Hop til indhold
Signor Cuoco

Op med humøret - og tak fordi I er der!

Recommended Posts

Også jeg er ramt af krisen. Har vel mistet 25% af omsætningen, siden Putin invaderede Ukraine. Jeg sparer på tøjkøb og luksus og kører i en mindre bil end før.

Men nydelsen, livet, glæden ved kvinde, pulsen, spændingen...... nej, jeg boller altså videre med de skønne GPs. Tre besøg a en time+ hver eneste måned.

Det gør mig yngre, end jeg er. Og mere glad, end jeg er. 

Tak fordi I stadig er der!

Del dette indlæg


Link til indlæg

mistede 800.000 kr under coruna

og 30% af omsætning nu med Ukraine.

Velkommen i klubben :-( Jeg har heller ikke nogen plan om at sætte mit GP forbrug ned.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skunken skrev, for 1 minut siden:

mistede 800.000 kr under coruna

og 30% af omsætning nu med Ukraine.

Velkommen i klubben :-( Jeg har heller ikke nogen plan om at sætte mit GP forbrug ned.

Vi overgiver os ikke....!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, Lige nu:

Vi overgiver os ikke....!

Aldrig!!!

Jeg gør det ikke for at holde mig ung (endnu) Men fordi jeg ikke gider fast kæreste da jeg er selvstændig og bruger 18 timer om dagen på at arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skunken skrev, Lige nu:

Aldrig!!!

Jeg gør det ikke for at holde mig ung (endnu) Men fordi jeg ikke gider fast kæreste da jeg er selvstændig og bruger 18 timer om dagen på at arbejde.

 

skunken skrev, Lige nu:

Aldrig!!!

Jeg gør det ikke for at holde mig ung (endnu) Men fordi jeg ikke gider fast kæreste da jeg er selvstændig og bruger 18 timer om dagen på at arbejde.

Jeg er også selvstændig, men sikkert lidt ældre, og bruger nu mindre tid på butikken. Men overgivelse....never.......jo forresten.... til pigerne!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu taget min besluttning: Jeg skal aldrig mere knalde. Takket være Putin och markedsliberalismen ...

Måske tænker jeg mig om, men sig ikke noget till Putin og markedsliberalisterne....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 28.10.2022 at 22:13:

Jeg har nu taget min besluttning: Jeg skal aldrig mere knalde. Takket være Putin och markedsliberalismen ...

Måske tænker jeg mig om, men sig ikke noget till Putin og markedsliberalisterne....

Tjooh ... 

Måske er vi simpelt hen ved at være for gamle til dét pjat ... :(

For mig har Putin og neo-liberalismen ikke så meget med det at gøre ...
Jeg spiser bare flere grøntsager og lukker for varmen ... 

.. jeg tror nu heller ikke jeg holder helt op ... 
Pigerne er så søde, svært ikke at besøge dem for at fortælle dem det og kramme dem en halv times tid ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Tjae et års tid inden jeg gik på pension tjekkede jeg sammen med min bankrådgiver hvordan det lige lå med pensionerne.

Hun sagde at jeg havde flere penge end jeg kunne nå at bruge :-) Jeg sagde at hun ikke skulle udfordre mig :-).

Nå men det gave ro på og da det rette tilbud om at stoppe kom tog jeg imod det.

Der er stadig råd til GP besøg en 3 -  4 gange om måneden, så det gør jeg da med stor fornøjelse. Jeg er ikke så eksperimenterende som før i tiden men det betyder bare at der er 1 -  2 skønne kvinder der får glæden af mine penge og jeg glæden ved deres kusser, bryster, sorte huller og de frække kys de giver, deres berøringer og frække hvisken i øret. Og nogle gange lidt massage :-) 

Sex i mindre end en timer er sjusk :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 8 timer siden:

Tjae et års tid inden jeg gik på pension tjekkede jeg sammen med min bankrådgiver hvordan det lige lå med pensionerne.

Hun sagde at jeg havde flere penge end jeg kunne nå at bruge :-) Jeg sagde at hun ikke skulle udfordre mig :-).

Nå men det gave ro på og da det rette tilbud om at stoppe kom tog jeg imod det.

Der er stadig råd til GP besøg en 3 -  4 gange om måneden, så det gør jeg da med stor fornøjelse. Jeg er ikke så eksperimenterende som før i tiden men det betyder bare at der er 1 -  2 skønne kvinder der får glæden af mine penge og jeg glæden ved deres kusser, bryster, sorte huller og de frække kys de giver, deres berøringer og frække hvisken i øret. Og nogle gange lidt massage :-) 

Sex i mindre end en timer er sjusk :-) 

Jeg har ingen pension, men er glad på dine vegne.

For mig er det hele er gået, under kontrol,  til Champagne, lækker mad, rejser og dejlige piger. Igennem 30 år.

Og jeg kører fortsat 3-4 besøg om måneden. Nyder med stort N. Sælger huset når jeg bliver sidst i 60-erne og fortsætter med min menu.

Livet er Nu.

Nu. Mens vi er her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 8 timer siden:

 

Hun sagde at jeg havde flere penge end jeg kunne nå at bruge :-) 

Eftersom jeg er en venlig mand som altid spørger mig selv hvordan jeg kan hjælpe andre, så skal jeg ikke være umulig hvis du har brug for bistand med at bruge dine penge. Vi vil jo ikke de skal begraves når du er færdig med jordelivet vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Kære Bananas

Hun kendte og kender ikke mine tilbøjeligheder til alle de skønne købe kvinder :-) Det er bla grunden til at min pension ikke er monstrøs stor (hvad den kunne have været havde jeg ikke gennem et langt liv benyttet mig af dem) men kun tilstrækkelig til et liv, ikke i sus og dus, men at jeg kan lege med de kvinder jeg finder på diverse frække sider hvor de tilbyder deres ydelser.

Så tak for tilbuddet men nej tak :-)

Jeg ved jo at du bare vil bruge dem på de skønne kvinder jeg selv vil lege med ;-) 

Hvis der er bare 1 krone tilbage når jeg skal møde alle de skønne kvinder upstairs så har jeg fejlet :-) 

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 4 minutter siden:

 

Hvis der er bare 1 krone tilbage når jeg skal møde alle de skønne kvinder upstairs så har jeg fejlet :-) 

True that. Du har min velsignelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Tak for det så kommer jeg bestemt upstairs. Downstairs er det jo dominaerne der hersker ;-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...