Hop til indhold

Hmm..ved nogen hvor Ami, Arun er henne nu ?

Featured Replies

Skrevet

Hej ærede godt folk.

Ved nogen hvor Am, Arun er henne nu om stunder. Henne fra PointWelness i Rødovre, som der er billeder af på Tanapat's hjemmeside. Jeg har snakket med Tanapat, og spurgte efter hende da de åbnede, men fik at vide, at hun ikke var der... Om hun er på "ferie" eller hvad, er jeg altså ikke klar over. Men hvis hun ikke er der - må man sige FALSK reklame, at bruge hende til at lokke med!! :o

Det er jo aldrig rart at blive snydt med falske fotos :?:

Håber måske nogle af de MEGET erfarende herrer herinde ved lidt mere ?

Skrevet

Jeg har desværre ikke svaret.

Men du kan altid ta til Tubtim och spørge Bee, som er meget god ven med Arun.

(Ja det er rigtigt, Bee er dukket op igen. Og hun er helt sikker nr 4 på min liste over thaidronninger.)

Og får du ikke svar på dit spørgsmål, så kan du i hvert fald få lidt god behandling af Bee. ;)

B

Skrevet
  • Author

(Ja det er rigtigt, Bee er dukket op igen. Og hun er helt sikker nr 4 på min liste over thaidronninger.)

Og får du ikke svar på dit spørgsmål, så kan du i hvert fald få lidt god behandling af Bee. ;)

B

Hej Banan

Tak for info og ja Bee er helt igennem rigtig sød og fantastisk dejlig - ikke værst at bruge sin tid på. Og måske hun ligger inde med svaret, ved godt de er veninder. Måske Arun bare bliver i Sverige lidt - men det må tjekkes.

Hyg dig og god dag

L

Skrevet

B

Hej Bananas,

Er dig meget taknemlig for info Vedr. Bee, har søgt længe efter denne Thai Dronning. Pat ligger også på min high five liste. Ægerligt at dette fantastiske team fra tidligere Point Wellness, nu er splittet op på foskellige klinikker.

Skrevet

Dejligt at se at Bee er tilbage.

Men giver hun også massage?

Terrak

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.