Hop til indhold
Notchance

Ung blond pige, frisk på det hele

Recommended Posts

Guest Sugardad aarhus
gågladibad skrev, for 23 timer siden:

Hun ønsker jo ikke opkald det skriver hun jo selv

Hvor skriver hun det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik en aftale  i bilen   havde et tæppe med  og sæder lagt ned  så god plads  fik kysset lidt før  hun knappede bukser op   og lille mand fik en super tur      efter en tid  kravlede hun oven på  og gned pik op ad fissen  hvor pirrende   pludselig forsvandt jeg i hende    og lod hende nyde  pikken uden  hus smilte  bare   gave et kys  spurgte om jeg nød det     hun lagde sig helt ned og viskede knep mig      jeg kommer  sagde jeg    bare fyr den af    så det gik i fissen     vi kyssede før hun slikke pikken ren og   kørte tilbage til stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
smalhans skrev, for 16 timer siden:

Hun ser lækker ud på billederne fra annoncen 

Nemmelig er fræk fræk  tøs der elsker pik    skøn stram saftig fisse   

Del dette indlæg


Link til indlæg
smalhans skrev, for 2 timer siden:

Så skal jeg bare vælge bil eller toilet 

Ja ville sgu ønske at man kunne være sammen med hende i en dejlig varm seng. Da jeg var sammen med hende foregik det på et koldt toilet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 5 minutter siden:

Ja ville sgu ønske at man kunne være sammen med hende i en dejlig varm seng. Da jeg var sammen med hende foregik det på et koldt toilet.

hvad er hendes priser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 35 minutter siden:

Ja ville sgu ønske at man kunne være sammen med hende i en dejlig varm seng. Da jeg var sammen med hende foregik det på et koldt toilet.

Hun skriver da et varmt toilet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
smalhans skrev, for 23 minutter siden:

Hun skriver da et varmt toilet? 

Jamen det er det også. Bare ikke om vinteren. Hun synes også da jeg var sammen med hende at det var koldt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 11 timer siden:

WOW! Lækker prinsesse fra Vestegnen! Tror lige jeg vil forsøge at lave en aftale næste gang hun er i Jylland! 

 

Enten er hun ret ophængt pt, eller også har jeg for en gangs skyld ramt uheldigt de 2 gange jeg har prøvet at kontakte hende. JEG er ihvertfald ikke blandt alle de sms'er hun hævder hun når at besvare. Men bevares, ingen svar er jo også et svar, det er jo spillets regler :biggrin:. Håber da i andre får bedre held end jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
salla123 skrev, den 18.12.2022 at 13:10:

Nemmelig er fræk fræk  tøs der elsker pik    skøn stram saftig fisse   

Ok kender du hende smukke <3 ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulPik skrev, for 14 minutter siden:

Hvad er pris-lejet?

Poul, anmeldelse og kommentarer er 1-2 år gamle, så hun er nok ikke tilgængelig længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bullaarhus skrev, for 28 minutter siden:

Poul, anmeldelse og kommentarer er 1-2 år gamle, så hun er nok ikke tilgængelig længere.

Hun har vist en ny annonce oppe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...