Hop til indhold
Guest amatør

Intet svar

Recommended Posts

Guest amatør

Jeg har læst en del posts de seneste måneder fra mænd som klager over at en GP aldrig svarer dem, mens andre tilsyneladende ikke har noget problem med at få en aftale.

Nu vil jeg ikke bruge energi på at "gætte" på de mange grunde til at dette forekommer, men vil bare kommentere at det er vel ikke sådan at en GP er forpligtet til at modtage alle? Det er vel suverænt deres valg hvem de har lyst til at mødes med? Og er ikke forpligtet til at forklare sig på nogen måde?

Jeg har aldrig følt mig stødt de gange det er sket for mig, og jeg har sjældent skrevet selv anden gang, men bare rykket videre.

Mvh 

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, for 34 minutter siden:

Det er vel suverænt deres valg hvem de har lyst til at mødes med? Og er ikke forpligtet til at forklare sig på nogen måde?

Enig, og når man tænker på, at nogle piger får rigtig mange sms’er dagligt, hvoraf en del enten er ukonkrete eller lægger op til dialog, så er det måske forståeligt nok, at ikke alle får svar. Enten fordi pigen ikke anser det for sandsynligt, at hendes svar fører til en aftale, eller fordi der er gået lang tid, siden hun modtog SMS’en og derfor ikke vil svare pga diskretionshensyn.

amatør skrev, for 38 minutter siden:

Jeg har aldrig følt mig stødt de gange det er sket for mig, og jeg har sjældent skrevet selv anden gang, men bare rykket videre.

Enig igen. Men derfor kan man jo godt være lidt ærgerlig over, at det ikke blev til noget med hende, som man egentlig havde udset sig.

Generelt er pigerne flinke til at svare, men ønsker man en aftale med kort varsel, er risikoen for intet svar større. Hvilket jo er forståeligt nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Jeg har en lille bog der hedder: Broken Windows, broken business 

Den handler om manglende kundeservice, der resulterer i manglende kunder.

Gå videre, det løser sig selv når kunderne forsvinder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
moden libertiner skrev, for 41 minutter siden:

Jeg har en lille bog der hedder: Broken Windows, broken business 

Den handler om manglende kundeservice, der resulterer i manglende kunder.

Gå videre, det løser sig selv når kunderne forsvinder.

 

Nu er det jo så ikke sikkert kunderne forsvinder. 
De fleste får så mange henvendelser, at sortering er nødvendigt. 
Og nogen henvendelser virker bare fra start af useriøse. Personligt sætter jeg en ære i at svare alle, også selv om det bliver et hurtigt nej, eller desvære ikke. Tager ikke lang tid lige at vise din besked er modtaget, men har ikke tid. Men kunderne glemmer også. Nogen gange hvem de allerede har ødelagt deres chancer hos. Nu har jeg en ekstra mulighed for kontakt på min hjemmeside. Primært fordi jeg bruger mail og nogen mail bliver markeret som farlige. De mails svarer jeg ikke på også kan de kunder der ikke får svar kontakte mig på andre måder. 
Men på hjemmesiden får jeg også af og til henvendelser fra mænd der har haft en aftale de ikke er dukket op til, er blevet blokeret og måneder efter har glemt alt om det. De undrer sig over manglende svar. Men har fuldt ud selv været skyld i det. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, 1 time siden:

Jeg har en lille bog der hedder: Broken Windows, broken business 

Den handler om manglende kundeservice, der resulterer i manglende kunder.

Gå videre, det løser sig selv når kunderne forsvinder.

 

Kunder er det nok af -derfor kan man tillade sig næsten, hvad som helst, og det gør de så også "ikke at svare";-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Sweetmilf  og Liv

Fuldstændig enig med jer, jeg er på flere datingsider og SMS eller mail eller henvendelser der skriver Hej bliver ignoreret uden svar :-)

Der er andre henvendelser der ligeledes går i skraldespanden hvis man kan se at de ikke har læst annoncen eller forholder sig til det man søger :-) 

Og omvendt hvis en GP ikke svarer så går jeg da videre til den næste. Jeg har heldigvis ikke været ude for at måtte vende om i døren, men kan da se af nogle tråde her at d'herrer burde have tænkt med det hoved der sidder i forlængelse af rygraden opad. :-) 

Men det er da også opløftende at der er kunder nok til jer skønne kvinder :-) 

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
moden libertiner skrev, for 44 minutter siden:

Sweetmilf  og Liv

Fuldstændig enig med jer, jeg er på flere datingsider og SMS eller mail eller henvendelser der skriver Hej bliver ignoreret uden svar :-)

Der er andre henvendelser der ligeledes går i skraldespanden hvis man kan se at de ikke har læst annoncen eller forholder sig til det man søger :-) 

Og omvendt hvis en GP ikke svarer så går jeg da videre til den næste. Jeg har heldigvis ikke været ude for at måtte vende om i døren, men kan da se af nogle tråde her at d'herrer burde have tænkt med det hoved der sidder i forlængelse af rygraden opad. :-) 

Men det er da også opløftende at der er kunder nok til jer skønne kvinder :-) 

Det var så en vild drejning du lavet der. Først mener du vi ødelægger vores forretning ved ikke at svare. Og bagefter indrømmer du, at du selv putter henvendelser direkte i skraldespanden. Men dejligt vi tilsyneladende i bund og grund er enige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Kære Sweet

Jeg har måske udtrykt mig mindre forståeligt :-)

Hvis man henvender sig ordentligt og ikke får svar er 'leverandøren' i gang med at ødelægge sin forretning.

På den anden side hvis kunden ikke kan finde ud af at henvende sig på en fornuftig måde, så er det da OK ikke at svare, der ville formentlig ikke blive et samhandelsforhold alligevel.

Så min pointe er at  hvis man driver en forretning så forsøger man at behandle kunderne ordentligt. Man man skal ikke modtage kunder for enhver pris. Hvis der ikke er kunder på fornuftige vilkår må man lukke.

Men den lille bog beskrev virksomheder der ikke kunde finde ud af at behandle deres kunder ordentligt, store virksomheder, meget store virksomheder.

Hvorfor er der feks ikke noget der hedder Kodak mere ? De kunne ikke følge med tiden og servicere deres kunder ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...