Hop til indhold
Hotman1970

New polish Girl Julia - Randers

Recommended Posts

Hej Dc0306. 

Ja jeg besøgte hende, da jeg gerne ville have en time for kr. 1000. Da jeg kom på adressen i Randers, mødte jeg en kvinde der var 15 kg. plus billederne i annoncen. Hun spurgte om jeg ville have hendes veninde med for et mindre beløb. Jeg håbede på en slank veninde og sagde ja tak. 

Jeg blev lagt på sengen og fik en dejlig dobbelt massage. Begge piger var søde og vi havde en fin time sammen, hvor der også blev snakket og grint.

Træls med billeder som ikke passer på pigen, men det blev nu en rigtig god oplevelse alligevel.

Mvh. Hotman

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Ungfyr85@Ungfyr85 Veninden var slankere mørkhåret og virkede pænt liderlig. Den blonde var mere tilbageholdende.

@hev@hev hun havde et tilbud på annoncen i sidste uge. Måske fordi der er lidt stille for tiden. Det fik hevet mig ind i hulen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hotman1970 skrev, den 18.11.2022 at 14:55:

@Ungfyr85@Ungfyr85 Veninden var slankere mørkhåret og virkede pænt liderlig. Den blonde var mere tilbageholdende.

"Always two, there are. No more. No less. A Master and an apprentice." — Master Yoda

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg måtte prøve en ny pige, så jeg aftalte megafransk med Julianna. Ja, hun er kraftigere end på billederne, sød dame, let forståelig på engelsk, nem at træffe aftale med på sms. Fin oplevelse. Hun var smilende og i godt humør.

Redigeret af fila

Del dette indlæg


Link til indlæg
JanRanders skrev, for 14 timer siden:

Hvordan er hendes megafransk? 

Det var hurtige bevægelser men ok, hun tager det hele i munden. Jeg skal derud igen nu hun er i byen. Måske jeg beder hende om at gøre det langsommere men det er jo smag og behag. Jeg slapper nok også selv mere af når det ikke er første gang med hende. Stedet er fint hvis det er samme sted som sidst. Badeværelse med sæbe og håndklæde er lige ved soveværelset. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fila skrev, den 25.1.2023 at 10:24:

Det var hurtige bevægelser men ok, hun tager det hele i munden. Jeg skal derud igen nu hun er i byen. Måske jeg beder hende om at gøre det langsommere men det er jo smag og behag. Jeg slapper nok også selv mere af når det ikke er første gang med hende. Stedet er fint hvis det er samme sted som sidst. Badeværelse med sæbe og håndklæde er lige ved soveværelset. 

Hat fået adressen af hende. Det er tæt på vi er naboer, så springer lige over at besøge hende. Kender desværre en af naboerne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JanRanders skrev, den 26.1.2023 at 21:11:

Hat fået adressen af hende. Det er tæt på vi er naboer, så springer lige over at besøge hende. Kender desværre en af naboerne :D

Hvor er vi ca, og er det hus eller lejlighed?

Bor nemlig selv i 8960, men gad godt møde hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...