Hop til indhold

Sweet bonnie

Featured Replies

Skrevet

Hej @Zakmint1

har ikke selv været der, men hvis du i søgefeltet ovenfor skriver hendes annonce nummer 60458, finder du 5 tråde ud over denne..

god vind herfra!

Skrevet

I had an extended meeting with Bonnie at the end of the summer. Yes, she was a little late for the meeting
But she was forgiven for that. A very feminine lady entered Copenhagen Plaza
Nice shapes good to converse happy for wine my taste of a woman. And the interaction in bed was entertaining.
She instructed me how she wants it.( I like it)
And gave me what I wanted. mutual sex.
After that, a relaxing walk in town.
and restaurant visit with fun conversation.
And then kiss and goodbye.
Hope she wants to see me again.

Skrevet

Hun har mange dårlige anmeldelser. Jeg selv har besøgt hende for længe siden og det var mest af alt en ligegyldig oplevelse….

• 2 weeks later...
Skrevet
Zakmint1 skrev, den 8.11.2022 at 00:14:

Er hun god til at sut pik?

NIKS !!!

Skrevet
Kubrick skrev, den 8.11.2022 at 01:04:

Hun har mange dårlige anmeldelser. Jeg selv har besøgt hende for længe siden og det var mest af alt en ligegyldig oplevelse….

Helt enig  400 for et kedeligt blæs og midt i det hele spørger hun om jeg vil kneppe hende for 200 ekstra ??  Det er vist ikke de priser der er på menyen   

Kommer IKKE igen...!!!

Skrevet
Gulfeber skrev, 1 time siden:

400 for et kedeligt blæs og midt i det hele spørger hun om jeg vil kneppe hende for 200 ekstra ??  Det er vist ikke de priser der er på menyen 

I hendes annonce står 30 minutters blow og sex til 600 kr, så det passer da meget godt?

Om man så skal bruge pengene på Bonnie eller hos en anden, er jo så en anden sag.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, den 23.11.2022 at 12:54:

I hendes annonce står 30 minutters blow og sex til 600 kr, så det passer da meget godt?

Om man så skal bruge pengene på Bonnie eller hos en anden, er jo så en anden sag.

Hun har ændret sin annonce 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.