Hop til indhold

Recommended Posts

I had an extended meeting with Bonnie at the end of the summer. Yes, she was a little late for the meeting
But she was forgiven for that. A very feminine lady entered Copenhagen Plaza
Nice shapes good to converse happy for wine my taste of a woman. And the interaction in bed was entertaining.
She instructed me how she wants it.( I like it)
And gave me what I wanted. mutual sex.
After that, a relaxing walk in town.
and restaurant visit with fun conversation.
And then kiss and goodbye.
Hope she wants to see me again.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, den 8.11.2022 at 01:04:

Hun har mange dårlige anmeldelser. Jeg selv har besøgt hende for længe siden og det var mest af alt en ligegyldig oplevelse….

Helt enig  400 for et kedeligt blæs og midt i det hele spørger hun om jeg vil kneppe hende for 200 ekstra ??  Det er vist ikke de priser der er på menyen   

Kommer IKKE igen...!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gulfeber skrev, 1 time siden:

400 for et kedeligt blæs og midt i det hele spørger hun om jeg vil kneppe hende for 200 ekstra ??  Det er vist ikke de priser der er på menyen 

I hendes annonce står 30 minutters blow og sex til 600 kr, så det passer da meget godt?

Om man så skal bruge pengene på Bonnie eller hos en anden, er jo så en anden sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 23.11.2022 at 12:54:

I hendes annonce står 30 minutters blow og sex til 600 kr, så det passer da meget godt?

Om man så skal bruge pengene på Bonnie eller hos en anden, er jo så en anden sag.

Hun har ændret sin annonce 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...