Hop til indhold
kusse88

Super godt knal Leslie fra hedensted

Recommended Posts

Efter mit første besøg hos Leslie (men bestemt ikke mit sidste) er hun så sød, som man kunne drømme om og er involveret i det meste, man kan finde på. Jeg kan varmt anbefale et besøg hos hende.

Hun er alle pengene være.

ægte oplevelse af sex med kæresten.

Hun har en super sexet krop.

Hun er super sød og elsker at gøre dine tanker til virkelighed.

https://annoncelight.dk/showad/355691

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @kusse88

Hvis du besøger hende igen, så advar hende lige om at hendes billeder tilsyneladende bruges af en masse andre rundt omkring, bla. en trans i Barcelona. Det er næsten ærgerligt, når du nu har gjort et stykke arbejde for at lave en reel anmeldelse ;)

https://www.top-transex.com/model/ts-scarlett/

Link til søgning på Yandex

Mvh Mr72

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kusse88 skrev, for 6 minutter siden:

-_- det vil være, fordi det er nyt i danmark, og det er første uge med premiere i Hedenstedt

Jo, men det sjove er at begge anmeldelser er skrevet af nyoprettede profiler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, Lige nu:

Sí, pero lo curioso es que ambas reseñas las escriben perfiles recién creados.

Mener du, at jeg ikke har ret til at være ny bruger og have min første anmeldelsesoplevelse med hende? <_<

min eneste hensigt var, at hun kan se en fremtid med arbejde her for at kunne besøge hende mange gange mere :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
kusse88 skrev, for 3 minutter siden:

Mener du, at jeg ikke har ret til at være ny bruger og have min første anmeldelsesoplevelse med hende? <_<

min eneste hensigt var, at hun kan se en fremtid med arbejde her for at kunne besøge hende mange gange mere :x

Haha. Der afslørede du lige dig selv. Hvorfor skulle du lige have det jeg skrev oversat til et fremmed sprog?

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt nok. Men er det her, man skulle tage en for holdet?

Jeg er lidt betænkelig ved at besøge en 'vampire'. Men jeg burde modsat også qua min forøgede kropsmasse have blod nok til at overleve det.

Jeg foretrækker alligevel oplevelse med damer frem for dahmer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 5 timer siden:

Haha. Der afslørede du lige dig selv. Hvorfor skulle du lige have det jeg skrev oversat til et fremmed sprog?

Jeg er dansk og bor tæt på den unge dame. Derfor tog jeg til hende. Så du kan bare fuck af med dit pis og lade os nye bruger komme til så hun ikke skal fuck jer gamle røvhuller hele tiden. 

Jeg er danks og har Kastreret flere grise end du har spist ærter

Del dette indlæg


Link til indlæg
kusse88 skrev, for 6 timer siden:

Jeg er dansk og bor tæt på den unge dame. Derfor tog jeg til hende. Så du kan bare fuck af med dit pis og lade os nye bruger komme til så hun ikke skal fuck jer gamle røvhuller hele tiden. 

Jeg er danks og har Kastreret flere grise end du har spist ærter

danks? Hvad er det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...