Hop til indhold
Surferboy

Hellen - Søborg (ones in a lifetime chance)

Recommended Posts

Guest JensenDK
jackson666 skrev, den 4.11.2022 at 15:09:

nu er jeg temmelig berejst i hele sydamerika og spanien og må sige at brasser pigerne end ikke ligger i min top 5 af både skønhed og sex.. Brasserne er vildt proffesionelle og får dig til at tro de elsker sex og dig, men tror mig, det er ren hollywood.... Prøv hellere Colombianere, venezuelanaere, argentina, peruvianere, chile og ecudador... Det er kvinder som er langt mere lidenskabelige og sexede og er ligeså meget i det som du er når I er sammen. Har oplevet det i udlandet men også her hos de forskellige kvinder jeg har besøgt.  Brassere er alt for bevidste om "jobbet" og hvorfor de er her, og ja, nu kommer der nok mange kommentarer om hende og hende, men gør jeg selv en tjeneste og besøg kvinder fra de før nævnte lande...

kom med nogle links på Colombianere, venezuelanaere, argentina, peruvianere, chile og ecudador som er i dk og man kan besøge?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...