Hop til indhold
Lucash

Hmm..ved nogen hvor Ami, Arun er henne nu ?

Recommended Posts

Hej ærede godt folk.

Ved nogen hvor Am, Arun er henne nu om stunder. Henne fra PointWelness i Rødovre, som der er billeder af på Tanapat's hjemmeside. Jeg har snakket med Tanapat, og spurgte efter hende da de åbnede, men fik at vide, at hun ikke var der... Om hun er på "ferie" eller hvad, er jeg altså ikke klar over. Men hvis hun ikke er der - må man sige FALSK reklame, at bruge hende til at lokke med!! :o

Det er jo aldrig rart at blive snydt med falske fotos :?:

Håber måske nogle af de MEGET erfarende herrer herinde ved lidt mere ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har desværre ikke svaret.

Men du kan altid ta til Tubtim och spørge Bee, som er meget god ven med Arun.

(Ja det er rigtigt, Bee er dukket op igen. Og hun er helt sikker nr 4 på min liste over thaidronninger.)

Og får du ikke svar på dit spørgsmål, så kan du i hvert fald få lidt god behandling af Bee. ;)

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

(Ja det er rigtigt, Bee er dukket op igen. Og hun er helt sikker nr 4 på min liste over thaidronninger.)

Og får du ikke svar på dit spørgsmål, så kan du i hvert fald få lidt god behandling af Bee. ;)

B

Hej Banan

Tak for info og ja Bee er helt igennem rigtig sød og fantastisk dejlig - ikke værst at bruge sin tid på. Og måske hun ligger inde med svaret, ved godt de er veninder. Måske Arun bare bliver i Sverige lidt - men det må tjekkes.

Hyg dig og god dag

L

Del dette indlæg

Link til indlæg

B

Hej Bananas,

Er dig meget taknemlig for info Vedr. Bee, har søgt længe efter denne Thai Dronning. Pat ligger også på min high five liste. Ægerligt at dette fantastiske team fra tidligere Point Wellness, nu er splittet op på foskellige klinikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...