Lucash 193 Skrevet 15. November, 2013 Har endnu engang været forbi her for noget tid siden - efter at min favorit på stedet er på "ferie", så trak det ikke så meget i mig. Ejeren kunne huske mig og sagde længe siden - men at jeg jo var meget velkommen, for der var kommet nye piger. Og lad mig sige med det samme, jeg kan desværre ikke huske hvad hende her hed - men yngre (25 - 35 år - bare et Håndskud ) det er svært med alderen på disse Thai'er. Hun var meget sød, kær, køn, smilende og ville gerne have lavet min oliemassage om, til en body to body. Det overvejede jeg da sandelig også - hun var meget charmerende. Det blev ved olie bestillingen - og det gjorde hun ganske fint, en blanding af mellem hård og meget blød .Hun var i øvrigt meget sød, da hun spurgte om jeg ønskede et håndklæde over min røv Nej sandelig ikke, når man har en lækker røv, er det da synd ikke at vise den frem - hun ville også bare tilbyde det. Her grinede hun lidt frækt og sagde okay. Godt i gang med oliemassagen, så huskede hun også at fingere lidt tilfældige strejf de rigtige steder - og der skal man jo ikke holde sig tilbage, syntes jeg - det er jo uhøfligt. Så der var da også god tilbagemelding fra Mini Luc. Hun bad mig vende mig om, og der kunne hun så også se Mini Luc's glæde - og så smilte hun og fortsatte ufortrødent hendes massage, der blev flere dejlige strejf - og hun spurgte som hvad jeg ville afslutte med. Hvis man ikke skulle have tænkt økonomisk, så ville jeg sørme gerne havde haft den store tur - for det tænker jeg godt hun ville. Men det blev ved en olie svensker, som var ok - nok omkring middel. Måske jeg skal afprøve den anden, som også er der og er ny. God week-end. L Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. November, 2013 Tak for en fin anmeldelse Jeg har længe overvejet Thantawan, men aldrig fået gjort noget ved det. Jeg kunne godt tænkte mig at høre om du kom uanmeldt eller bestilte tid i forvejen? Og hvad med prisen? Hvad måtte du give for svensk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nike10 25 Skrevet 18. November, 2013 Hejsa...da jeg planlægger et besøg...hos Thantawan...vil jeg høre om nogle ku hjælpe mig med følgende... Hvor mange piger er der? Er de flotte og er det et flot hygiejnisk sted..? Hvad er deres priser...dansk svens...fransk.. Må man røre ved pigerne..? Og er massagedelen ok? Håber nogle har været der for nylig... På forhånd tak...)))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 120 Skrevet 20. November, 2013 Så fik jeg endelig taget mig sammen til at besøge Thantawan Jeg ringer på bagdøren (som iøvrigt er dejlig diskret), og en moden thai åbner døren. Jeg bliver vist ovenpå til at værelse og bliver spurgt hvad jeg kunne tænke mig, jeg bestemmer mig for 1 times oliemassage og vælger at massagen skal være hård. Ind kommer en lidt yngre pige (28 finder jeg senere ud af ), hun er ganske køn, og hun begynder massagen, den er desværre ikke særlig hård og består mest i at hun bare kører hånden blidt henover ryggen på mig. Efter noget tid bliver jeg spurgt om jeg kunne tænke mig et handjob og jeg siger ja (jeg spørger ikke ind til yderligere ydelser), handjobbet er også en bette smule kedeligt, men ender dog lykkeligt Alt i alt, lidt små kedeligt, men dog meget billiget (fik handjobbet til 200 kr.) Jeg ville meget gerne komme igen hvis pigen var mere 'into it', men jeg kigger nok ind igen snart da det ligger meget lokalt i forhold til min bopæl. Kunne du Lucash informere mig om hvem din foretrukne er, og hvornår hun kommer tilbage fra 'ferie'? Evt via PM? Jeg ville være meget taknemmelig PS: Pigens navn var vist nok 'Da' Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nike10 25 Skrevet 21. November, 2013 Lyder godt med lidt info..) Jeg vil lige høre om man må røre pigen og hun rører dig dernede inden hun tilbyder svensk..??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 120 Skrevet 21. November, 2013 Der er pirring inden du bliver tilbudt svensk, så du ikke er helt kold inden da, jeg spurgte dog ikke om jeg måtte røre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucash 193 Skrevet 21. November, 2013 Hej N10 og M. Hmm...først og fremmest er det jo svært, at holde en vis standard, hvis besætningen skiftes ud tit. Hende jeg var glad for, tror nok hun hed Beebee (stavemåde ?) - tror jeg ikke kommer tilbage... desværre . Og som beskrevet - bortset fra sidste besøg i sidste måned, så er det noget siden, jeg har været forbi der. Men jeg skal prøve at give jer svar på tiltale Massagen (efter min erfaring) svingende, men på middel/over middel Prisen - står jo på hjemmesiden - og hvis ekstra alt efter varen, fra ca. kr. 200 - 500,- oveni Berøring af pigerne - har været helt okay med dem som jeg har prøvet Syntes stedet er okay pænt - dog gammelt, men hyggeligt (det er jo hos Lalita og hendes danske mand private hjem) 1.salen Jeg håber at dette er lidt af det I søgte - og det man kunne ønske sig her var, at de i ny og næ, kørte nogle tilbud - da der skiftes ud i pigerne. Pøj pøj og vi venter i spænding på en evt. anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 120 Skrevet 22. November, 2013 Jeg er enig, det ville være perfekt hvis de kørte tilbud når der kom en eller flere nye piger til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1454 Skrevet 5. December, 2013 Tillader mig at spørge herinde, da jeg specifikt tænker at besøge Thantawan. Nogen der ved hvad forskellen (udover 100 kr for en time) på oliemassage og tantramassage? Og nogle der ved om der er happy ending inkluderet i b2b? Eller er det også ekstra her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 5. December, 2013 Tillader mig at spørge herinde, da jeg specifikt tænker at besøge Thantawan. Nogen der ved hvad forskellen (udover 100 kr for en time) på oliemassage og tantramassage? Og nogle der ved om der er happy ending inkluderet i b2b? Eller er det også ekstra her? Elprebsi, det første spørgsmål har jeg jo besvaret for nyligt under anmeldelsen af Suzy32 i netop dette forum: TH: "De forskellige massageformer, som stedet tilbyder:Oliemassage, Thaimassage(m/u olie), Sportsmassage(kombination af pirrende, let oliemassage og så den mere dybtgående thaimassage, der fjerner infiltrationerne), Tantramassage(fjerlette berøringer – efter min smag kun egnet til erotisk pirring og har intet med egentlig kropsmassage at gøre).... ”Traditionel Thaimassage, er en hård og oliefri behandling, der har en gavnlig effekt på bl.a. gigtsmerter, overbelastede led, ledbånd og muskler. Behandlingen hvor alle dine muskler bliver udstrukket, bevæget og masseret. Er ideel for ømme og trætte muskler..”, som de skriver på hjemmesiden. Det kan godt være lidt besværligt for en ”nybegynder” at finde ud af, hvilken af disse forskellige massageformer, man skal vælge samt hvorfor! Selv har jeg efterhånden været på Thaiklinik i alt 10 gange gennem årene og har fundet ud af, at oliemassagen som regel er den billigste, men til gengæld relativt uinteressant, fordi den oftest består i lidt overfladisk olie-sjapperi uden dybere massage af de trætte, ømme muskler. Tantramassagen er oftest den dyreste, men ligeledes uinteressant, med mindre man primært er på stedet for erotik/sex og er ligeglad med dybtgående kropsmassage..." Altså Tantramassagen består af fjerlette berøringer overalt på kroppen inkl. de mere intime steder med erotik/sex som primære/eneste formål, og der sker ingen dybdegående massage af kroppens muskler.Oliemassagen er typisk blid massage, hvor der bliver sjasket noget olie på kroppen, men heller ikke her sker dybdegående massage af musklerne. Også oliemassagen har til formål at pirre erotisk, så pigen kan få solgt en "håndtrold" oveni massagen for ekstra 200 eller 300 kroner afhængigt af stedet. Hvis man vil have "rigtig" massage, skal man vælge Thaimassage eller sportsmassage og fravælge de 2 andre massagetyper nævnt af dig! Men fravalget af olie- og tantramassage udelukker selvfølgelig ikke, at man kan tilvælge en "håndtrold" som afslutning på en egentlig grundig kropsmassage Vh./TH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25030 Skrevet 5. December, 2013 Tillader mig at spørge herinde, da jeg specifikt tænker at besøge Thantawan. Nogen der ved hvad forskellen (udover 100 kr for en time) på oliemassage og tantramassage? Og nogle der ved om der er happy ending inkluderet i b2b? Eller er det også ekstra her? Til ThorsHammers indlæg vil jeg dog lige tilføje, at tantra på en thaiklinik efter min erfaring ikke har noget med "rigtig" tantra at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 5. December, 2013 Til ThorsHammers indlæg vil jeg dog lige tilføje, at tantra på en thaiklinik efter min erfaring ikke har noget med "rigtig" tantra at gøre. Jamen, det er vi da helt enige i - det tror jeg heller ikke, thaipigerne på klinikkerne går rundt og tror... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15428 Skrevet 5. December, 2013 Hvad de forskellige massage betegnelser dækker over er meget forskellig fra pige til pige. TH gennemgang er fin, men naturligvis meget forenklet og vel baseret på de 10 besøg han angivet at have haft. Jeg har feks oplevet en b2b som bestod i hun sad på min mave og masserede og en anden det endte i et forrygende samleje efter laaanh tids krop/krop massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1454 Skrevet 6. December, 2013 Super - tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brombasse 28 Skrevet 12. Januar, 2014 En kort opsummering af mine 5+ besøg i Ringsted. Fra første besøg er jeg blevet tilbudt ekstra, i starten kun HJ, senere også BJ og sidste gang fuld pakke. Kvaliteten har, som udbuddet af piger, været svingende. De først besøg var massagen temmelig god, men jeg synes de sidste besøg har båret præg af ”massage-nus” – og forsøg på tillæg. Mit første forsøg ud i ”Tantra-massage” blev også prøvet her, og at der ikke var meget massage over det ligger helt klart, men det er nok den dejligste 1 times forspil jeg har prøvet. Det er længe siden og pigen/damen er der vist desværre ikke mere. Sidst jeg var forbi, bestilte jeg B2B hos mama, som straks spurte om jeg også ville have samleje, jeg spurgte om prisen - vi blev enige, betaling faldt og hun forsvandt mens jeg gjorde mig klar. Herefter kom en ung temmelig sød pige ind og begyndte at masseger min bagside, dog ikke b2b. Jeg var afventende, fordi jeg troede at hun måske startede med den lidt mere ”seriøse” massage, før det sjove - jeg blev klogere. Da vi nåede til ”vende om” måtte jeg gøre hende opmærksom på at jeg altså havde bestilt b2b, og hun klædte sig af uden yderlige kommentarer, lidt senere spurgte hun så om jeg også ville sex, til hvilket jeg kun kunne svarer at det var det jeg havde bestilt og så fik jeg også det. Lidt mærkelig oplevelse. Totaloplevelse, sex: ligegyldig, massage over middel. Gentagelse? – sikkert, da det ligger lige til højrebenet i forhold til min daglige transport. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fisterfister Skrevet 12. Januar, 2014 Hej Brombasse. Hvad måtte du give for den omtalte gang B2B og sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brombasse 28 Skrevet 12. Januar, 2014 Hej Brombasse. Hvad måtte du give for den omtalte gang B2B og sex? jeg slap 1500, som vel er standart prisen her på sjælland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4700 12 Skrevet 19. Februar, 2014 (edited) Hejsa Nogle der ved om der er lukket eller holder de bare ferie? Mig der havde et link til en gammel side, har fundet den nye Redigeret 19. Februar, 2014 af 4700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 120 Skrevet 19. Februar, 2014 Der er stadig et skilt i vinduet, så måske har de bare ferie? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fisterfister Skrevet 21. Februar, 2014 Hejsa Nogle der ved om der er lukket eller holder de bare ferie? Mig der havde et link til en gammel side, har fundet den nye Hvad er adressen til deres nye side? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4700 12 Skrevet 21. Februar, 2014 http://www.thantawan-massage.dk/134290674 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fisterfister Skrevet 21. Februar, 2014 http://www.thantawan-massage.dk/134290674 Mange tak Er det blevet bekræftet, at de holder ferie, eller er det muligt, at besøge dem i morgen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 120 Skrevet 21. Februar, 2014 Jeg ville prøve at ringe og høre dem ad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4700 12 Skrevet 22. Februar, 2014 Var der torsdag så ingen ferie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fisterfister Skrevet 22. Februar, 2014 Jeg har lige været forbi (lørdag aften) og da blev der ikke åbnet, trods lys i vinduerne. Tlf. blev efterfølgende heller ikke besvaret. Øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg