at tage tegnebogen frem og så tager hun trusserne af - ligesom visse andre. Men jeg kan nu dagen derpå afsløre, at hun er en oplevelse, hvor jeg godt kan anbefale, at man gør en ekstra indsats - hvis man har den slags evner.

Held og lykke derude. Det er i hvert fald ikke den sidste fantasi som jeg deler med hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...