kusse88 9 Skrevet 4. November, 2022 Efter mit første besøg hos Leslie (men bestemt ikke mit sidste) er hun så sød, som man kunne drømme om og er involveret i det meste, man kan finde på. Jeg kan varmt anbefale et besøg hos hende. Hun er alle pengene være. ægte oplevelse af sex med kæresten. Hun har en super sexet krop. Hun er super sød og elsker at gøre dine tanker til virkelighed. https://annoncelight.dk/showad/355691 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamr 22 Skrevet 4. November, 2022 Jeg kender ingen mænd, der ville beskrive et besøg på den måde - ligner mere en fake reklame 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister72 127 Skrevet 4. November, 2022 Hej @kusse88 Hvis du besøger hende igen, så advar hende lige om at hendes billeder tilsyneladende bruges af en masse andre rundt omkring, bla. en trans i Barcelona. Det er næsten ærgerligt, når du nu har gjort et stykke arbejde for at lave en reel anmeldelse https://www.top-transex.com/model/ts-scarlett/ Link til søgning på Yandex Mvh Mr72 1 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kusse88 9 Skrevet 4. November, 2022 Tak for info jeg har sagt det til hende nu. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 256 Skrevet 5. November, 2022 Skønt med en velskrevet anmeldelse af en nyoprettet bruger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyr4 13 Skrevet 5. November, 2022 Gør hun anal kan jeg ikke få i vide a hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 174 Skrevet 5. November, 2022 Når nogen overser en så tydelig sarkasme, bringes selve humoren yderligere op i kvalitet. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1666 Skrevet 7. November, 2022 Sørme om der ikke er kommet endnu en anmeldelse af hende af endnu en nyoprettet bruger - 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kusse88 9 Skrevet 7. November, 2022 det vil være, fordi det er nyt i danmark, og det er første uge med premiere i Hedenstedt❕ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1666 Skrevet 7. November, 2022 kusse88 skrev, for 6 minutter siden: det vil være, fordi det er nyt i danmark, og det er første uge med premiere i Hedenstedt❕ Jo, men det sjove er at begge anmeldelser er skrevet af nyoprettede profiler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kusse88 9 Skrevet 7. November, 2022 Lange skrev, Lige nu: Sí, pero lo curioso es que ambas reseñas las escriben perfiles recién creados. Mener du, at jeg ikke har ret til at være ny bruger og have min første anmeldelsesoplevelse med hende? min eneste hensigt var, at hun kan se en fremtid med arbejde her for at kunne besøge hende mange gange mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1666 Skrevet 7. November, 2022 (edited) kusse88 skrev, for 3 minutter siden: Mener du, at jeg ikke har ret til at være ny bruger og have min første anmeldelsesoplevelse med hende? min eneste hensigt var, at hun kan se en fremtid med arbejde her for at kunne besøge hende mange gange mere Haha. Der afslørede du lige dig selv. Hvorfor skulle du lige have det jeg skrev oversat til et fremmed sprog? Redigeret 7. November, 2022 af Lange 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 174 Skrevet 7. November, 2022 Sjovt nok. Men er det her, man skulle tage en for holdet? Jeg er lidt betænkelig ved at besøge en 'vampire'. Men jeg burde modsat også qua min forøgede kropsmasse have blod nok til at overleve det. Jeg foretrækker alligevel oplevelse med damer frem for dahmer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kusse88 9 Skrevet 7. November, 2022 Lange skrev, for 5 timer siden: Haha. Der afslørede du lige dig selv. Hvorfor skulle du lige have det jeg skrev oversat til et fremmed sprog? Jeg er dansk og bor tæt på den unge dame. Derfor tog jeg til hende. Så du kan bare fuck af med dit pis og lade os nye bruger komme til så hun ikke skal fuck jer gamle røvhuller hele tiden. Jeg er danks og har Kastreret flere grise end du har spist ærter 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinas mand 105 Skrevet 8. November, 2022 kusse88 skrev, for 6 timer siden: Jeg er dansk og bor tæt på den unge dame. Derfor tog jeg til hende. Så du kan bare fuck af med dit pis og lade os nye bruger komme til så hun ikke skal fuck jer gamle røvhuller hele tiden. Jeg er danks og har Kastreret flere grise end du har spist ærter danks? Hvad er det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kusse88 9 Skrevet 8. November, 2022 Tinas mand skrev, for 4 timer siden: danks? Hvad er det Taste fejl kan ske når man skriver med den midterste finger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keeper 653 Skrevet 8. November, 2022 Vi takker @kusse88 og @Leslie for den falske anmeldelse. De er udelukket Keeper 3 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg