Hop til indhold

Recommended Posts

Hottie - Eroguide.dk

Jeg har haft nogle fantastiske oplevelser gennem årene, de fleste rapporteret her, men jeg kan ikke huske at jeg har kneppet så godt, i hvert fald er det så længe siden at det fortaber sig - Hottie er CRAZY god! - Ikke fordi hun knepper på en speciel god måde, men fordi jeg aldrig har oplevet en tøs nyde det så meget som Hottie - Og når hun nyder, så kommer det tifold tilbage! - Så da hun havde fået det hun havde brug for, at blive kneppet efter alle kunstens regler frem til orgasme, så fik jeg lov at vende og dreje hende og tage hende i alle mulige stillinger, mere dybt blow undervejs og en cowgirl jeg aldrig nogen sinde har fået så godt - Fordi hun nød det, ikke fordi at hun prøvede at få mig til at komme. Samtidig er hun en ekstrem lækker lille sag, og når hun spænder maven og bruger hele underlivet, så er det et syn for guder. Der ud over er hun virkelig sød og intelligent (udfra hendes civile uddannelse og erhverv), hun er lattermild, hun nyder konversation, og hun giver gerne lidt blid massage bagefter til lige at falde ned, sågar selvom vi gik lidt over tid. Jeg kan faktisk ikke rigtig fatte hvor godt det var og jeg kan heller ikke fatte at vi nåede alt det vi nåede på en time+. Hende her skal I passe VIRKELIG godt på, hun er enestående.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Getlouder skrev, for 25 minutter siden:

Tak Leo

Hun må prøves! Ved du tilfældigvis om hun kommer til København?

Hun holder sig til hendes egen lejlighed her i Århus, tror at hvis hun skal lokkes til København, så er det for en enkelt aftale. Hun er ikke pige der bliver kastet rundt på landets bordeller, hun er helt sin egen chef, så du kan skrive til hende og spørge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello my dear, I'm glad you chose to visit me. From what I read, you had a memorable sexual experience with me, in which you enjoyed the harmony between my body, sensuality and femininity. ;) When we're on appointement, I try to be present and happy ( that doesn't mean my life is rosy,  or that I don't have problems), but I m calm and positive. 

About orgasm, because i'm always asked...it's scientifically proven that a woman needs time and stimulation for it. I'm focusing on you having orgasm, because I think that's the point for your payd visit. So I would like to clarify, I don't like X more then Y , I have a sweet demeanor with all my clients! <3

Since I came to Denmark,  I have liked only one man and because I know and respect myself, I will never like anyone from here. 

And if I'm in a moment of sincerity now, I realize that I don't want money to became my only goal and I don't want to lose my emotions, my inner and physiological balance offering sexual services...So I start counting down the months until I come to Aarhus, and it will be less than 12 :D. Less means more, and i wish to offer just quality time! 

 ( I will take a break from the forum)

Thank you all for your reviews and time <3

Kisses

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dear @Hottie

Please don’t limit your self to the Aarhus area, the majority of danish men have access to cars and are willing to make the journey for the right reasons.

My point is visit other places in Jutland as well, we might surprise you in a positive way. :wub:

Redigeret af Max Power

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hottie skrev, for 42 minutter siden:

I realize that I don't want money to became my only goal and I don't want to lose my emotions, my inner and physiological balance offering sexual services

It's almost as if you've heard me talking at some point in your life. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til jeres information er Hottie i byen igen. Jeg var heldig at være her, og er netop vendt hjem fra en endnu bedre oplevelse end første gang. Men husk, pas på hende, hun er en keeper, og hun er et godt sted, og hun skal passes på og behandles med stor respekt og kærlighed. Men altså, brødre, mere end pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...