Hop til indhold
Guest The spoon

Mange tilstede, primært Thai

Recommended Posts

Guest The spoon

Afledt af en anden tråd om kø på bagtrappen, så må jeg indrømme at jeg er ligeglad med at mødes med en anden kunde på vej ind/ud, vi er begge i samme båd og begge MEGET interesseret i at bevare diskretionen. 
Men når man besøger en Thai klinik, så er det ikke sjældent at der er flere veninder ( som ikke umildbart arbejder der ) tilstede for at snakke eller spise;), hvilket er en meget stor fornøjelse for Thaier. Det må jeg så indrømme, at den ene gang det er sket ( har hørt fra mange at det sker ofte ) der var jeg lidt bekymret, for hvad snakker de om bagefter, hvem snakker de efterfølgende med, og værst af alt, tænk hvis man løb ind i en man kendte, der er ønsket om diskretion jo ikke lige store. Det ville jeg være lidt bekymret for.

Det kan være at nogen af de “garvede” i Thai miljøet kan give mig lidt ro, og komme med nogle beroligende ord, eller skræmme mig fra vid og sans med de skinbarlige sandheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Absolut ingen grund til at være tryg ved det. De snakker og sludre på kryds og tværs. Så hvis du kender nogen fra thaimiljøet som du ikke ønsker skal vide noget - så undgå de steder hvor pigerne holder kortklub og madklub. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The spoon skrev, for 14 minutter siden:

eller skræmme mig fra vid og sans med de skinbarlige sandheder.

Skræmme er nok lidt stærkt sagt, men de udveksler oplysninger. Enkelte udveksler også klip fra deres overvågningskameraer. 
Jeg har flere gange oplevet en thai vide noget, som hun absolut kun kan vide fordi en veninde har fortalt om det. De udveksler telefonnumre så de ved om ny kunde er dum, sød, lugter godt kan lide dette og hint. Der står meget mere end blot dit navn ved dit nummer i deres kontaktliste på telefonen. Derfor vil nogle få kunder også opleve at de aldrig får svar på SMS fra pigerne. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Og hvad er det vi gør her ? Fuldstændig det samme :-) 

Hvis du ikke vil have andre ved hvad du laver så lav det i enrum, med slukket PC, mobiltelefon, nedrullede gardiner og slukket lys.

Eller stå ved at du er en liderlig, nogle gange pervers mand der går på bordel. Løft hovedet, kig folk i øjnene og smil.

Kan du ikke stå ved det du laver så er det formentligt kriminelt. :-) 

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

PS Det ville da være fedt hvis de spredte rygtet at jeg er vildt god til at slikke fisse , så når jeg møder en ny som JEG ikke kender så bliver jeg taget imod med kys og vidt spredte ben :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 4 minutter siden:

PS Det ville da være fedt hvis de spredte rygtet at jeg er vildt god til at slikke fisse , så når jeg møder en ny som JEG ikke kender så bliver jeg taget imod med kys og vidt spredte ben :-) 

Ja hvis du erB)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Ellers ville de jo ikke sprede rygtet og benene :-) 

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 27 minutter siden:

hvis de spredte rygtet at jeg er vildt god

Det gør de også. Det er ikke kun negative ting de deler :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun gode erfaringer med thaier på besøg -hvor jeg har været kunde/gæst -for en del år siden -kom jeg nærmest fast til massage og sex -Mutter havde altid 1-2-3 faste piger der arbejde/boede der -og så var det dem der kom på besøg... De lavede meget mad -og jeg blev inviterede til at spise med dem -det var vældigt hyggeligt -og de var meget venlige -og interesseret i at høre om mit liv -hvad jeg lavede osv... -nogen gange spurgte en af gæsterne om de ikke måtte give mig massage -eller mutter spurgte mig om jeg ville havde noget i mod det blev en anden end hende -hvilket jeg synes var rigtig interessant -det var en fin tid -og forgik over et par år -og jeg lærte mange nye at kende, som ikke arbejde med massage til daglig nogen var gift -og manden havde afleveret dem, og var kørt på indkøb i tyskland i mens de besøgte mutter og pigerne der var der... Mutter var ret jaloux -så nogen gange kom hun brasende ind i mens vi var i gang -og sagde et eller andet ævl på thai -men gik igen -nå hun lige havde set, hvad vi lavede.... -det var ret kinky for mig -men også komisk -efterhånden ventede jeg hun kom ind, så jeg fortalte pigen, at mutter nok kom lige om lidt -og ganske rigtig -så kom hun ind -ævlede løs og gik igen...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det thai sted jeg kommer mest er der ofte andre kvinder på besøg. Det  betyder at jeg ofte får en 4 hånds massage, mens de taler sammen. Det der følger efter er de også ofte 2 om og samtalen fortsætter.

Hvis man kan ignorere deres samtale og bare nyde det, så får man meget mere uden at det koster ekstra.

Nogle gange er det som om de konkurrere om hvem der er bedst ved mig.

Jeg klager ikke, men nyder det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...