Guest Ungasiat Skrevet 31. Oktober, 2022 Jeg skrev for noget tid siden en anmeldelse på Nympho, men inden for få timer blev den allerede fjernet. Jeg tog derfor kontakt til support og deres svar var, at selve anmeldelsen ikke var slettet - MEN annoncørerne, dvs. de kære GP’er, på Nympho selv råder over hvilke anmeldelser, som evt. skal vises på deres profiler - med andre ord, alle de anmeldelser, som annoncørerne ikke synes om, kan altså blot skjules. Ungasiat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9445 Skrevet 31. Oktober, 2022 Det er derfor du skal skrive dine anmeldelse på EG 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ungasiat Skrevet 31. Oktober, 2022 (edited) TheVoice skrev, for 17 minutter siden: Det er derfor du skal skrive dine anmeldelse på EG Formålet med mit indlæg er at gøre medlemmerne herinde opmærksomme ifht. problematiken på Nympho, siden det ikke er almenkendt Jeg vil ikke blande mig i, hvor anmeldelserne skrives. Redigeret 31. Oktober, 2022 af Ungasiat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Young Punter 51 Skrevet 31. Oktober, 2022 Tak - det er meget nyttig info Det ser ud som om skjulte anmeldelser alligevel tælles med i “karaktergennemsnittet”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg