Hop til indhold

Værdi for pengene her?

Featured Replies

Skrevet
Glatbandit skrev, for 18 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/354000

Hej alle. Er der nogen der har besøgt hende her? Er der værdi for pengene?

Skriv nu for H….. :) Navn og by i overskriften, både ved efterlysninger/anmeldelser. Det giver et bedre overblik når folk logger på

Skrevet
exostar skrev, for 36 minutter siden:

Skriv nu for H….. :) Navn og by i overskriften, både ved efterlysninger/anmeldelser. Det giver et bedre overblik når folk logger på

Det drejer sig om En thai i Aarhus som hedder Milla 34 år.

Nogen der ved noget ??

Skrevet
  • Author
Zar skrev, for 11 minutter siden:

Det drejer sig om En thai i Aarhus som hedder Milla 34 år.

Nogen der ved noget ??

Det er jo derfor der er et link, så man kan se hvem og hvor det er. ;)

Skrevet
Glatbandit skrev, for 43 minutter siden:

Skriv en ordentlig overskrift så vi er fri for at klikke på alle indlæg for at se hvad de indeholder.

Når overskriften fortæller at dit spørgsmål drejer sig om en pige i den ene ende af landet, er det jo lidt ligegyldigt for dem der bor i den anden ende. Det er et helt almindeligt hensyn og desuden gør det søgning meget nemmere og mere effektivt.

Derudover ville du, hvis du havde brugt søgefunktionen, kunne have fået rigeligt svar på dit spørgsmål idet der er flere anmeldelser af den pige du spørger om.

Skrevet
  • Author
Grabbing skrev, for 14 minutter siden:

Skriv en ordentlig overskrift så vi er fri for at klikke på alle indlæg for at se hvad de indeholder.

Når overskriften fortæller at dit spørgsmål drejer sig om en pige i den ene ende af landet, er det jo lidt ligegyldigt for dem der bor i den anden ende. Det er et helt almindeligt hensyn og desuden gør det søgning meget nemmere og mere effektivt.

Derudover ville du, hvis du havde brugt søgefunktionen, kunne have fået rigeligt svar på dit spørgsmål idet der er flere anmeldelser af den pige du spørger om.

Jeg kan jo desværre ikke redigere i overskriften, hvor den jo tydeligvis har krænket og stødt nogle brugere her.

Så i må desværre leve med at det står som det gør.

Skrevet
Glatbandit skrev, for 2 timer siden:

Glatbandit skrev, 1 time siden:

Du må (desværre) leve med at der ikke er nogen som der gider svare dig, når du ikke en gang gider og skrive pigens navn og by i overskriften og din arrogance fremmer bestemt heller ikke et svar..........

Redigeret af lille_peter

Skrevet
Glatbandit skrev, for 5 timer siden:

Jeg kan jo desværre ikke redigere i overskriften, hvor den jo tydeligvis har krænket og stødt nogle brugere her.

Jeg er hverken stødt eller krænket. Jeg er relativt ligeglad. Den eneste grund til at jeg brugte to minutter af min tid på at dele min holdning med dig, var for at hjælpe dig med en forståelse af hvorfor det er en god idé med en sigende overskrift. Du er jo ikke ny bruger så du må have set et hav af lignende efterlysninger der, som din egen, bliver kommenteret negativt eller ligefrem ignoreret. 

Skrevet
Grabbing skrev, for 4 timer siden:

Jeg er hverken stødt eller krænket. Jeg er relativt ligeglad. Den eneste grund til at jeg brugte to minutter af min tid på at dele min holdning med dig, var for at hjælpe dig med en forståelse af hvorfor det er en god idé med en sigende overskrift. Du er jo ikke ny bruger så du må have set et hav af lignende efterlysninger der, som din egen, bliver kommenteret negativt eller ligefrem ignoreret. 

Prisværdigt af dig, at bruge tid på at forklare, det er folk som dig der holder liv i forum..respekt.

• 4 weeks later...
Skrevet

Er der nogen der ved hvor hun er blevet af 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.