Hop til indhold
Klaphatte

FIRST TIME HERNING, Best Blowjob, Horny pussy, GFE

Recommended Posts

Klaphatte skrev, for 4 timer siden:

Link: https://annoncelight.dk/showad/354343

Hvilken oplevelse!

Bliver taget godt imod i frækt lingeri.

Servicen er i top. Hun er flot, tynd og virkelig fræk.

Priserne er desuden også yderst attraktive.

Sikker gentagelse herfra, selvom første møde umuligt kan blive bedre.

Er det en reklame eller en anmeldelse.  Hvor er hun ca i herning. Og er det hende på de bileder. For jeg ser to meget forskelige piger på de billeder i profilen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
elwis skrev, for 10 timer siden:

Er det en reklame eller en anmeldelse.  Hvor er hun ca i herning. Og er det hende på de bileder. For jeg ser to meget forskelige piger på de billeder i profilen. 

Skal det være ELLER? Kan det ikke være reklame OG anmeldelse.

15 km syd for Herning.

Det er ikke hende på billederne, men hun er kønnere end pigen på billederne. En væsentlig detalje, som jeg burde have skrevet i indlægget. Men tiden var knap og jeg prioriterede at få felten god anmeldelse af en god. Beklager.

Desuden er hun fra Colombia og ikke Italien. Fyr et par spanske gloser af og se hendes reaktion ;)

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar.  Til dem der ikke ved det. Så kan man click på navnet. Og så kommer der tit flere billeder. Og her er det to forskelige piger. Der er billeder af.  Men jeg springer over.

 

for mig betyder det næsten 80% om en anmeldelse fortæller om det er fake billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...